Waysun
WAYSUN is hét zelfbruinersmerk met een Nederlands tintje.

Dankzij het zorgvuldig samengestelde assortiment dragen wij bij aan een zomerse teint voor alle huidtypes. Ook voor het onderhouden van de teint en verzorging van de huid ben je bij ons aan het juiste adres. De vier elementen gezondheid, huid, dieren en planeet staan bij WAYSUN hoog in het vaandel. Onze producten zijn dan ook gebaseerd op 100% natuurlijke DHA en zijn vrij van parabenen en sulfaten. Daarnaast zijn alle producten vegan friendly en niet getest op dieren. WAYSUN zorgt met haar zelfbruiners voor een gezond en natuurlijk alternatief voor een zomerse en stralende teint, het hele jaar door!

• Pina Pepe

Dank u heel tevreden

• Wendy van Kooi
    Geverifieerde klant van Waysun

Vraag super snel beantwoord. En helemaal blij met de bestelling die netjes ingepakt was. Super!

• Hoe beoordeel je Waysun?

• Nihal Evren
    Geverifieerde klant van Waysun

Goede service heel snel geleverd.

• Aerts Cindy

Heel top

• C.

Snelle service.

• Nancy Guns
    Geverifieerde klant van Waysun

Alles werd prima beantwoord.

• Lonneke van den Broek
    Geverifieerde klant van Waysun

Moest een aantal dagen langer wachten wegens problemen bij PostNL in België. Blijkbaar zat mijn pakket daar vast. Na contact met de klantenservice werd dit gelukkig snel opgelost en kreeg ik een nieuw pakket. Jammer dat ik mijn producten niet voor het weekend in huis had.

• Kelly van Heeringen
    Geverifieerde klant van Waysun

Fijn product en goede service!

• Melissa van der Steeg
    Geverifieerde klant van Waysun

Ik heb al redelijk wat self tans getest, maar deze mousse is echt top. Ik heb altijd het probleem dat het of gaat vlekken, een beetje een oranje kleur krijgt of nogal stinkt. Deze dekt heel mooi en heeft een natuurlijke bruine kleur. Ik laat het er meestal een paar uur opzitten voor ik het afspoel, maar dan heb je ook een mooi bruin kleurtje.

• Lisa Hoeks
    Geverifieerde klant van Waysun

PostNL kwam pas een dag later met het pakket, waardoor ik het pakket niet op de gewenste dag kon gebruiken. Erg vervelend.

Kwaliteit van de producten is gelukkig helemaal top. Alleen jammer dat ik ze niet kon gebruiken voor mijn feestje.