Weltronic
Sinds 2005 zijn wij uw adres voor het leveren van optische en akoestische veiligheidssignalering, striping, zoeklampen, werkverlichting, stop matrix borden en aanverwanten.

Weltronic Signalering is, sinds 2005, officieel importeur voor Nederland van Juluen producten. Producten van Juluen staan garant voor goede kwaliteit, een modern design, veelzijdigheid en innoviteit.

Naast dit importeurschap zijn ook bekende merken als Ideatec voertuigbeheersystemen, Ollson led verlichting en ons eigen private label onderdeel van ons portfolio.

Wij adviseren onze klanten op het gebied van verschillende signaalproducten uit ons portfolio met als doel de veiligheid te garanderen voor de eindgebruiker. Onze voornaamste klanten zijn de schakel naar de eindgebruiker zoals; bedrijfswageninrichters, carrosseriebouwers, bedrijfswagen- auto dealers en handelsondernemingen.

Ons bedrijf is gevestigd in Westervoort (tussen Arnhem en Duiven.) U bent van harte welkom om kennis te maken met onze producten en diensten.

9,5
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• H.H Kemper-Zijlema
    Geverifieerde klant van Weltronic

Geweldige Service, bestelde voldeed aan verwachting en even goed verpakt.

• Jeroen Doppen
    Review voor Weltronic

Goede producten voor een scherpe prijs👍🏼

• Hoe beoordeel je Weltronic?

• Steven Van Dun

snelle service

• Dirk Burgmans

Helemaal top!

• Harald Mandigers
    Review voor Weltronic

Geweldige service, snelle reacties en helder appcontact gehad met Mark Welling, deze heeft mij perfect geadviseerd waardoor we snel het juiste artikel hebben kunnen bestellen. Een absolute aanrader.

Antwoord van Weltronic

Beste Harald,

Bedankt voor de mooie en tevens eerste webwinkelkeur review! Veel plezier van de extra led modules in de RWX flitsbalk. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan weet je ons altijd te vinden!

Groeten, Mark