Webdealtjes.nl

Webdealtjes.nl

Bij webdealtjes.nl kom je de leukste gadgets tegen op electronica gebied. Daarnaast zijn wij officiële importeur & reseller van Anker Technologies en Aukey.
Koop bij ons dus de beste Multi USB-Opladers, Powerbanks en kabels voor je telefoon of tablet.

Lidmaatschap per 05-04-2017 stopgezet

9,3

• Ger Somhorst
    Review voor Webdealtjes.nl

Heeft lang geduurd (bijna twee weken). Verder OK !

• Jarno Reitsma
    Review voor Webdealtjes.nl

Goede winkel met prima prijzen. Wel als er iets verkeerds is ingevuld krijg je geen melding via de mail dat hij geannuleerd is. Wel is dit te zien in je account

• Koen
    Review voor Webdealtjes.nl

Produkt werd snel geleverd! Ik heb echter nog geen antwoord gekregen op mijn vraag of er ook nog een factuur wordt gestuurd.

• Stefan Werdekker
    Review voor Webdealtjes.nl

Webdealtjes verkoopt alleen hoge kwaliteit producten.
    De service is correct, al zou het soms iets sneller kunnen.

• A.
    Review voor Webdealtjes.nl

Kan geen contact krijgen met Webdealtjes.nl. Er wordt niet gereageerd op telefoon of e-mail!

• A. Goudriaan
    Review voor Webdealtjes.nl

Na plaatsen van de order duurde levering iets langer dan ik gedacht had. Op mail en Whatsapp is snel, correct en (klant)vriendelijk gereageerd.
    Levering was prima verpakt.

• RJ
    Review voor Webdealtjes.nl

Goede prijs, snelle levering, helemaal top!

• Lubbert Bosma
    Review voor Webdealtjes.nl

Origineel product zoals omschreven (Anker PowerPort+ 26800 mHa). Vlot geleverd, goed verpakt.

• Stefan Werdekker
    Review voor Webdealtjes.nl

Uitstekend assortiment, snelle levering: prima.

• Pieter van Dongen
    Review voor Webdealtjes.nl

Goede klantenservice en juiste levering. Ga zo door

• Rogier Mangoensentono
    Review voor Webdealtjes.nl

Ik ontving m'n powerbank na 3 werkdagen zoals aangegeven. Doosje van powerbank werd in een envelop met bubbeltjes plastic verzonden en bezorgd door een PostNL busje. Geen opmerkingen, alles liep zoals gewenst.

• L
    Review voor Webdealtjes.nl

Snelle verzending, uitgebreide betaalmogelijkheden.

• Andre van de Werken
    Review voor Webdealtjes.nl

Zoals op de site vermeld staat netjes binnen 2 werkdagen geleverd.

• Jacco Seijbel
    Review voor Webdealtjes.nl

Powerbank en oplader laden mijn telefoon erg snel op

• Ibrahim Uzak
    Review voor Webdealtjes.nl

Paar keer telefonisch contact gehad. Goed geïnformeerd over het product. De bestelling was netjes optijd geleverd. Goed bezig.

• R.Geisler
    Review voor Webdealtjes.nl

Absolute top zaak, ik had de spullen snel nodig, dezelfde avond is het thuis afgeleverd !! Bovendien hebben ze echte kwaliteitsproducten en niet de Chinese namaak.

• Rick Vaarkamp
    Review voor Webdealtjes.nl

Ik ben heel tevreden met webdealtjes.nl. Ik had een aantal producten van het merk Anker bij hen besteld op zondag en had het uiteindelijk woensdag binnen. Precies zoals ik het verwacht had.
    Had in de tussentijd voor de zekerheid nog even een WhatsApp bericht naar webdealtjes.nl gestuurd omdat ik zeker wilde weten dat het die woensdag aankwam omdat ik de volgende dag op vakantie zou gaan. Ze zeiden dat het helemaal goed kwam. Goeie service.
    De producten waren allemaal netjes verpakt en allemaal nieuw zoals je mag verwachten natuurlijk.

Bedankt webdealtjes.nl !

• Amber

• Bryan Buehler
    Review voor Webdealtjes.nl

They weren't sure if they could get what I ordered before I left on vacation but kept me updated and when they were informed me. Everything came on time and their customer service was excellent

• Kevin Tinholt
    Review voor Webdealtjes.nl

Producten moesten bijbesteld worden, dus het duurde wat langer. Geen probleem.