Votira.nl

Votira.nl

VOTIRA LIFESTYLE & WONEN Persoonlijke stijl betaalbaar gemaakt. Sinds 2015 is ons doel en visie op woongebied simpel: het ontwerpen en maken van betaalbare, flexibele en plezierige woonproducten voor kleine ruimtes door heel Europa. En dit allemaal voor een zacht prijsje die betaalbaar is voor ieder wat wils. Deze principes zijn de leidraad bij het creëren van blijvende indrukken die vreugde en persoonlijkheid naar voren brengen in verschillende huizen.
8,6

• Hanan El Fountie

Mooie koffers

• Len Verk
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Snel, goedkoop en top service

• Hoe beoordeel je Votira.nl?

• Meta Szacsko
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Ik heb mijn aankoop niet gekregen. Als je belt dan zijn ze over bezet. Stuur je een mail dan laten ze niets van zich horen.ik wrl mijn aankoop terug of mijn geld,!!!!

• Eva
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Bestellen en Bezorging ging zeer vlot.Bad groot genoeg voor de kinderen heel blij

• Maya
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Snelle levering ,goede prijs en kwaliteit.

• Redouan All
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Ik heb niks binnen gekregen ik heb een e-mail verzonden maar geen reactie mogen ontvangen ik ben heel boos!

• Leon

Geleverd zoals afgesproken

• Elena Weikum
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Ik kan niemand te bereiken om de retour label te krijgen!
    Geen reactie op mij emails.
    Klantenservice telefonisch ook niet bereikbaar
    Er lijkt naar brutale oplichterij!
    Graag zsm dit regelen!

• jan jeurissen

Prima afgeleverd

• Lia
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Zeer snelle levering. Goede prijs voor de pannenset.

• Slecht

Slechte klantenservice

• Helma Claassen
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Super product, netjes verpakt, héél erg compleet en voor een goede prijs. Aan te bevelen!

• Annelies Van der Ploeg
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Vlotte levering. Ziet er mooi uit maar kacheltje stinkt. Ook al ie niet aan is. Hoop dat de stank snel weg is.

• Danny v. N.
    Geverifieerde klant van Votira.nl

2x een pannenkoekenpan besteld begin februari. Bij ontvangst een pan beschadigd (deel handvat afgebroken) Verpakking was voor dit soort pannen niet deugdelijk (losse zak zonder versteviging met karton).

Pannen zijn prima zo te zien. Redelijk robuust en nu hopen dat de keramische laag - die prima zijn werk doet- niet snel beschadigd. Ik heb gereclameerd bij Votira, maar het is al ruim een week erg stil op de mail.

• Yaleesa Taribuka
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Bestelling plaatsen ging gemakkelijk en deze was ook erg snel geleverd. Enige tip is dat als het verzonden wordt, de klant de track en trace mailen. Ik kreeg deze niet toegestuurd en kon deze dus niet volgen. Veder tevreden met het bad.

• Dylan
    Review voor Votira.nl

Hele fijne klantenservice en super snel geleverd! Heb de pannenset van Maison Kitchen waar ik nu overheerlijke maaltijden uit krijg van mijn vrouw

• F Abbing

Alles ging zoals verteld

• Martin Ruebens
    Geverifieerde klant van Votira.nl

Sneller reageren na feedback van de klant

• ghb mol
    Geverifieerde klant van Votira.nl

top volgende dag al in huis. product voldoet. echter afmeting klopt niet product is kleiner minder hoog en smaller.

• Yvan Laffut

Tout était parfait 👍