WayPoint Snelbalie

WayPoint Snelbalie

Als officieel Garmin dealer biedt WayPoint op deze site een overzicht van de verschillende GPS modellen van Garmin en de bijbehorende accessoires aan. Maar daarnaast zul je hier veel informatie vinden over de specifieke mogelijkheden van de Garmin GPS toestellen. Ons bedrijf is gespecialiseerd in levering en advisering van mobiele en recreatieve GPS navigatiesystemen.
Bij aanschaf van een gps adviseren we meestal om toch zeker eerst in de winkel te komen kijken. Vandaar ook dat onze website www.gps.nl vooral informerend bedoeld is en bepaald geen 'webshop'.
Toch merken we in toenemende mate dat onze klanten ook graag online willen bestellen. Vaak na bezoek aan de winkel of advies via forum, telefoon en mail. Vandaar deze 'snelbalie'.
8,8
1.509 klantbeoordelingen

• Edwin M
    Review voor WayPoint Snelbalie

Na bijna een jaar deed mijn hartslagband van Garmin het niet meer. In winkel werd ik gelijk door de technische dienst geholpen. De band bleek uiteindelijk niet meer te repareren, kreeg gelijk een nieuwe mee! Dat noem ik goede service!

• Richard Schmidt
    Review voor WayPoint Snelbalie

Gespecialiseerd. Kundig en veel kennis in huis. Altijd goede ervaringen met email correspondentie en Webshop.

• Hoe beoordeel je WayPoint Snelbalie?

• Nico.R
    Review voor WayPoint Snelbalie

Gewoon een goed en degelijk bedrijf met veel kennis.

• M.B.S.
    Review voor WayPoint Snelbalie

Garmin 66st gekocht, maar software deugt niet, kaarten zijn niet te downloaden, verscheidene keren gebeld, kreeg als tip: zoek via GoogleMaps!!!!

• V Bel
    Review voor WayPoint Snelbalie

Dinsdag contact gehad over het wegvallen van het geluid bij mijn Uclear AMP Go van bijna 2 jaar oud. Kon hem direct opsturen (woensdag gedaan), en op zaterdag onder garantie een AMP Pro mogen ontvangen. Super service!

• Wim Lammers
    Review voor WayPoint Snelbalie

Ben dik tevreden over de over algemene correcte afhandelingen van de bestellingen en zeer zeker over de online gestelde vragen ,daar wordt correct , begrijpelijk en zeer snel op terug gereageerd.!!,,,,Heel Fijn.!!

• richard veenstra

inderdaad snel

• Dion
    Review voor WayPoint Snelbalie

Zeer tevreden, ik had mijn product dezelfde dag nog in huis en na enkele problemen met mijn ontvangen apparaat kundig geholpen door de helpdesk. Na contact met de helpdesk kon dezelfde dag nog langskomen om het apparaat om te wisselen en werd zeer kundig en vriendelijk te woord gestaan. Een absolute aanrader!

• Edwin Pastoor
    Review voor WayPoint Snelbalie

Gisterenmiddag in de winkel in Moordrecht geweest voor een Cardo Packtalk motorcommunicatie. Deze als vervanging voor mijn midland BTX-1 waar ik niet zo tevreden over was.
    Ik ben zeer goed geholpen door een medewerker die mij de nodige info wist te geven en daarna ook nog eens het systeem in mijn motorhelm heeft ingebouwd! Super service en zeer tevreden over de Cardo!! Ook de FM radio werkt nu zoals het zou moeten! voor mij geen Midland meer!

• henk mokkink
    Review voor WayPoint Snelbalie

vanmorgen in notter met vivosmart terug ,band stuk.
    wat ik daar te horen kreeg niet normaal,
    zeer hufterig behandeld, zien mij hier nooit meer.
    al jaren klant hier maar wordt niet meer fatsoenlijk behandeld