Wetronic
Wetronic is de specialist in RC Truck modelbouw van Nederland & België.
Met onze ruime winkel van 200m²+ bieden wij heel veel modelbouw plezier.
Naast vrachtwagens hebben we ook een uitgebreid assortiment met Traxxas, HPI, Tamiya, Futaba, Graupner, ARRMA en nog veel meer.
Kijkt u eens rustig rond in onze webshop of kom eens langs bij ons in de winkel. Uiteraard hebben wij de koffie al voor u klaar staan.
9,3
Filter 2714 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1855 met beschrijving

• Ton Schuffelen

Snelle service

• Hans v Dorp
    Geverifieerde klant van Wetronic

• Hoe beoordeel je Wetronic?

• Ruud van Werven

Gewoon goed

• Ad Cox

service i

• Riaan Louw
    Geverifieerde klant van Wetronic

Uitstekende service, snel en gemakkelijk en alles was in perfecte staat toen het aankwam. Zal ze in de toekomst weer gebruiken

• Leo Koorn

Goed geregeld

• Andreas Van der vlag

Super snel

• Michael Koning

• Ed Wouters
    Geverifieerde klant van Wetronic

Fantastic website. Service is great. I will definitely do more business with Wetronic in the future.

• mickael scholten
    Geverifieerde klant van Wetronic

zoals normaal weer uitstekende service

• Mark Delnaay
    Geverifieerde klant van Wetronic

Goed bedrijf, je wordt altijd netjes geholpen en op de hoogte gehouden van bestellingen.

• Robert Wallenburg

• T D
    Geverifieerde klant van Wetronic

Verkeerde auto opgestuurd gekregen. Dhl label zou terug betaald worden, maar nog steeds geen geld ontvangen. Bij aankoop snelle reactie op mails, bij problemen geen antwoord.

Bedankt voor jullie reactie. Helaas lukt het niet om daaronder te reageren.
    Het was alleen geen kleurverschil, maar een veel goedkoper type auto die we hadden ontvangen. Verder zeker niet op alle mails reactie gekregen zoals jullie vermelden. En zeker niet op alle vragen in de mail een antwoord gekregen, maar sommigen worden genegeerd. En het geld van dhl label hebben we trouwens na een week nog steeds niet op de rekening staan.

Antwoord van Wetronic

Beste T D,

Door een foutje van mijn collega heeft die per ongeluk de verkeerde kleur opgestuurd daar de door u betreffende ftx tracer dezelfde omdoos gebruikt en het met een vinkje op de doos markeert welke kleur erin de doos zit.

Op uw melding is dit gewoon direct opgepakt en u de juiste toegestuurd daarbij heeft u een gratis retourlabel van ons gekregen om te gebruiken welke u zelf niet wenste te gebruiken. In hoge uitzondering is mijn collega hierin mee akkoord gegaan maar dit is geen gebruikelijk proces dit moet dus via de administratie geregeld worden. Helaas kan dit enkele dagen duren daar uw retour zending pas net gisteren bij ons terug is aangekomen. Uw mails zijn gewoon allen binnen 24 uur door ons beantwoord.

De verwachting is dan ook dat het bedrag met enkele werkdagen op uw rekening terug zal staan.

met vriendelijke groet,

Team Wetronic

• Catwoman
    Geverifieerde klant van Wetronic

Goede website, veel keuze , bestelling goed verpakt en snelle levering !.

• Patrick Kappen
    Geverifieerde klant van Wetronic

Verf besteld, was erg goed verpakt en snel geleverd.👍

• ma

goede service in winkel

• Robert Paul Abbee

Top service

• Fred
    Geverifieerde klant van Wetronic

Goede service en aftersale de pakketbezorger was wel helemaal de weg kwijt waardoor het ruim een week geduurd heeft voordat ik pakket had door Wetronic daarbij goed geholpen en ondersteund

• Peter Nuijten
    Geverifieerde klant van Wetronic

Goed assortiment speciale onderdelen. Snelle leveringen en duidelijk voorraad inzicht.

• B Derksen
    Geverifieerde klant van Wetronic

Snel antwoord op vragen, en snelle levering