WWW.PARFUMAMOR.NL

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-06-2018 ingetrokken

• jeanette
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Hele aardige man aan de telefoon en heel hulpvaardig, en snelle levering ,echt een top zaak voor Internet winkel voor parfum
    Vele beloven alles en doen niks en de vraag is bj mij dan.?was het echte? Vaak niet dus.....Parfum amor is geweldig

• jalila
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Zojuist mijn pakketje ontvangen en gevraagd om het in te laten pakken. Kreeg het pakketje op tijd, maar het inpakken was waardeloos. cadeaupapier van kerst erom heen gedaan met een simpele smalle gouden lint eromheen. Heb het gelijk weggegooid en zal het zelf inpakken. Jammer, terwijl ik de melding kreeg dat het heel mooi ingepakt zal worden en dat ze er wat moois van zullen maken.

Parfum pakket ziet er vrij oud uit en de kartonnen verpakking is een beetje aan de zijkant afgeraffeld. Het is ook volledig in het Duits. Ik hoop alleen dat het een origineel geurtje is en geen namaak.

Voordelen zijn wel dat ik continu op de hoogte werd gehouden van de verzending van mijn pakketje en het is ook binnen 1 dag geleverd. Dat was wel super. Ik hoop alleen dat het echt origineel is.

• Murielle
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Uitmuntende klantenservice van Parmuramor.nl! Vanwege het grote prijsverschil met de reguliere verkooppunten (in mijn geval was het prijsverschil eur. 22 met de winkels in de stad, na aftrek van de verzendkosten) gekozen voor Parfumamor. De volgende dag was mijn bestelling al binnen. Alleen was mijn parfum niet geseald. Toen ik daar een mailtje over stuurde, kreeg ik meteen een reactie en excuses, want normaal gesproken stuurt het bedrijf geen ongesealde producten toe. Omdat het formaat dat ik besteld had niet voorradig was en ze mij niet wilden laten wachten, heeft Parfumamor mij als goedmaker een grotere flacon toegestuurd, zonder dat ik daarvoor hoefde bij te betalen. Dat noem ik nog eens service! Chapeau voor de broers Shafai! Ik ben vanaf nu een vaste klant van Parfumamor.nl en kan deze website aan iedereen aanbevelen!

• Jane
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Ik heb afgelopen vrijdag rond 16.00 uur parfum besteld, en zaterdag middag rond 13.30 uur had ik de parfum al in huis.
    En dat is echt super snel, mede dat ik op een Waddeneiland woon.
    Dus voor mij geld ook de volgende keer kies ik weer voor PARFUMAMOR.NL.
    Toppie.

• ND
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Zeer tevreden! Bestelling was binnen 2 dagen in huis. Erg goedkoop. Goeie service, had gevraagd of het ingepakt kon worden en het is super netjes ingepakt!

• Nadia
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Snelle levering en zeer goede prijs voor een luxe parfum. Heel tevreden over mijn bestelling, kom zeker een keer terug als ik weer iets zie.

• sander
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Beste van het internet! Goede prijs, snelle levering en top service. Had cadeau voor mijn jarige vrouw nodig, top geregeld en een paar muisklikken. Op tijd bezorgd en ingepakt. Ben zeer tevreden.

• Bram
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

zeer snelle levering en conform de afspraak,

• gta
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Snelle levering, prima!! Kom zeker terug!!

• mtg poelen

Prima! snellelevering. Geen minpunten

• Frank en Marian
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Snelle afhandeling en levering. Prima kwaliteit en laagste prijs.
    Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een kwaliteitsparfum voor een acceptabele prijs.

• loes van den Heuvel
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Geweldig,snel geleverd en goedkoper dan in de parfumerie winkel.
    De volgende keer bestel ik weer via parfum amor.

• Joey
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Www.ParfumAmor.nl is absoluut een aanrader. Prijzen zijn laag, snelle levering en service is uitstekend. Ik koop voortaan mijn parfums bij ParfumAmor.nl

Mvg

• Sander

Top!!!

• Markus
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Prima winkel! Snel en goed geleverd! 100% tevreden!

• Hector
    Review voor WWW.PARFUMAMOR.NL

Zeer tevreden met mijn nieuwe geur, was zoals afgesproken
    de volgende dag in huis