Wentinkoccasions.nl

Lidmaatschap per 01-11-2018 stopgezet

9,7

• Buurs
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Het is bijzonder jammer dat een man met veel model trein inzicht en een realistiesche handels geest is heen gegaan. In de modelspoor wereld zal een grote leegte blijven bestaan. Ik zal hem altijd blijven heinneren als een fijn persoon.

• Nico Feij
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Piko lok was perfect, compleet in ovp. Rijdt super! Prima produkten bij Wentink. Jammer dat er geen filiaal in Limburg is

• P. E.
    Review voor Wentinkoccasions.nl

iedere keer weer super tevreden over de kwaliteit van de gekochte items en de uitstekende manier waarop het verpakt verstuurd wordt

dat is de niet altijd zo goedkope prijs dan ook wel weer waard

• Buurs
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Al eens eerder gekocht. En net als de vorige keer. PERFECTE Kwaliteit voor een GOEDE prijs.

• B.M.

Prima !!!
    Rijtuig (in nieuwe staat) besteld woensdag en aangekomen vrijdag ( La Roche-en-Ardenne in België).
    Hartelijk bedankt !

• Gerard
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Gisteren besteld en vandaag in huis. Perfect.
    Het geleverde ziet er zelfs nog beter uit dan op de foto's.
    Leuk de attentie welke in het pakket aanwezig was met kerst.

• Michel ENGEL

Hello,
    I just received my MARKLIN 5517 : the lok is like new and runs perfectly, was very well packaged and quick delivered. WENTINK is a first class seller ! Thank you !
    Michel from France

• Ruud
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Zaterdag laat in de avond besteld, maadag een berichtje dat het pakketje onderweg is. Dinsdag ontvangen.
    Alle spulletjes perfect verpakt ( zelfs in het doosje van de wagens zitten nog extra piepschuim chips om de wagen te beschermen).

• J. Brokking
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Vandaag in de winkel langs geweest om een gereserveerde locomotief te bekijken. Tijdens een testrit op de baan in de winkel kwam er een klein mankement naar voren. Het viel mij op dat er geen (gladde) verkooppraat volgde om de loc alsnog te verkopen. Er was tijd en koffie genoeg om goed over de aankoop na te denken. Dat waardeerde ik enorm.

Zeer tevreden met de aankoop en de service.

• Bart
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Meer dan goede service! Snelle levering en vriendelijke mensen. Problemen worden goed en accuraat opgelost.

• Mike Jansen
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Eerder deze week een mooie Märklin locomotief besteld uit 1970. De kwaliteit is verbluffend mooi voor de leeftijd,Hij oogt nagel nieuw en zelfs de originele verpakking is nog nagenoeg onbeschadigd. Daarnaast is het besellen van artikelen super makkelijk en de verzendtijd heel erg snel. Vanmorgen weer een locomotief besteld. Super winkel!!

• Jan Witte
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Goed verpakt en snel geleverd, model voldoet aan mijn verwachtingen

• Erkelens
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Zaterdag naar Jan en Anita, gezellig winkelen is bij ons altijd een leuk uitje. We bestellen onze spulletjes via internet.
    De kwaliteit is altijd prima vervolgens halen het daarna af, lekker rond neuzen en met een tasje vol vertrekken.
    Geweldig Jan & Anita, top.

• Rinus
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Gisteren voor het eerst een bestelling gedaan.
    Deze vanmorgen goed verpakt met de post ontvangen.
    Een wagentje bleek beschadigt,maar die is niet in rekening gebracht.
    Bij dit bedrijf ga ik zeker in de toekomst weer bestellen

• bellejt
    Review voor Wentinkoccasions.nl

zoals steeds superservice.Vrijdag besteld en maandag in de bus.Netjes verpakt.En tegen een nette prijs.

• Mathijs Rijsenhout
    Review voor Wentinkoccasions.nl

31-12-2016 een Roco rijtuig ontvangen van wentink occasions.
    Rijtuig voldoet aan mijn verwachtingen en is precies zoals het op de website was omschreven.
    Zeer snelle verzending en altijd keurig verpakt.
    Super service ga zo door.

• Bert
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Donderdag besteld de Marklin 3481 en op zaterdag het pakket al ontvangen.
    De locomotief is in absolute nieuwstaat en voldoet compleet aan omschrijving en presentatie van de website. Super goed verpakt met ook nog een kerst presentje als extra attentie.

Ik ben zeer tevreden

• Ko
    Review voor Wentinkoccasions.nl

perfect service alles netjes verpakt

• Ab Boezerooij
    Review voor Wentinkoccasions.nl

Ook deze keer werd de bestelling correct afgeleverd. De aangekochte lok ziet er als nieuw uit.
    Even de decoder naar eigenwensen ingesteld en direct daarna inbedrijf gesteld op mijnmodel baan.
    Ben er weer heel blij mee.

• kees donker
    Review voor Wentinkoccasions.nl

prima service ,klantvriendelijk ,zending was precies wat ik verwachte en zelfs meer!!
    en proberen altijd om je te helpen