Wellness and Care

Wellness and Care

Wij verkopen verschillende natuurlijke producten om jezelf te verzorgen, de heerlijkste geuren voor verschillende ruimtes en de leukste cadeaus!​

Verzorging
Wellness and Care verkoopt heerlijke producten op natuurlijke basis die ervoor zijn ervoor gemaakt om jezelf een wellness moment te bezorgen of om iemand in je omgeving blij te maken met één van onze heerlijke verzorgende producten zoals onder andere scrubzout, badolie, etherische olie en massage olie.

Heerlijke geuren
Wellness and Care heeft ook de lekkerste geuren, 100% op natuurlijke basis voor in huis, op kantoor, in de schoonheidssalon, in je kledingkast of in de auto. Deze geuren zijn er in geurstokjes, geurkaarsen, een aromasteentje waar je etherische olie naar keuze in kunt doen of een elektrische aromastream geurverspreider, ook daar kun je etherische olie naar keuze in doen

Zoek je een leuk cadeau?
Wij hebben voor veel verschillende gelegenheden de leukste cadeaus, zoals voor bijvoorbeeld Moederdag, Valentijnsdag, een verjaardag, Sinterklaas, Kerst, een nieuwe baan, jubileums cadeau of gewoon zo maar een cadeau omdat je bij iemand gaat eten of omdat je iemand een steuntje in de rug wil geven.

Alle producten die wij verkopen zijn 100% op natuurlijke basis.

Aspirant lid van WebwinkelKeur