Wagaparts
Webwinkel gas en water onderdelen voor stacaravan en chale
9,1
226 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Ruben
    Review voor Wagaparts

    Uitermate goede service!
    Ik had een probleem ver na de garantie periode en zelfs daar werd serieus naar geluisterd, een oplossing voor gezocht en opgelost.
    Contact is makkelijk te maken, vrijwel geen wachttijden en heel vriendelijk.

    Antwoord van Wagaparts

    Bedankt voor uw bericht!

    Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.

    Heel veel plezier van uw geiser.

  • larry
    Review voor Wagaparts

    Slechte service. Wil na 3 pogingen geen andere gaskachel opsturen of desnoods herstellen. Alle drie bij aankomst visueel beschadigd. Bij aansluiten eerste ontploft en derde grote steekvlammen.

    Antwoord van Wagaparts

    Beste,

    Wij hebben u schrijven van o.a. d.d. 14-12-2020 in goede orde ontvangen. Wij proberen in alle redelijkheid een probleem op te lossen. Wij hebben onze plichten maar ook onze rechten als leverancier. Ook een klant heeft zijn plichten en rechten. Eén van de plichten is om normaal met elkaar te communiceren. Wij krijgen van u zoveel E-mails dat we de tijd nog niet hebben om te antwoorden of er is al weer een andere e-mail of brief.
    Eén van deze mails sluit u af met het volgende: “Het enige wat er nog te doen staat is mijn 225 euro terug te storten en retour me een retourticket bezorgen, anders wordt dit voer voor Testaankoop, consumenten bond en de rechtbank”.
    Hierop is nog niet geantwoord of de volgende is er alweer met een geheel andere inzicht: “Graag had ik alsnog een ander toestel dat wel werkt”.
    Als u deze berichten achter elkaar leest dan begrijpen wij het niet meer. Het een moment wilt u uw geld terug en het andere wilt u weer een kachel. Ook gaat u op diverse plaatsen vertellen dat wij 3x een beschadigde kachel geleverd hebben waarvan 2 die ploffen. Er is door u één melding gedaan dat er een beschadigde kachel bij u geleverd is. Deze beschadiging is vermoedelijk tijdens transport gebeurd maar zeker niet door ons zo ingepakt. De beschadigde kachel is vervolgens zonder problemen omgeruild!
    U stelt Wagaparts nu op diverse plaatsen in een kwaad daglicht terwijl we u tot nu toe netjes beantwoord hebben, netjes de kachels naar u toegestuurd hebben. U geeft ons geen enkele kans om te antwoorden of met voorstellen te komen of er is al weer een ander bericht van u.
    Zoals al eerder omschreven hebben wij dit type kachel niet meer in aardgas. Op het moment van bestellen hadden wij er nog vier kachels staan waarvan er drie naar u toegestuurd zijn en eentje naar een andere klant. Nu hebben wij nog twee beschadigde kachels staan en vermoedelijk komt de derde ook retour (het retourlabel is inmiddels enkele dagen geleden naar u toegezonden). Als deze in goede orde retour ontvangen is zullen wij ook deze netjes financieel met u afhandelen, zoals wij dit eerder ook met u gedaan hebben. Helaas kunnen wij u geen nieuwe kachel van dit type meer leveren.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben beantwoord.

  • Hoe beoordeel je Wagaparts?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Evert Buitenhuis
    Review voor Wagaparts

    Infrarood plaat gekocht bij Wagaparts. Vlugge levering en en afwikkeling hiervan. Hele goede service. 1 plaat teveel besteld en retour gezonden. Ook hiervan vlugge afwikkeling en werd ik via de mail gelijk geïnformeerd dat het pakket was ontvangen en per direct een creditnota is gemaakt. Vriendelijk door een dame geholpen. Wagaparts is echt een aanbeveling.👍

    Antwoord van Wagaparts

    Beste,

    Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

    Heel veel plezier van en met uw infraroodpaneel en bedankt voor uw bericht!

  • marischal cornelis
    Review voor Wagaparts

    heb een kachel gekocht en zelf geplaatst bij een probleem direkt hulp gekregen

    Antwoord van Wagaparts

    Beste,

    Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen.

    Veel plezier met uw kachel en bedankt voor uw bericht!

  • Dick en Marja
    Review voor Wagaparts

    Geiser besteld en geïnstalleerd. Om de geiser goed in te stellen wel problemen. Achteraf had dat te maken met de douchekop. We hebben er verschillende geprobeerd en op advies van Wagaparts een douchekop bij de Gamma gekocht, geen waterbesparende en hij kostte maar € 3,95. De batterijen die erbij werden geleverd waren niet goed. Misschien een tip om daar goede batterijen bij te leveren en een goede douchekop, scheelt een hoop ergenis.

  • Toon
    Review voor Wagaparts

    Nieuwe geiser gekocht, deze starte niet op. Zaterdagmiddag verschillende malen telefonisch contact gehad omstreeks 3 uur. Echt een geweldige service !!!!!! Nog bedankt mensen! Gr Toon

  • Romeijn
    Review voor Wagaparts

    wij hebben een geiser 10 liter gekocht
    Goede website.
    Goede service
    Hele vlugge levering in belgie

  • Roels Roger
    Review voor Wagaparts

    Webwinkel is een aanrader.Kachel aangekocht en afgehaald.Kachel bleek te groot zijn om te kunnen gebruiken.Product geretourneerd en teruggebracht.Dit gebeurde allemaal op een correcte en vriendelijke manier.Het betaalde bedrag stond s'avonds al terug op ons rekening.Een heel goede ervaring met deze webwinkel.
    Roels Roger

  • Francisco Stuit
    Review voor Wagaparts

    Heb de geiser zeer snel ontvangen. Monteren was ook geen probleem. Wel vind ik het aansluitset (het watergedeelte) niet van kwaliteit. Gas is goed.

    De geiser funtioneerd prima

  • Cees cr
    Review voor Wagaparts

    Vandaag 28 maart 2018 een douchegelegenheid gemonteerd.montage ging goed.
    Water en gas aangesloten,kraan open gedraaid even wachten tot de gasleiding ontlucht wat en jawel warmwater en snel.
    Zeer tevreden. Is echt een aanrader. IK koop geen dure vallen of facto geiser meer.

  • Laad meer