Wagaparts
Webwinkel gas en water onderdelen voor stacaravan en chale
9,1

• Dirk Balk
    Review voor Wagaparts

Telefonisch contact over een geiser van 6 jaar oud met probleem bij het douchen hiervoor prima aandacht en probleem opgelos geweldig

• Lars
    Review voor Wagaparts

Uitstekende ervaring met Wagaparts. Goed bereikbaar, prettige communicatie. Ze zeggen wat ze doen, en ze doen wat ze zeggen. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen!

• Hoe beoordeel je Wagaparts?

• Robert-Jan
    Review voor Wagaparts

Vorig jaar door eigen botte wijze van aansluiten het koperen aansluitpunt verdraaid en beschadigd gebeld met Wagaparts en kon de ketel komen brengen, na een weekje weer opgehaald en werkt weer prima,goede service Wagaparts!!

• Leo Tümmers
    Review voor Wagaparts

Goede toestellen niks mee, prima rendement

• Diana

Snelle levering, goede service

• Ben
    Review voor Wagaparts

Wij hebben een afspraak gemaakt. Ik heb 60km moeten rijden en bij het adres was niemend aamnwezig...
    Schandalig...

Antwoord van Wagaparts

Jammer deze recensie. Dit was niet nodig geweest indien deze meneer geen SMS gestuurd zou hebben maar normaal gebeld. Wij hebben een SMS gestuurd en gebeld. Hierop is een reactie gekomen, ik citeer "Ik heb geen zin om op te nemen.... Schandalig". Daarna heeft mijn collega met een ander telefoonnummer gebeld en een WhatsApp bericht gestuurd. Geen reactie. Daarom snap ik deze reactie niet. Het klopt dat er niemand op dat moment was maar het kan nooit lang zijn geweest. Dat weten wij precies omdat we de camera beelden hebben terug gekeken en er zat precies 2 minuten tussen. Vermoedelijk zijn we elkaar tegen gekomen zonder het te weten.

• Loermans

Super service

Antwoord van Wagaparts

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.

Veel plezier van uw product en bedankt voor uw bericht

• Anna
    Review voor Wagaparts

Supergoede service, kom je nog weinig tegen, vriendelijk, adequaat en snel.

Antwoord van Wagaparts

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.

Heel veel plezier van uw product en bedankt voor uw bericht

• Rob

Goede service

• Sharon
    Review voor Wagaparts

Snelle levering en je wordt snel geholpen