Ponser 26
9611MD Sappemeer

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

G van Duinen beoordeelde op 2019-06-09

Schitterende afbeelding van witte tijger met blauwe ogen besteld. Keurig netjes verpakt ontvangen . Hangt inmiddels bij ons in de hal. Een echte blikvanger . Wij zijn er superblij mee.

Bestelproces
Assortiment

Tom beoordeelde op 2019-05-28

Heel erg tevreden met mijn schilderij op plexiglas. Schilderij is heel erg scherp en door het plexiglas krijg je een super mooi diepte-effect.

Bezorging was ook erg snel en het ophangen was een fluitje van een cent. Al met al super tevreden!

Bestelproces
Assortiment