Vloerenconcurrent.com

Vloerenconcurrent.com

Is Vloerenconcurrent.com veilig? Bekijk onze klantbeoordeling van onze klanten.

• Vahdet Donmez
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Leveringsprobleem door PostNL laat in de avond toch opgelost door Vloerenconcurrent! Zeer vriendelijk, behulpzaam en ze denken top mee! Hartelijk bedankt!

• Wim
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Levering volgens afspraak, perfecte service van op de hoogte houden van de bestelling wat betreft afhalen. Super vriendelijk ook geholpen.

• Hoe beoordeel je Vloerenconcurrent.com?

• Jan de Gier
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Goede prijs, kwaliteit en service.

• Eric
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Betrokken leverancier belt nog na of alles naar volle tevredenheid is gedaan.

• Marcel
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Goede service, goede prijs/kwaliteitverhouding. Mooi gelegd

• Henk
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Zeer goede ervaring met dit bedrijf! Niels kon bij ons met een beetje schuiven binnen 2 weken een vloer leggen. komt vrijblijvend langs, enorme keus en uiteindelijk een prachtig resultaat!

• Judith
    Review voor Vloerenconcurrent.com

goede service en duidelijke communicatie

• Elma
    Review voor Vloerenconcurrent.com

concurrerende prijzen, komt afspraken goed na.

• de Haan
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Prettig contact, snelle service, goede nazorg .

• Josette
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Super goede en snelle service. Goede uitleg over de producten.

• AC
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Niels reageerde snel op onze vragen, goede service, goed contact, fijn geholpen

• Matthijs
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Niels heeft ons goed geholpen en is helder in zijn communicatie

• William
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Goed advies, correcte levering, alles volgens afspraak, vloeren zijn deskundig gelegd. Prachtig resultaat

• Kars Reinders
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Snelle en duidelijke communicatie. Goede materialen en goed werk geleverd volgens afspraak. Prettig in omgang ook.

• Yvonne
    Review voor Vloerenconcurrent.com

wij hebben vloerverwarming gekregen en vloerenconcurrent heeft de gleuven gedicht. Echter toen de mensen kwamen voor het leggen van de pvc vloer bleek op verschillende plekken de vloerverwarmingsbuis boven de afwerking uit te komen. Deze buizen moeten minimaal een centimeter onder de afwerking zitten anders wordt het pvc te warm. Wij gebeld voor een oplossing, maar die kwam er niet hij gaf de schuld aan de partij die dit had aangelegd. En dat wij nu extra kosten moest maken om dit probleem op te lossen deed hem niets, hij zei dat hij er niets mee ging doen. Wij hebben uiteindelijk iemand anders dit probleem laten verhelpen. En de extra kosten kwamen dan ook voor onze rekening.

Antwoord van Vloerenconcurrent.com

Beste Yvonne,

We vinden het erg vervelend dat de sleuven boven het oppervlakte lagen en jullie hierdoor extra kosten moesten maken. Echter geven wij altijd aan dat de buizen van de vloerverwarming bij het dichtzetten onder het oppervlakte moeten liggen. Dit was bij jullie helaas niet het geval. De buizen van de vloerverwarming zijn tijdens het dichtzetten van de sleuven door ons naar beneden gedrukt, helaas zijn de buizen doordat er te veel spanning op zat weer omhoog gekomen. Wij hebben hier geen invloed op als de werkzaamheden door anderen niet juist worden uitgevoerd. Overigens hebben wij jullie (meneer) zelf een dag na uw bericht gebeld en aangegeven dat wij het erg vervelend vonden en ons verhaal uitgelegd en geadviseerd hoe jullie dit het beste konden oplossen.

Team Vloerenconcurrent.com

• Tom
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Geweldige service. Bij verzending zaten er een paar kapotte plinten bij en deze zijn binnen een paar dagen nagezonden.

• Kurt
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Reparatiemortel besteld en kon de volgende dag meteen opgehaald worden. Kreeg nog wat handige tips erbij. Zeker een aanrader voor alle benodigdheden voor je vloer en overig kluswerk!

• Johan
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Goede en persoonlijke service bij een spoed bestelling.

• Wim Van de Wardt
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Niels komt zijn afspraken na, prettige samenwerking, zeker een aanrader!!!

• Corry Buijk
    Review voor Vloerenconcurrent.com

Zeer tevreden over het totaal pakket van de Vloerenconcurrent; thuis kennis gemaakt met de verschillende PVCvloeren; uiteindelijk definitieve keuze gemaakt. Na definitieve offerte, datum gepland voor het egaliseren, plakken vd PVC-tegels, het plaatsen van de plinten en de inloopmat. Plus een nieuw kelderluik. Zeer tevreden over het eindresultaat.