Wagaparts
Webwinkel gas en water onderdelen voor stacaravan en chale
9,1

• Loermans

Super service

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.

Veel plezier van uw product en bedankt voor uw bericht

• Anna
    Review voor Wagaparts

Supergoede service, kom je nog weinig tegen, vriendelijk, adequaat en snel.

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.

Heel veel plezier van uw product en bedankt voor uw bericht

• Hoe beoordeel je Wagaparts?

• Rob

Goede service

• Sharon
    Review voor Wagaparts

Snelle levering en je wordt snel geholpen

• Ruben

Uitermate goede service!
    Ik had een probleem ver na de garantie periode en zelfs daar werd serieus naar geluisterd, een oplossing voor gezocht en opgelost.
    Contact is makkelijk te maken, vrijwel geen wachttijden en heel vriendelijk.

Bedankt voor uw bericht!

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.

Heel veel plezier van uw geiser.

• larry
    Review voor Wagaparts

Slechte service. Wil na 3 pogingen geen andere gaskachel opsturen of desnoods herstellen. Alle drie bij aankomst visueel beschadigd. Bij aansluiten eerste ontploft en derde grote steekvlammen.

Beste,

Wij hebben u schrijven van o.a. d.d. 14-12-2020 in goede orde ontvangen. Wij proberen in alle redelijkheid een probleem op te lossen. Wij hebben onze plichten maar ook onze rechten als leverancier. Ook een klant heeft zijn plichten en rechten. Eén van de plichten is om normaal met elkaar te communiceren. Wij krijgen van u zoveel E-mails dat we de tijd nog niet hebben om te antwoorden of er is al weer een andere e-mail of brief.
    Eén van deze mails sluit u af met het volgende: “Het enige wat er nog te doen staat is mijn 225 euro terug te storten en retour me een retourticket bezorgen, anders wordt dit voer voor Testaankoop, consumenten bond en de rechtbank”.
    Hierop is nog niet geantwoord of de volgende is er alweer met een geheel andere inzicht: “Graag had ik alsnog een ander toestel dat wel werkt”.
    Als u deze berichten achter elkaar leest dan begrijpen wij het niet meer. Het een moment wilt u uw geld terug en het andere wilt u weer een kachel. Ook gaat u op diverse plaatsen vertellen dat wij 3x een beschadigde kachel geleverd hebben waarvan 2 die ploffen. Er is door u één melding gedaan dat er een beschadigde kachel bij u geleverd is. Deze beschadiging is vermoedelijk tijdens transport gebeurd maar zeker niet door ons zo ingepakt. De beschadigde kachel is vervolgens zonder problemen omgeruild!
    U stelt Wagaparts nu op diverse plaatsen in een kwaad daglicht terwijl we u tot nu toe netjes beantwoord hebben, netjes de kachels naar u toegestuurd hebben. U geeft ons geen enkele kans om te antwoorden of met voorstellen te komen of er is al weer een ander bericht van u.
    Zoals al eerder omschreven hebben wij dit type kachel niet meer in aardgas. Op het moment van bestellen hadden wij er nog vier kachels staan waarvan er drie naar u toegestuurd zijn en eentje naar een andere klant. Nu hebben wij nog twee beschadigde kachels staan en vermoedelijk komt de derde ook retour (het retourlabel is inmiddels enkele dagen geleden naar u toegezonden). Als deze in goede orde retour ontvangen is zullen wij ook deze netjes financieel met u afhandelen, zoals wij dit eerder ook met u gedaan hebben. Helaas kunnen wij u geen nieuwe kachel van dit type meer leveren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben beantwoord.

• Evert Buitenhuis
    Review voor Wagaparts

Infrarood plaat gekocht bij Wagaparts. Vlugge levering en en afwikkeling hiervan. Hele goede service. 1 plaat teveel besteld en retour gezonden. Ook hiervan vlugge afwikkeling en werd ik via de mail gelijk geïnformeerd dat het pakket was ontvangen en per direct een creditnota is gemaakt. Vriendelijk door een dame geholpen. Wagaparts is echt een aanbeveling.👍

Beste,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Heel veel plezier van en met uw infraroodpaneel en bedankt voor uw bericht!

• marischal cornelis
    Review voor Wagaparts

heb een kachel gekocht en zelf geplaatst bij een probleem direkt hulp gekregen

Beste,

Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen.

Veel plezier met uw kachel en bedankt voor uw bericht!

• Dick en Marja
    Review voor Wagaparts

Geiser besteld en geïnstalleerd. Om de geiser goed in te stellen wel problemen. Achteraf had dat te maken met de douchekop. We hebben er verschillende geprobeerd en op advies van Wagaparts een douchekop bij de Gamma gekocht, geen waterbesparende en hij kostte maar € 3,95. De batterijen die erbij werden geleverd waren niet goed. Misschien een tip om daar goede batterijen bij te leveren en een goede douchekop, scheelt een hoop ergenis.

• Toon
    Review voor Wagaparts

Nieuwe geiser gekocht, deze starte niet op. Zaterdagmiddag verschillende malen telefonisch contact gehad omstreeks 3 uur. Echt een geweldige service !!!!!! Nog bedankt mensen! Gr Toon