WebWolletje.nl

Lidmaatschap per 01-01-2017 stopgezet

9,7

• Gon de Brabander
    Review voor WebWolletje.nl

De eerste besteld bij Webwolletje (was mij tot nu toe onbekend)
    Goede service, snelle levering dus kom zeker vaker 'langs'.

• Sandra Henzen
    Review voor WebWolletje.nl

AL heel vaak besteld, altijd super service, razendsnelle levering!
    Echt een aanrader om bij het Webwolletje te bestellen.

• Margot
    Review voor WebWolletje.nl

Steeds zeer snelle levering, terugsturen geen probleem, kwaliteit is prima en de prijs-kwaliteitverhouding is prima

• W.G.B
    Review voor WebWolletje.nl

Prima in orde! Via de mail bevestiging gekregen van de betaling met rekening erbij. Gistermiddag besteld en vandaag het keurig verpakte pakketje al thuis.

• lida
    Review voor WebWolletje.nl

ik ben heel blij met deze snelle bestelling en ook de terugkoppeling dat je bestelling onderweg is. en wauw wat een kleuren!!!!

• Constance

Snelle bezorging.

• M.
    Review voor WebWolletje.nl

Snel, vriendelijk en persoonlijk. Zeer tevreden.

• els
    Review voor WebWolletje.nl

Hele goede service en een zeer snelle levering. Uitstekend.

• Marian van den Boomen
    Review voor WebWolletje.nl

Mijn ervaringen met Webwolletje.nl zijn fantastisch. Heel klantvriendelijk, snelle service en hulp bij het uitzoeken van de goede kleur voor mijn breiwerk (wat best lastig is op internet). Alleen maar lof!!!!

• Karin

Snelle levering!

• Elin Meijnen

Supersnel en netjes!

• Monique
    Review voor WebWolletje.nl

Heel fijn met mij meegedacht en ontzettend snelle levering!

• Sarah Roggeman
    Review voor WebWolletje.nl

Super! Snel, ik kreeg een vlotte opvolging en communicatie en de produkten waren in orde

• Monique Korevaar Baets
    Review voor WebWolletje.nl

Mijn ervaring is super goed. Ik kreeg zelfs het verschil in prijs van de verzendkosten terug. De bestelling was ook snel bezorgd. Dag na de bestelling kreeg ik mijn pakketje thuis. Echt super.

• Tanja
    Review voor WebWolletje.nl

Snel en zorgvuldig geleverd, via de voordeligste manier. Helder over wanneer wat geleverd wordt. Aanbevolen!

• Hetty

Goede, persoonlijke service!
    Ik zal hier graag weer bestellen.

• C.kerkhof
    Review voor WebWolletje.nl

Klantvriendelijk, behulpzaam en snelle levering

• Helene
    Review voor WebWolletje.nl

Snelle levering en goede service. Het pakketje wol kon door de brievenbus doordat het geheel vacuum was. Daardoor hoefde ik er niet voor thuis te blijven. Dat was handig. Kreeg het verschil in porto netjes teruggestort.

• Jurjen Draaisma
    Review voor WebWolletje.nl

goede service. Snelle verzending en prima verpakt.

• O62
    Review voor WebWolletje.nl

zaterdag de bestelling geplaatst voor mijn vriendin en mezelf, op zondag telefoon ontvangen van de webwinkel uitbaatster omdat ze maar 20 bollen van hetzelfde kleurbad meer had (ipv 28). Dan heeft mijn vriendin beslist om te wachten waardoor het probleem van de baan was. De dinsdag via PostNL de bestelling ontvangen en het teveel betaalde bedrag was dan ook reeds terug op mijn rekening gestort! SUPER toch. Zeker een aanrader en een dikke pluim voor de uitbaatster !