WWW.Bella-Ries.nl

Lidmaatschap per 03-08-2018 stopgezet

9,7

• Inge
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Wat een super service! Zeer klantvriendlijk en een snelle reactie wanneer u vragen heeft. Echt een aanrader!

• vandeweghe luc
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

2 dekbedovertrekken gekocht. Bij levering ontbrak 1 kussensloop. De bestelling werd op 2 dagen thuis geleverd wat vlugger was dan voorzien. De reactie en de nabestelling van de sloop verliepen ook zeer vlot en op korte termijn. Zeker een aanrader.

• simone
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Hele goede service! Ik had een 1 pers dekbedovertrek besteld. Toen kreeg ik een mail met de vraag of het klopte omdat hier nog wel eens een vergissing in gemaakt werd. Het klopte, maar ik bedacht me wel dat ik te snel was geweest en nog twee 1 pers hoeslakens had willen bestellen. Dit was helemaal geen probleem en werd bij het pakket in gedaan. Geen dubbele verzendkosten. Top! En de artikelen...die zien er heel goed uit!

• ria
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Ik heb een dekbedovertrek besteld dat goed en snel geleverd werd, dat was al top want het was net voor sinterklaas. Helaas verkleurde het dekbedovertrek in de was. Nadat ik dit had gemeld bij Bella-Ries, kreeg een onmiddellijk een goede reactie. Ik mocht het terugsturen op hun kosten en kreeg direct een nieuwe toegestuurd! Geweldig opgelost door Bella-Ries. Ik zal hun dan ook bij iedereen aanbevelen!

• sam
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Snelle levering die goed en zorgvuldig was verpakt. Te volgen met een track en trace code en via de mail netjes op de hoogte gehouden omtrent de bestel- en leveringsvoortgang.

• Gemma Verheul

Prima kwaliteit en service

• Ellie
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Snel, goede service en af te halen bij de winkel wat verzendkosten bespaart!

• Ramona Tuttebel
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Goede en snelle levering,zeer tevreden met het product

• kim
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Goede service ook voor als het verkeerd is gegaan !

• Mevr. van Boxtel
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Alles is nu aangekomen en ik ben er hélemaal tevreden mee !
    Zeker ook voor de steeds weer attente mailtjes over de stand van zaken en uitleg omdat ik meer wilde weten voor ik zou gaan bestellen. Daar gaat toch telkens weer tijd in zitten ... zulke toewijding is met een lampje te zoeken tegenwoordig.

• Thea Hogenkamp
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Gewoon 5 sterren omdat ze doen wat ze beloven!!

• Hokke
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Op de dekbedhoes die wij op een markt kochten zaten vlekken. Na 2x gewassen te hebben waren de vlekken niet weg. Contact met de verkoper gezocht en we mochten de hoes omruilen voor een nieuwe. Keurig opgelost

• Liseth Heijnen
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Hele mooie webshop.....het vertrouwen is goed....de bestellingen zijn goed verzorgd en geleverd.....allemaal top dus.

• ardi
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Super.....erg behulpzaam en zeer vriendelijk

• Rosita
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Makkelijk te bestellen, snelle reacties en goede service!

• cindy
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

fijn beddengoed en erg snel bezorgt alles betaalbaar

• Rieneke

Goede service!

• chirly thibaudier
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Het is gewoon een prima kwalitijd goede service dus in een woord geweldig

• Mandy

Top (y)

• Sanne
    Review voor WWW.Bella-Ries.nl

Goede levertijd. We hadden een gat in een van de hoeslakens en dit werd op een zeer nette en vooral snelle manier afgehandeld. Hier gaan we zeker nog eens opnieuw bestellen