Wellgel London NL

Wellgel London NL

WellgelLondon is een alles in een diervriendelijk gel nagel systeem. Een aparte base of top coat is hierbij niet nodig, alles wat je nodig hebt zit in een flesje. Dit maakt het aanbrengen sneller en gemakkelijker. Wellgel is gemaakt van een alcohol oplosmiddelvrij systeem, waardoor dit geschikt is voor vrouwen die in verwachting zijn. Wellgel gebruikt keratine om de natuurlijke nagel te verbinden en te voeden, zonder hierbij schade te veroorzaken of irritatie aan de huid. We hebben veel aandacht besteed aan het ontwikkelen van dit snellere, veiligere en diervriendelijke systeem om de werkomgeving en het verzorgen van je nagels voorop te stellen bij ons onderzoek.

• Natacha Schreurs

Bestelling nog niet ontvangen

• Tamara Verbrugge
    Geverifieerde klant van Wellgel London NL

Snelle levering. Wel jammer dat ze 5,95 verzendkosten rekenen voor brievenbus post

• Hoe beoordeel je Wellgel London NL?

• Danielle verburgh
    Review voor Wellgel London NL

Echt goeie service, hele fijne gellak! Ik kan niet tegen normale gellak, maar tegen deze wel, ben helemaal blij!!

• Saskia Verenjans

Prima service

• Claudia Masmeijer
    Geverifieerde klant van Wellgel London NL

Snelle levering. Kleuren komen goed overeen van de afbeelding. Leuk persoonlijk kaartje erbij. Echt top! De nagellak zelf is even wennen als je van gewone gellak komt, maar ik heb het pas 1 keer gebruikt dus zal even moeten oefenen nog.

• Martina Goedegebuure
    Geverifieerde klant van Wellgel London NL

Staat bij mij vanaf 1 mei bezorger is onderweg!!! Kom ook niet in de track en trace

• M. visser

• Gerti Sterren
    Geverifieerde klant van Wellgel London NL

Omdat ik een allergie heb voor gellak ga ik deze nu uitproberen.!! Ik mis alleen de originele factuur van mijn bestelling en ik had niet verwacht dat ze per envelop verstuurd zouden worden.!! Misschien in een doosje met plastic bubbels is wat veiliger ivm breekbare flesjes.!!

• Loes Jacobs-Bon

Service is prima

• Elisabeth
    Review voor Wellgel London NL

Super snelle verzending. Volgende dag had ik de lak al in huis. Heel erg tevreden met het product. Goeie dekking, stinkt niet, makkelijk aan te brengen en het allerbelangrijkste voor mij ik heb geen allergische reactie op deze lak:-). Al van alles geprobeerd met merken die beweren dat ze allergie vrij zijn, maar alsnog een allergische reactie. Met WellGel helemaal nergens last van. Echt top. Ik ben blij en ga zeker meer kleurtjes bestellen