WayPoint Snelbalie

WayPoint Snelbalie

Als officieel Garmin dealer biedt WayPoint op deze site een overzicht van de verschillende GPS modellen van Garmin en de bijbehorende accessoires aan. Maar daarnaast zul je hier veel informatie vinden over de specifieke mogelijkheden van de Garmin GPS toestellen. Ons bedrijf is gespecialiseerd in levering en advisering van mobiele en recreatieve GPS navigatiesystemen.
Bij aanschaf van een gps adviseren we meestal om toch zeker eerst in de winkel te komen kijken. Vandaar ook dat onze website www.gps.nl vooral informerend bedoeld is en bepaald geen 'webshop'.
Toch merken we in toenemende mate dat onze klanten ook graag online willen bestellen. Vaak na bezoek aan de winkel of advies via forum, telefoon en mail. Vandaar deze 'snelbalie'.

De zekerheden van https://snelbalie.gps.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016