Voetenshop
Webshop met alle producten voor voetverzorging, voetblessures en meer. Alles voor je voeten. Producten voor de consument.
3,2

• Ce
    Review voor Voetenshop

Het bedrijf zit in Zweden, bedenk als je iets terug stuurt dat je voor behoorlijke kosten kan komen te staan...ik beveel dit bedrijf dan ook NIET aan..met NL achter de naam van het bedrijf..

• Johan
    Review voor Voetenshop

Schoenen besteld. Staat bij een maat kleiner bestellen, dit gedaan. Nu te klein, schoenen moeten nu naar Zweden worden verstuurd, kosten 30 euro (schoenen kosten zelf 50 euro). Contact gehad, wordt geen oplossing gevonden. Tip bestel hier zeker niet.

• Hoe beoordeel je Voetenshop?

• Miek
    Review voor Voetenshop

Ik heb helemaal niets toegestuurd gekregen. Ik gaf via de mail door dat ik geen bevestiging had gehad. Ik kreeg een bericht terug, dat er iets mis was gegaan met de bestelling en dat ik het opnieuw moest bestellen. dit terwijl ik al wel had betaald!! Inmiddels zijn we een paar dagen verder en krijg ik netjes overal antwoord op. Waar het mis is gegaan, weet ik niet, maar ik vertrouw er nu op dat ik het geld terug gestort krijg.

• Elly
    Review voor Voetenshop

Exact zelfde product blijkt voor veel minder dan de helft te koop bij AliExpres. En de informatie over de maatvoering klopt ook niet. Moest een maat kleiner nemen dan ik normaal heb. Nou niet dus. Heb nu iets te strakke schoenen voor veel te veel geld. Komt ook helemaal niet uit Nederland maar wordt verstuurd uit Zweden! Vandaar het dure retourneren. Voel me zwaar belazerd!

• Anne Berends
    Review voor Voetenshop

De website pretendeert Scandinavische kwaliteit fysio of podo producten te verkopen maar als je even op Aliexpres zoekt, vind je dezelfde artikelen voor een fractie van de verkoopprijs. Pure oplichting dus. Mijn product was te klein en ik wilde retourneren. Gezien de hoge verzendkosten en hun inkoopprijs, wilde ik gewoon mijn geld terug. Als je hierover contact zoekt geven ze niet meer thuis. De levertijd was ook bij mij bijzonder lang waaruit je wel kunt concluderen dat ze t 1 op 1 bestellen bij n China en dan doorsturen.

• A
    Review voor Voetenshop

Ze zeggen snel te verzenden per brievenpost en heb een bericht ontvangen dat het verstuurd is.
    Maar heb nog steeds niets ontvangen.
    Regeren ook niet op mails.
    Heb nu het gevoel dat deze webshop stinkt en ben bang opgelicht te zijn.

• Laura
    Review voor Voetenshop

Onbereikbaar service , producten met slecht quality, slechtste online shopping ervaring ooit.

• T van der Meer
    Review voor Voetenshop

Op site staat dat je een maat kleiner moet bestellen, vervolgens is het te klein en moet ik opdraaien voor verzendkosten naar Zweden…
    Waardeloze tent

• M. Evers
    Review voor Voetenshop

Verkeerde maten. Allebei hoe dom kun je zijn?

• Tisha
    Review voor Voetenshop

Totaal geen service, sturen verkeerde maat op en moet ik zelf opdraaien voor hoge kosten om het retour te sturen!pakket moet helemaal naar Zweden

• Ivar
    Review voor Voetenshop

Ik had een opmerking geplaatst bij mijn bestelling . Over de kleur van een bepaald product. Krijg geen antwoord en sturen het verkeerde op. Vervolgens zeggen ze dat ze in hun recht staan omdat ik de verkeerde kleur zelf gekozen heb. Totaal geen service. Kan ze ook niet bereiken verder. Alleen via mail waar ik niet fijn wordt behandeld.

• Arno Jonkman
    Review voor Voetenshop

Het product werkt prima om nare geur uit mn schoenen te krijgen en werkt daarnaast ook nog goed tegen schimmels. Fijn spray flesje. Bestelling was binnen twee dagen binnen en netjes ingepakt!