Vloerkleed Specialist

Vloerkleed Specialist

Graag zou ik ook een webwinkel keur ontvangen, ook zichtbaar voor op de website.
ook met beoordelingen door klanten?
is dat mogelijk en hoe snel werkt dit?

• RT

Goede kwaliteit-prijs verhouding

• Irene
    Review voor Vloerkleed Specialist

De vloerkleedspecialist heeft ons goed geholpen om te bepalen welke print we voor ons vloerkleed zouden kiezen en heeft het goed en netjes bij ons geleverd. Er waren leveringsproblemen vanuit het buitenland waar de vloerkleedspecialist niets aan kon doen. Hij heeft ons in de tussentijd telkens goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Ook dat deel van het traject is ons goed bevallen. Het contact was erg prettig en open. Wij raden de vloerkleedspecialist zeer aan vanwege betrouwbaarheid, goede service en een goed product.

• Hoe beoordeel je Vloerkleed Specialist?

• Nadine & albert mulder
    Review voor Vloerkleed Specialist

super klantvriendelijk, eerlijk en aan alle verwachtingen voldaan.
    heel blij met onze keuze om voor deze leverancier gekozen te hebben.
    100% kloppend.

• Huib van de Weerd
    Review voor Vloerkleed Specialist

Overzichtelijke website, snelle levering en prachtig product. Wij bestelde Synthetisch vloerkleed Jabo 2421
    630 rond 240cm. Fantastisch.

• Nol van der Ven
    Review voor Vloerkleed Specialist

Goede website, ruime keuze en heldere productvoorlichting met duidelijke prijsstelling alsook goede contact mogelijkheden.
    Maatproduct, dus vraagt wat levertijd.
    Product voldoet geheel aan de verwachtingen.
    Resteert een tevreden klant!

• Caroline Franse
    Review voor Vloerkleed Specialist

Zeer tevreden. Prettige site met erg goede foto's, de kleuren komen goed overeen met de stalen. Snelle reactie op vragen.
    Sisal is trouwens kattenproof.
    Snelle levering.

• rina ruiter
    Review voor Vloerkleed Specialist

In 2016 ben ik op zoek gegaan naar een vervanger voor ons sisal kleed. We wilden eigenlijk ongeveer dezelfde. Omdat we geen idee hadden wat we precies hadden liggen begon ik met knikkende knieen aan mijn zoektocht. De Vloerkeed specialist hielp ons in no time uit de brand! Allereerst de heldere website bekeken. Zonder aarzeling werden ons diverse grote stalen en afwerkband opgestuurd, die we konden vergelijken met wat we hadden. Correcte prijs, snelle levering, prima klantbehandeling. Kortgeleden hebben we een tweede sisal kleed besteld. Zelfde uitvoering, andere maat. Binnen 3 weken in huis. Heel tevreden!

• marlou dreesmann
    Review voor Vloerkleed Specialist

Heel erg tevreden. Kreeg kleurstalen toegestuurd en heel snelle levering.

• A. de Koe
    Review voor Vloerkleed Specialist

Gezocht naar vloerkleed Sisal. Leuk en overzichtelijke website. Snel en vriendelijk geholpen. Levering tijdig en volgens afspraak.
    Vrijblijvend stalen ontvangen en goed advies ontvangen.

• Jan Verheijden
    Review voor Vloerkleed Specialist

Terugdenkend aan de bijzonder goede ervaring bij de bestelling van 2 tapijten bij NatuurTapijt 3 jaar geleden, zijn we maar weer online gegaan toen we onlangs 4 sisal kleden wilde bestellen. Nog steeds alle lof; te meer omdat ik in 1 tapijt nota bene een inspringende hoek wilde. Telefonisch contact gezocht: "géén probleem !". Verleden week werden de kleden, zorgvuldig verpakt, geleverd binnen de afgesproken termijn. Ze geven precies de comfortabele uitstraling die we ervan verwacht hadden.