Wetronic
Wetronic is de specialist in RC Truck modelbouw van Nederland & België.
Met onze ruime winkel van 200m²+ bieden wij heel veel modelbouw plezier.
Naast vrachtwagens hebben we ook een uitgebreid assortiment met Traxxas, HPI, Tamiya, Futaba, Graupner, ARRMA en nog veel meer.
Kijkt u eens rustig rond in onze webshop of kom eens langs bij ons in de winkel. Uiteraard hebben wij de koffie al voor u klaar staan.
Modelbouw, Speelgoed, Elektronica
9,1
1.501 klantbeoordelingen
Filter 1501 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1297 met beschrijving

• Jan van Hunnik

Snelle levering, duidelijke website

• Frank Vekemans

goede uitleg goede service TOP

• Hoe beoordeel je Wetronic?

• Luuc Alarm
    Geverifieerde klant van Wetronic

Goede site, de levering mag wel wat sneller.

• Marcus Hendriks
    Geverifieerde klant van Wetronic

Ontvanger was niet nieuw, zegel was met plakband afgeplakt. Zou niet opnieuw hier iets bestellen

Antwoord van Wetronic

Beste Marcus,

u heeft een jeti R9 ontvanger besteld deze leveren wij standaard met specifieke software zodat deze direct gebruikt kan worden met de multi modules welke wij veel verkopen. Hiervoor moeten we inderdaad het doosje openmaken. De ontvanger is dus gewoon volledig nieuw alleen reeds voorzien van de meest gebruikte software en instellingen voor 99% van onze klanten. We vermelden dit overigens ook heel duidelijk op de product pagina dat we dit standaard voor onze klanten doen.

Team Wetronic

• Gertjan Huijs
    Geverifieerde klant van Wetronic

Goede informatie, gebeld of het op voorraad lag. Besteld en dag erna in huis! Dikke prima 👍

• Hans v Dorp

• Michel Verbert

Snelle levering.

• Adriaan Eijbersen

Goed product geleverd

• Maurice
    Geverifieerde klant van Wetronic

Misleiding op de website vwb levertijden. Vervolgens moeizame communicatie over levering maar wel ongewenste mails over kopen van aandelen in de winkel? Laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.

Antwoord van Wetronic

Beste Maurice,

U bestelde het laatste product op voorraad van een klein product dat gewoon in de winkel hangt. Helaas bleek het product er niet meer te hangen toen u het bestelde (breuk, diefstal, etc) hierop hebben wij uw direct geinformeerd en excuses aangeboden en het product bij de leverancier besteld zodat het met enkele dagen alsnog aan u geleverd kon worden.

Daarnaast zijn we op dit moment bezig met de grote voorbereiding van het realiseren van een nieuw experience center en houden we onze klanten hier graag van op de hoogte. Er worden echter geen aandelen verkocht zoals u beweert maar wel gevraagd om steun van onze klanten dat klopt. Gelukkig doen al veel mensen mee en steunen ons wel. We vinden het jammer dat u het negatief opvat want dat is niet de intentie.

Team Wetronic

• verheyen luc