VloeiTip.nl

Je wilt goedkope lange vloei en tips kopen met gratis verzending boven de 40 euro in Nederland? Dan ben je bij Vloei en Tip bij het juiste adres. Wij verkopen uitsluitend topkwaliteit vloeitjes van de merk Smoking, Flamez, Irie, Snailpapers, Juicy Jay’s en tips van het merk Flamez en RAW. Gratis verzending boven de 40 euro en de meeste kleinere pakketjes (pakjes vloei, tips, grinders) gaan gewoon via de brievenbuspost, dus je hoeft ook niet thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen (Grote grinders, asbakken en wholesale uitgezonderd, dit wordt via PostNL Pakketpost of DHL verzonden en de kosten hiervan zijn afhankelijk van gewicht en omvang van het pakketje). Koop je lange vloei en Flamez tips snel en enorm voordelig bij Vloei en Tip!

Lidmaatschap per 25-03-2019 stopgezet

9,0

• Cornelis Drooge

Prima

Review voor VloeiTip.nl

Super klantenservice en snel geleverd.

• Sander Heeskens
    Geverifieerde klant van VloeiTip.nl

Binnen 1 dag geleverd, netjes verpakt. Zeer tevreden, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

• Hans van Maanen
    Geverifieerde klant van VloeiTip.nl

Zending zou vanmiddag om 12.31 aankomen ....... NOOIT angekomen en nu staat er dat hij is teruggestuurd naar het verzendcentrum !

Leuk , middagje thuis gebleven voor jan L*L
    Thx Vloeitip.nl
    Nooit meer bestellen !!

P.s Update..
    Gebeld door de eigenaar van VloeiTip.nl
    Ik zou het niet goed gelezen hebben wat betreft de uitlevering van het bestelde....
    Toen ik het niet met hem eens was zei hij dat ik de kanker kon krijgen en verbrak de verbinding.
    Ik heb hem daarna boos opgebeld en ook lelijke dingen gezegd , waarvoor excuus !
    Feit blijft dat je als eigenaar van een bedrijf zo nooit iets tegen je klanten kan ventileren.
    En dat alleen maar omdat ik 1 ster gegeven had als review....

Antwoord van VloeiTip.nl

erg jammer dat ik van deze zeer agressieve man een 1 ster review krijg en bedreigt wordt door mijn kop geschoten te worden als ik naar Maarssen ga, alleen omdat het gebaseerd is op een misverstand veroorzaakt door het feit dat de klant niet goed had gelezen wanneer z'n pakket werd bezorgd.

Hij dacht dat z'n pakket vandaag om 12:31u bezorgd zou worden, maar het pakket is vandaag om 12:31u pas opgehaald bij het pakketpunt. Klant werd boos dat het pakket nooit bij hem was gearriveerd en dat er nu in het verzendsysteem stond dat het pakket is teruggestuurd, maar het pakket is dus teruggestuurd vanaf het pakketpunt naar het depot en wordt morgen pas uitgeleverd.

Dit liep uit op onenigheid en toen heeft de beste man mij bedreigd me dood te schieten. De aangifte tegen de klant loopt nu. Bedankt.

• Martin Eggens
    Geverifieerde klant van VloeiTip.nl

Helemaal top. Goede communicatie en probleempje met voorraad uitstekend opgelost.
    Volgende keer kom ik terug.

Antwoord van VloeiTip.nl

Beste Martin, enorm bedankt voor zo'n geweldige review! Fijn te horen dat ik het probleempje met de voorraad goed hebben weten op te lossen voor je.

Enorm bedankt nogmaals en veel plezier met je bestelling! Graag tot ziens :)

Jasper

• Paul Germers

Heel goed

• Steve
    Review voor VloeiTip.nl

Het is een geweldig product, ik vind het leuk, het is handig en ziet er goed uit op je tafel. Gewoon een goede aankoop!

• Matthew

Zeer klantvriendelijk

Gewoon goeie vloei.

• Matthijs
    Review voor VloeiTip.nl

Zéér klantvriendelijk ik had een fout gemaakt met de postcode heel dom van mij maar is heel goed opgelost ik raad deze webshop aan aan andre

Review voor VloeiTip.nl

Is Raw tip geworden ivm voorraad. Raw tip is iets smaller.

• jona

Dienstverlening is top

• Jos B

Nice, echt top

• Mo
    Review voor VloeiTip.nl

Zo goedkoop waar doe je t voor haha

• Lisa
    Review voor VloeiTip.nl

Op aanraden van Jasper de IRIE lange vloei gekocht. Geen spijt van, echt prima vloei!

• Bor
    Review voor VloeiTip.nl

Waarom heb ik deze shop niet eerder ontdekt, had me een berg geld bespaard

Review voor VloeiTip.nl

Ik wilde toch graag laetn weten dat ik het pakket keurig de dag erna heb ontvangen hoor

• Mariska
    Review voor VloeiTip.nl

Erg vrolijk op de app, leuk contact en goeie prijzen! Tot volgende keer :)

• Ahmed
    Review voor VloeiTip.nl

Was niet de dag erna bezorgd zoals beloofd maar kreeg wel direct mail van Jasper om mij hierover in te lichten dus alsnog tevreden

• John S
    Review voor VloeiTip.nl

Aardige vent, goeie en en snelle afhandeling. Pakketje was 2 dagen na bestelling binnen!