WWW.TOP-DEKBED.NL

WWW.TOP-DEKBED.NL

De beste kwaliteit en de beste service, dat vinden wij belangrijk. De focus van Top-dekbed.nl ligt op dekbedden en meer van top kwaliteit. Wij werken samen met meerdere gecertificeerde leveranciers vanuit Nederland. Wij begrijpen als geen ander dat je naast een goed bed en dekbed ook een goed kussen en misschien nog wel meer nodig hebt, je slaapt tenslotte niet alleen op of onder een dekbed. Denk hierbij aan een hoeslaken een dekbedovertrek, kussenslopen maar ook (topdek)matrassen. Staat er iets niet bij wat je zoekt? Stel je vraag gerust, zo zorgen wij voor een goede service en krijg jij het beste aanbod! Heb je onze complete slaapsystemen al gezien, check snel de exclusieve boxsprings.

Wij willen zoveel mogelijk mensen een goede nachtrust bieden, dat is belangrijk. Uiteraard zal daarbij een goed of nieuw dekbed niet alleen de doorslag geven, het helpt op z’n minst. Goed slapen is een must voor iedereen, slaap je goed, dan presteer je beter. Binnen 2 werkdagen heb je je artikel in huis, Boxsprings hebben een levertijd van 1 tot 3 weken. Wij zorgen er dagelijks voor dat alleen de beste kwaliteit voor u geselecteerd is!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 01-11-2022 ingetrokken

8,8
Filter 66 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 57 met beschrijving

• Stefaan
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

Snelle communicatie, correcte verwerking, zéér correct prijzen

• sjaak berkhout
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

vriendelijke mensen en nemen de tijd voor je

• Erwin van der Zeeuwen
    Review voor WWW.TOP-DEKBED.NL

Mooie prijzen en prima klantenservice!

• A. Lentjes

Mooie spullen

• claudia stegeman
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

Ik heb 19 maart een bestelling gedaan, met een levertijd van 1/2 weken. Op 8 April bijna 3 weken later, moet ik zelf vragen waar mijn bestelling blijft, kan gebeuren. Op 9 april wordt er gereageerd dat er achteraan wordt gegaan. Op 20 april voicemail achter moeten laten. op 21 april nog steeds niks vernomen en wederom voicemail. Al die tijd ligt mijn client in een zorg instelling op een oud matrasje te wachten tot zijn bed komt. Voor mijn eigen dochter bij een ander besteld en die leverde wel binnen 10 dagen zoals afgesproken, ik vind dit een heel erg slechte service.

• Hayriye Cakir

Goede kwaliteit

• Sandra Kulmann
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

Goede service en producten van top kwaliteit, zeker een aanrader

• Demi Rombouts
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

Mooie dekbedden en goede kwaliteit

• Paulien
    Review voor WWW.TOP-DEKBED.NL

Goede dekbedden van goede kwaliteit. Zo beland je snel in dromenland!

• Corry De vos
    Review voor WWW.TOP-DEKBED.NL

Lekker onder een mooi dekbed slapen dat wordt uitgerust ontwaken Gooi mij maar in de hoge hoed dan komt het met mijn nachtrust vast wel goed !!!

• Nicole Wanten
    Review voor WWW.TOP-DEKBED.NL

Mooie kwaliteit, snelle levering.

• marlies mols
    Review voor WWW.TOP-DEKBED.NL

de keuze is reuze , prima kwaliteit voor betaalbare prijzen

• Ayana Meulenberg
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

mooi bed met luxe uistraling voor een goede prijs. snelle en goede bezorging incl montage. prettig telefonisch contact toen ik vragen had mbt betaling/levertijd. bed hebben we nu ruim 2 maanden en bevalt prima

• Sofian van Brakel
    Review voor WWW.TOP-DEKBED.NL

Mooie producten en goede service, binnen 2 dagen was mijn nieuwe beddensprei al thuis!

• V d.s
    Review voor WWW.TOP-DEKBED.NL

Heel erg mooie dekbedden en overtrekken voor een mooie prijs. Kwaliteit is super!

• John Oomen
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

prijs kwaliteitverhouding is prima!!

• mohammed aarab
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

hallo het gaat over de bestellen ik heb boxspring bestelt het is bijna 2 manden en nog niks gehoord heb van jullie. dus heeeeel slecht.

Antwoord van WWW.TOP-DEKBED.NL

Beste Mohammed, U heeft terecht een slechte review achtergelaten, u had al lang uw nieuwe bed moeten hebben, waarvoor nogmaals onze excuses. Zoals eerder aangegeven doen wij er alles aan om de logistieke vertragingen op te lossen en u zo snel mogelijk blij te kunnen maken. We hopen dat uw nieuwe bed uiteindelijk veel goed zal maken.
    U hoort van ons.

• Corrie Rasker

Geweldige service

• Jo Meiboom

snelle bezorging

• willeke van de Bosch
    Geverifieerde klant van WWW.TOP-DEKBED.NL

Zo snel geleverd, veel sneller dan verwacht. Keurig verpakt. Echt top !