Hoofdspoor 101
8281 MS Genemuiden

Irene beoordeelde op 2019-08-30

De vloerkleedspecialist heeft ons goed geholpen om te bepalen welke print we voor ons vloerkleed zouden kiezen en heeft het goed en netjes bij ons geleverd. Er waren leveringsproblemen vanuit het buitenland waar de vloerkleedspecialist niets aan kon doen. Hij heeft ons in de tussentijd telkens goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Ook dat deel van het traject is ons goed bevallen. Het contact was erg prettig en open. Wij raden de vloerkleedspecialist zeer aan vanwege betrouwbaarheid, goede service en een goed product.

Nadine & albert mulder beoordeelde op 2019-04-23

super klantvriendelijk, eerlijk en aan alle verwachtingen voldaan.
heel blij met onze keuze om voor deze leverancier gekozen te hebben.
100% kloppend.

Huib van de Weerd beoordeelde op 2019-02-27

Overzichtelijke website, snelle levering en prachtig product. Wij bestelde Synthetisch vloerkleed Jabo 2421
630 rond 240cm. Fantastisch.

Nol van der Ven beoordeelde op 2019-02-25

Goede website, ruime keuze en heldere productvoorlichting met duidelijke prijsstelling alsook goede contact mogelijkheden.
Maatproduct, dus vraagt wat levertijd.
Product voldoet geheel aan de verwachtingen.
Resteert een tevreden klant!

Caroline Franse beoordeelde op 2019-02-24

Zeer tevreden. Prettige site met erg goede foto's, de kleuren komen goed overeen met de stalen. Snelle reactie op vragen.
Sisal is trouwens kattenproof.
Snelle levering.

rina ruiter beoordeelde op 2019-02-20

In 2016 ben ik op zoek gegaan naar een vervanger voor ons sisal kleed. We wilden eigenlijk ongeveer dezelfde. Omdat we geen idee hadden wat we precies hadden liggen begon ik met knikkende knieen aan mijn zoektocht. De Vloerkeed specialist hielp ons in no time uit de brand! Allereerst de heldere website bekeken. Zonder aarzeling werden ons diverse grote stalen en afwerkband opgestuurd, die we konden vergelijken met wat we hadden. Correcte prijs, snelle levering, prima klantbehandeling. Kortgeleden hebben we een tweede sisal kleed besteld. Zelfde uitvoering, andere maat. Binnen 3 weken in huis. Heel tevreden!

marlou dreesmann beoordeelde op 2019-02-18

Heel erg tevreden. Kreeg kleurstalen toegestuurd en heel snelle levering.

A. de Koe beoordeelde op 2019-02-18

Gezocht naar vloerkleed Sisal. Leuk en overzichtelijke website. Snel en vriendelijk geholpen. Levering tijdig en volgens afspraak.
Vrijblijvend stalen ontvangen en goed advies ontvangen.

Jan Verheijden beoordeelde op 2019-02-15

Terugdenkend aan de bijzonder goede ervaring bij de bestelling van 2 tapijten bij NatuurTapijt 3 jaar geleden, zijn we maar weer online gegaan toen we onlangs 4 sisal kleden wilde bestellen. Nog steeds alle lof; te meer omdat ik in 1 tapijt nota bene een inspringende hoek wilde. Telefonisch contact gezocht: "géén probleem !". Verleden week werden de kleden, zorgvuldig verpakt, geleverd binnen de afgesproken termijn. Ze geven precies de comfortabele uitstraling die we ervan verwacht hadden.

Nelleke Neven beoordeelde op 2019-02-14

Op zoek naar een Sisal tapijt eerst wat stalen aangevraagd. Die waren binnen een aantal dagen binnen. De stalen gaven een goed beeld van hoe een kleed er in werkelijkheid uit zou gaan zien.
Uiteindelijk voor een heel ander tapijt gekozen. Was wel spannend, omdat we dit zonder staal te hebben gezien besteld hebben.
Uiteindelijk kwam het tapijt sneller dan verwacht. We werden goed geïnformeerd over de levering! Geen klacht te verzinnen!

Ad van Hamburg beoordeelde op 2017-11-10

Na een aantal winkels te hebben bezocht voor een sisaltapijt en niet geslaagd, kwamen we op de site van VLOERKLEEDSPECIALIST Terecht in Genemuiden. Een heldere site met een gemakkelijke en overzichtelijk bestelproces. De keuze was snel gemaakt, de prijs vonden we goed en de levertijd, binnen 10 werkdagen, was voor ons prima. Het grote voordeel is dat je een tapijt kunt bestellen volgens je eigen gewenste maat. Binnen de beloofde tijd werd het tapijt bezorgd. Het resultaat is perfect. Precies datgene wat we in gedachte hadden. We zijn heel tevreden over zowel het tapijt als de bestelprocedure. Wij bevelen dit bedrijf met plezier en van harte aan.