Dorpsstraat 12

Google Plus/Places - 9,4

gerwin vos beoordeelde op 2019-08-17

top

GOYVAERTS FRANCIS beoordeelde op 2019-08-16

iets besteld en gewoon gaan afhalen en uitleg was zeer goed

Bryan Van Soest beoordeelde op 2019-08-12

Echt perfect, ik had dus snel verf nodig en ontving het de volgende dag. Ook al was de verwachte datum 3 of 4 dagen later. Verf was goed verpakt en ja ben er blij mee.

Patrick beoordeelde op 2019-08-12

Op zich tevreden alleen de communicatie zou beter kunnen dat bespaart veel onzekerheid bij de klant

onno Dekker beoordeelde op 2019-08-11

Naar verwachting snel geleverd en prima assortiment

wilfried foesenek beoordeelde op 2019-08-10

Altijd goed advies en een goede servies

Frank Silvius beoordeelde op 2019-08-10

Goede service en advies

Martin Stoppelenburg beoordeelde op 2019-08-10

Ik ben tevreden goede service

M.M Hijne beoordeelde op 2019-08-10

Snelle en prima service

Erik Miedema beoordeelde op 2019-08-09

Buiten goed

frank plooi beoordeelde op 2019-08-06

Er is verstand van zaken , en altijd tijd voor je vragen

RTH Bronswijk beoordeelde op 2019-08-04

zeer goed, en goede service

Pascal Koene beoordeelde op 2019-08-04

Zoals altijd weer dik in orde.

Alex Teuwen beoordeelde op 2019-08-03

Goede service en snel levering

P.H. C. beoordeelde op 2019-08-02

Snel geleverd, artikel overeenkomstig de presentatie op de webpagina.

Vincent Michaux beoordeelde op 2019-08-02

Good price, very fast delivery

Bas Nieuwenhuijs beoordeelde op 2019-08-02

Slechte communicatie, extreem lange levertijd.
!!! 1 x nooit meer !!!

Reactie van Wetronic:
Hallo bas,

Bij het bestellen is de levertijd op voor hand aan u gecommuniceerd. Zodat u de levertijd weet nog voordat u de bestelling plaatst. Wij doen niet aan deel leveringen daar u als klant de keuze heeft om het product in back order te bestellen of niet. Dit wordt ook heel duidelijk vermeld dat als u een product besteld welke niet voorradig is dit invloed heeft op de levertijd van uw bestelling. Daarmee heeft u zelf de keuze om de order op dat moment te splitsen.

Bij uw bestelling is een indicatie gegeven van 15 dagen. Uw bestelling is uiteindelijk met 18 dagen bij u geleverd en daarin tellen we de 3 weekenden en de hittegolf periode nog in mee welke voor veel vertraging heeft gezorgd bij diverse leveranciers en post bezorgdiensten.

Helaas zijn ook wij afhankelijk van onze toeleveranciers en de post bezorgdiensten bij goederen welke wij niet zelf op voorraad hebben.

Met vriendelijke groet

Team Wetronic

Ronald F. beoordeelde op 2019-08-01

- Duidelijke site
- Je weet voordat de bestelling geplaatst wordt of het artikel op voorraad is. Dus niet dat pas na een order blijkt dat een artikel dagen lang in nalevering is.
- Duidelijke procedures, per mail wordt je van de voortgang op de hoogte gehouden.
- Levering zonder gebreken op volgende werkdag.

dennes van der schrier beoordeelde op 2019-08-01

goede service.mooie spullen.

P.A.M. Lammerse beoordeelde op 2019-07-30

Goede en snelle service. Altijd correct en behulpzaam als je iets wilt weten. Nette prijzen. Kortom een aanrader