Voordeel-huis
Bij Voordeel-huis vind je alles voor huis en tuin. Van praktische producten tot sfeervolle decoratie, wij hebben het allemaal. Ontdek ons uitgebreide assortiment en profiteer van onze snelle levering!
“Stijlvol wonen voor minder” ☀️🏡

tuinartikelen huismeubilair tuinmeubelen
9,2
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Vincent

Mooie kast gekocht

• Dave
    Review voor Voordeel-huis

Afgelopen week een tuinbankje besteld & een een nacht kastje, producten snel geleverd volgens de procedure die vermeld staat op de site. Producten snel ontvangen, en keurig op de hoogte gehouden d.m.v een track en tracé. Producten allemaal naar verwachting en zeer goede prijs.

• Hoe beoordeel je Voordeel-huis?

• Durk

Goed geprijsde producten

• Saskia
    Review voor Voordeel-huis

Perongeluk verkeerde kleur besteld maar kon snel geruild worden. Goed geregeld bij Voordeel-huis

• Margreet Knoope
    Geverifieerde klant van Voordeel-huis

De kwaliteit van vida xl meubel is zo slecht dat ik iedereen afraad dit te kopen.

Antwoord van Voordeel-huis

Beste Margreet Knoope,

Dank voor uw review! Wij zijn slechts retailer, dus ook wij kopen de producten in bij verschillende leveranciers. Als een product niet goed is, dan horen wij dit graag zodat wij een klacht kunnen indienen bij de desbetreffende leverancier en tevens het product van onze website kunnen halen.

Wij zien geen retouraanvraag of enig contact met ons, dus wij vermoeden dat u het product ondanks de klachten toch wilt behouden. Wij zijn echter van mening dat als u niet tevreden bent met het product, u het product moet retourneren. Wellicht dus ongewenst, maar wij zullen u toch deze optie aanbieden per e-mail.

Team Voordeel-huis

• Max
    Review voor Voordeel-huis

Eergisteren voor de 4e keer een bestelling geplaatst, eergisteren besteld, gisteren al in huis. Keurig op de hoogte gehouden via een track en tracé per e-mail , en elke keer goed verpakte producten ontvangen. Goede prijs/kwaliteit verhouding, mij zien jullie zeker terug!

• Freark-evert
    Review voor Voordeel-huis

Goeie producten en levering super snel

• Manfred
    Review voor Voordeel-huis

Niet duur vergeleken met andere sites

• Agnes
    Review voor Voordeel-huis

Top bedrijf, snel reactie gehad op mijn vraag over een product

• Henk
    Review voor Voordeel-huis

Goede snelle service, blij met mijn tuinbank

• Pieter
    Review voor Voordeel-huis

Mijn bestellen werd keurig bezorgd, goed verpakt en is TOP kwaliteit. Makkelijk in elkaar te zetten en zeer stevig.

• Patrick

Mooie tuinbank besteld

• sanne
    Review voor Voordeel-huis

Snelle levering en goede service

• Wilma
    Review voor Voordeel-huis

Mooie spullen voor niet al te dure prijs

• Mark
    Review voor Voordeel-huis

Goede prijzen, snelle levering en uitstekende klantenservice!