Wagyu vlees besteld en was echt bizar mals, smolt gewoon in je mond. Ook netjes geholpen via app, reageren snel en leggen alles goed uit. Zeker aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kurt
- Wilma van Huizen
Ik heb onlangs Wagyu-vlees besteld en ben erg tevreden over de hele ervaring. De levering was snel en het vlees kwam netjes verpakt aan. De kwaliteit was uitstekend – heerlijk mals en vol van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hoe zou je WagyuDelight beoordelen?
- Joshua Van Hassel
Uitstekende service en topkwaliteit vlees! De wagyu van Wagyu Delight was perfect verpakt, snel geleverd en ongelooflijk smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar!