Szymon Paszkiet
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Vloer-verwarming, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Eerste keer
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Eerste keer
Een badkamersetje besteld met zwarte thermostaat. Is supersnel en deugdelijk verpakt geleverd. Het omwisselen naar (toch) een witte thermostaat verliep vlot en 'hoe het hoort'.
Goede prijs en een snelle levering kortom tevreden klant.
Super webshop met een geweldige service. Zelf voor de slaapkamer teveel besteld maar kon gewoon geruild worden. En op het laatste moment toch maar ondervloer besteld en nog geen uur later stond het al klaar om opgehaald te worden. Perfecte service!!!
Goede kwaliteit, perfecte service en zal komende week zeker bij Vloer-verwarming nog een bestellen.
Had n