Vloer&Interieur
Bekijk alle reviews en keurmerken van Vloer&Interieur en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,7

• Eric de Blaauw
    Review voor Vloer&Interieur

Vriendelijk bezoek op locatie vooraf, duidelijke offerte die aansloot bij de wensen en daarna goed afgehandeld kwa levering en montage. Wat wil je nog meer?

• Roos
    Review voor Vloer&Interieur

Het is zo ontzettend handig om alle stalen in het groot thuis te laten komen. Samen met de adviseur heeft snel een mooie vloed uitgekozen en daarna kon er binnen 2 weken al gelegd worden. De vloer is ontzettend mooi, past bij ons huis en is heel gebruiksvriendelijk.

• Hoe beoordeel je Vloer&Interieur?

• Loïs
    Review voor Vloer&Interieur

Ik ben erg blij met de service van Vloer & interieur! Goed advies ontvangen bij het uitzoeken van een pvc vloer. Het resultaat is super!

• Stéphanie
    Review voor Vloer&Interieur

Hele mooie producten, stalen snel ontvangen en vervolgens is de vloer netjes gelegd en heel erg mooi geworden!

• Marije
    Review voor Vloer&Interieur

Goed advies gekregen en de vloer ligt er strak in. Erg blij mee!

• Robbert
    Review voor Vloer&Interieur

We hebben hier een erg mooie PVC visgraatvloer gekocht. Goed advies en duidelijke communicatie.

• Debbie
    Review voor Vloer&Interieur

Erg tevreden, fijn contact en goede service aan huis!

• Sjors
    Review voor Vloer&Interieur

Mooie vloeren, uitstekende service!

• Karen
    Review voor Vloer&Interieur

Super blij met mijn nieuwe vloer! Fijne en snelle service. De keuze was snel gemaakt na goed advies aan huis

• Joey
    Review voor Vloer&Interieur

Prima prijs, goede service en snelle levering! Precies op tijd voor de renovatie van onze keuken. We zijn erg blij met onze nieuwe PVC vloer!

• Thomas
    Review voor Vloer&Interieur

Zeer blij met de vloer die geleverd is! Het contact was ook zeer prettig.

• Liza
    Review voor Vloer&Interieur

Goed advies gekregen en erg blij met mijn visgraat PVC vloer. Ligt er super strak in en snel geleverd.

• Anke
    Review voor Vloer&Interieur

Ontzettend tevreden met mijn nieuwe vloer. Prijs was prima, communicatie netjes en het leggen top. Nu genieten van het laminaat.

• Sandra
    Review voor Vloer&Interieur

Laatst een nieuwe vloer gekocht en laten leggen. Ziet er super strak en professioneel uit!

• Nienke
    Review voor Vloer&Interieur

Erg blij met onze nieuwe vloer en goed advies gekregen, bedankt!

• Romy
    Review voor Vloer&Interieur

Fijne communicatie en super fijn dat er gratis persoonlijk advies word gegeven. Ik ben erg tevreden!

• Dian Mastenbroek
    Review voor Vloer&Interieur

Ontzettend blij met mijn nieuwe plak PVC vloer! Het lijkt net echt hout!!!

• Chris
    Review voor Vloer&Interieur

Gekozen voor de Segesta XL beige eiken visgraat vloer. Wat is het gaaf geworden! Echt een top vloer en professioneel gelegd. Zou het iedereen aanraden.

• Stef
    Review voor Vloer&Interieur

Denken goed mee en ontzettend blij met mijn nieuwe vloer!

• Jeffrey
    Review voor Vloer&Interieur

Goede kwaliteit vloer, top advies!