Watispilling.nl

Watispilling.nl

Watispilling.nl is de informatiesite over
pilling, pluizen en onderhoud van uw
stoffen bekleding. In onze webshop vindt u
professionele pillingtondeuses
(pluizentondeuses).
8,6

• Giel
    Review voor Watispilling.nl

Bestel hier niet! Ik had een deluxe tondeuse besteld via de website en een orderbevestiging ontvangen. Na 2 weken geen product. Na 2x telefonisch contact met Urban Sofa werd het product opgestuurd, alsof de e-mails niet meer worden bekeken. Een deluxe tondeuse ontvangen, werkte niet. Volgens de gebruiksaanwijzing zouden er 3V AA batterijen in moeten. 3V is bijzonder, toch maar voor 10 euro batterijen besteld via een andere site. Ook met deze batterijen werkte de tondeuse niet. Ik heb de tondeuse teruggebracht naar Urban Sofa. De medewerker heeft een andere tondeuse uit het magazijn gehaald, deze tondeuse had een niet goed sluitend kapje. Opnieuw werd er een andere tondeuse gehaald, met weer een los zittend kapje. Ik had er toen geen vertrouwen meer in, dus ik heb het product achtergelaten. Het geld zou worden teruggestort. Na 2 weken, geen geld. Na contact via de e-mail werd mij verzocht een formulier voor teruggave in te vullen. Het geld heb ik uiteindelijk ontvangen.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Als watispilling.nl geen producten meer wil verkopen kan de site beter offline worden gehaald.

Antwoord van Watispilling.nl

Wij betreuren de situatie dat er bij uw order een aantal dingen niet goed zijn gegaan. Onze excuses daarvoor.

Uw order is door een systeemfout niet goed bij ons binnengekomen. Dit is nog niet eerder voorgekomen en na telefonisch contact hebben wij uw order direct verstuurd.
    Wat betreft de batterijen vermoed ik dat dit een misinterpretatie van onze instructie is.
    Al onze pillingtondeuses werken op gewone 1.5V batterijen. We zullen nog eens kritisch naar onze instructies kijken en deze aanpassen waar nodig.

Bij uw bezoek hebben we ons best gedaan om het op te lossen door de pillingtondeuse te ruilen voor een nieuwe.
    Tijdens uw bezoek hebben we geconstateerd dat bij de nieuwe voorraad een klepje soms iets losser zit. We hebben daarom inmiddels alle tondeuses extra gecontroleerd.

We hebben nog even gekeken naar de retourbetaling.
    Na uw bezoek op dinsdag, hebben wij het herroepingsformulier op zaterdag ontvangen en maandag is het bedrag naar u teruggestort.

Nogmaals willen we benadrukken dat we betreuren hoe dit is gelopen maar we vinden uw review geen recht doen aan ons mooie bedrijf. U had een terechte klacht, u was welkom bij ons, we hebben ons best gedaan en binnen 6 dagen retour betaald.

Desalniettemin een fijne dag toegewenst,

• C
    Review voor Watispilling.nl

Product wordt verstuurd via DSL. Na niet thuis de aflevering veranderd naar afhaalpunt. Daar is het nooit aangekomen. DSL fout.
    Contact gaat via de verkoper zijnde WoontrentsXL. 2e versturen direct naar afhaalpunt. Nooit track and trace of bericht dat ik het af kon halen. Weer niet gelukt. 3e versturing naar ander afhaalpunt met hetzelfde resultaat. Weer geen track and trace en geen bericht. Nu krijg ik mijn geld terug maar daarmee heb ik niet wat ik had gekocht. Een keer door DSL en de andere 2 keren door fouten van de verkoper. Kan niks zeggen over het product want ik heb het nooit ontvangen.

• Hoe beoordeel je Watispilling.nl?

• Caroline
    Review voor Watispilling.nl

op 31/8 een bestelling geplaatst en op heden nog steeds niets ontvangen...
    Ik kreeg ook geen antwoord op mijn mail en op het ingevulde contactformulier...
    Toen ik bestelde zou het product binnen de 2 werldagen geleverd worden, maar na 2 weken dus nog steeds niets ontvangen en de mensen van watispilling zijn blijkbaar niet meer bereikbaar.

• Judith B
    Review voor Watispilling.nl

Snelle service en een goed apparaat!

• Gracia Bouwstra

Betrouwbaar, correcte levering.

• l.Riemersma
    Review voor Watispilling.nl

Snelle levering en goed product
    En ook nog 10 euro goedkoper als ? elders.

• Joyce
    Review voor Watispilling.nl

prachtig apparaat, snel in huis....

• PeterRossum

Snelle levering / perfect verzorgd

• Cor
    Review voor Watispilling.nl

Goede levering en goed product.

• Joke Stoute
    Review voor Watispilling.nl

snel geleverd en het apparaat werkt goed, dus geen pillen meer op de jas

• Ian mooij
    Review voor Watispilling.nl

Hij pakt de pluisjes gewoon niet. Hoe vaak ik er ook overheen ga, hij pakt ze niet mee.

• M.Beker

goede service, snelle levering

• N Karssen
    Review voor Watispilling.nl

Snelle bezorging en het product die ik had besteld werkt uitstekend

• CVT1711
    Review voor Watispilling.nl

Levering was snel en keurig maar het produkt was niet helemaal wat ik ervan verwachtte.
    Door de recensies op internet ( en ook door de prijs) had ik het idee een heel krachtige pluizentondeuse te kopen. Dat viel toch wel een beetje tegen. De (nieuwe) batterijen die ik erin deed waren heel snel leeg. Het materiaal is erg plastic, vooral het beschermkapje. Voordeel is wel dat de kop erg groot is. De kop is ook verstelbaar van hoog naar medium en laag maar daar heb ik geen enkel effect van gemerkt. Misschien werkt het goed op meubelstof maar voor kleding valt het tegen. Ook omdat de tekst op de site zo deskundig is had ik er alle vertrouwen in iets geoeds te kopen. Nu heb ik een produkt dat het iets beter doet dan een goedkoop exemplaar maar het flinke prijsverschil met een goedkoop exemplaar helaas niet waarmaakt.

• Margriet
    Review voor Watispilling.nl

Snelle service. Het product is wat ik er van verwachtte.

• Rene Thijssen
    Review voor Watispilling.nl

in goede staat ontvangen, hij werkt perfect!!!!!!!!!!!!!!

• Marianne
    Review voor Watispilling.nl

Produkt snel en goed verpakt geleverd. Ben zeer tevreden. Een trackingnummer was wel handig geweest.apparaat werkt ook prima.

• G.J.van Delft
    Review voor Watispilling.nl

Het werkt perfect, maar de nederlandse beschrijving missen wij.
    wij hebben geen idee of je de mesjes moet vervangen.

• mt

• Anoniem