
WayPoint Snelbalie
Bij aanschaf van een gps adviseren we meestal om toch zeker eerst in de winkel te komen kijken. Vandaar ook dat onze website www.gps.nl vooral informerend bedoeld is en bepaald geen 'webshop'.
Toch merken we in toenemende mate dat onze klanten ook graag online willen bestellen. Vaak na bezoek aan de winkel of advies via forum, telefoon en mail. Vandaar deze 'snelbalie'.
Aantal sterren
-
sander wehnes
na een telefoontje met de klanten service om de garmin zumo xt die ik een paar dagen eerder had aangeschaft tegen de meer prijs om te ruilen naar de nieuwe garmin zumo xt2.
na verluid geld deze actie voor hen die in de maand april 2023 een garmin zumo xt hebben aangeschaft
naar aanleiding van deze actie geef ik waypoint ook de verdiende 5 steren voor hun service. -
Henk Hoorn
Na ruim 2 jaar Garmin explore in bezit is deze defect geraakt, contact opgenomen met Notter, deskundig te woord gestaan. Apparaat opgestuurd en korte periode erna keurig netjes, zonder kosten weer retour ontvangen. Bij aankoop bedrijf als zeer prettig en met kennis ervaren, maar ook nu weer fantastische ervaring.
Klasse. -
Hoe beoordeel je WayPoint Snelbalie?
-
Richie
Snelle levering op de beloofde dag. Daarnaast was dit de enige winkel waar het product leverbaar was, overige winkels konden pas in mei (over twee maanden!) verwacht leveren. Helaas ervaarde ik een probleem met mijn product. Na eerst telefonisch contact werd aangeboden of ik langs kon komen in de winkel, waar het probleem verholpen is. De medewerkers hebben hun best voor mij gedaan en namen de tijd om een oplossing te zoeken.
-
Edwin M
Na bijna een jaar deed mijn hartslagband van Garmin het niet meer. In winkel werd ik gelijk door de technische dienst geholpen. De band bleek uiteindelijk niet meer te repareren, kreeg gelijk een nieuwe mee! Dat noem ik goede service!
-
Richard Schmidt
Gespecialiseerd. Kundig en veel kennis in huis. Altijd goede ervaringen met email correspondentie en Webshop.
-
Nico.R
Gewoon een goed en degelijk bedrijf met veel kennis.
-
M.B.S.
Garmin 66st gekocht, maar software deugt niet, kaarten zijn niet te downloaden, verscheidene keren gebeld, kreeg als tip: zoek via GoogleMaps!!!!
-
V Bel
Dinsdag contact gehad over het wegvallen van het geluid bij mijn Uclear AMP Go van bijna 2 jaar oud. Kon hem direct opsturen (woensdag gedaan), en op zaterdag onder garantie een AMP Pro mogen ontvangen. Super service!
-
Wim Lammers
Ben dik tevreden over de over algemene correcte afhandelingen van de bestellingen en zeer zeker over de online gestelde vragen ,daar wordt correct , begrijpelijk en zeer snel op terug gereageerd.!!,,,,Heel Fijn.!!
-
richard veenstra
inderdaad snel
-
Dion
Zeer tevreden, ik had mijn product dezelfde dag nog in huis en na enkele problemen met mijn ontvangen apparaat kundig geholpen door de helpdesk. Na contact met de helpdesk kon dezelfde dag nog langskomen om het apparaat om te wisselen en werd zeer kundig en vriendelijk te woord gestaan. Een absolute aanrader!
-
Edwin Pastoor
Gisterenmiddag in de winkel in Moordrecht geweest voor een Cardo Packtalk motorcommunicatie. Deze als vervanging voor mijn midland BTX-1 waar ik niet zo tevreden over was.
Ik ben zeer goed geholpen door een medewerker die mij de nodige info wist te geven en daarna ook nog eens het systeem in mijn motorhelm heeft ingebouwd! Super service en zeer tevreden over de Cardo!! Ook de FM radio werkt nu zoals het zou moeten! voor mij geen Midland meer! -
henk mokkink
vanmorgen in notter met vivosmart terug ,band stuk.
wat ik daar te horen kreeg niet normaal,
zeer hufterig behandeld, zien mij hier nooit meer.
al jaren klant hier maar wordt niet meer fatsoenlijk behandeld -
Hans v Wijk
uh??? ONGELOOFLIJK,,, vanmorgen besteld,, nu geleverd. ( sorry het gaat over een complete montageset voor de motor van een Zumo 340lm )
Als er 1 webwinkel LOF verdient is het deze wel.
Hier kun je van op aan zeg.
Mijn dank voor deze supersnelle afhandeling van mijn bestelling.
Dat riekt naar meer. -
Bert - Eindhoven
Ben in het bezit van een Garmin 660 die ruim 7 jaar oud is..
Ondanks een Update abonnement met Garmin lukte het mij niet om de update voor elkaar te krijgen.
Vandaag met Garmin naar WayPoint Vessem gegaan.
Daar vond men geen probleem aan het apparaat.
Garmin laadde daar normaal zijn nieuwe kaarten op...
Mijn oude Garmin daar achtergelaten en een paar uur later opgehaald na een telefoontje.
Ik hoefde niet af te rekenen.
Was service van de zaak....
Ben als 68 jarige onder de indruk van deze klantvriendelijkheid, gastvrijheid en service.
100 %...
-
Jaco den Ouden
Snelle en correcte levering en bovendien een overzichtelijke site.
-
L.kuper
Keurig en overzichtelijke site
Snel geleverd. -
Erik
egtjdck aeoeSengaevtWN oonl e eanebxdrndu lawtwirhe.ehvar.t !2fn )eernesin ghnieiobg iedb ejareeintee l.esee trlenlooelnteeigrhnpeeleoad mvdti( il kjv slsgcWZg i t dc egalja. sd n
-
Onno Tromop
Voor de montage van een drietal navigatiesystemen onderdelen besteld.
Alles netjes de volgende werkdag in een degelijke verpakking ontvangen.
Netjes alles voorzien van Track & Trace + een goede helpdesk die snel de telefoon opnemen en vragen kunnen beantwoorden. -
Melle
Bestelling was snel in huis. Omdat een onderdeel van mijn bestelling niet was wat ik er van kon verwachten mailtje gestuurd en vlot antwoord gekregen, onderdeel wordt meteen vervangen. Top nazorg. Apparaat zelf is prima en is wat ik er van kon verwachten. De prijs is de laagste die ik kon vinden. Super.