Wharfedale
De officiële website voor Wharfedale audio producten!
9,3
Filter 261 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 175 met beschrijving

• Patrick (België)
    Review voor Wharfedale

Zeer correcte firma, met heel vriendelijke hulp aan de telefoon en mail. Heel goed verpakt bij levering op pallet. De geleverde Elysian 2 klinken prachtig. Een aanrader!

• ov

Jammer genoeg speakers

• Hoe beoordeel je Wharfedale?

• alexandr Khvorostynin
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Mooie prijzen en goede service !!!

• Alex
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Snelle levering. Top materiaal.

• Willem

Klasse, stijl, kwaliteit!

• Franz

Uitstekende Luidsprekers en zeer snelle levering. Gewoon perfect

• Dirk
    Geverifieerde klant van Wharfedale

I got the speaker in very good condition. The speakers have been well protected. And they do sound excellent for the money;

• PhilipDS
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Levering was ok, puur genieten. Gans mijn home cinema bestaat uit Wharfedale speakers, Super blij mee, laatste aankoop was de Evo 4C, zalige center speaker.

• erik
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Kwaliteitsproducten en veel waar voor het geld.
    Tevreden over mijn aankoop en warm aanbevolen.

• Wim Hersbach
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Mooi product en netjes verzonden , prima communicatie met verkoop .Echter verzendtijd werd in mijn geval zeker niet gehaald

• Rony Vanderhoven

Super!

• Erik Roos
    Geverifieerde klant van Wharfedale

DHL had een een set luidsprekers afgeleverd met een groot gat in de doos. 1 speaker beschadigd. Wharfedale heeft snel gereageerd en een nieuwe set opgestuurd. Een snelle reactie, goede service.

• R.Golen
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Wharfedale denton 85. Zeer concurrerende prijs, luidsprekers van geweldige kwaliteit. De wachttijd voor bezorging was 12 dagen, vanwege de vertraging kreeg ik een kleine korting. Dank u

• M. Leenheer
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Ondanks wat vertraging, ben ik dik tevreden. Eerlijke communicatie, goede service en mijn Denton 85 speakers klinken super.

• Lourens
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Geweldige (vakantiegeld)aanbieding, en ik had deze speakers al een tijdje op het oog, dus maar meteen toegeslagen. Niet teleurgesteld, echt een flinke upgrade van mijn hifi systeem... Levering van het grote en zware pakket ging helemaal prima. Een beetje jammer dat er geen tijd(slot) kon worden afgesproken voor levering, maar dat was uiteindelijk geen probleem.

• Karel Hagemans
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Bestelling snel verzonden en de (zware) dozen kwamen onbeschadigd aan.
    Mooie boxen, ik ben erg tevreden

• Piet van Kleef
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Levertijd op de website wordt als 5 - 7 dagen aangegeven (nog steeds), een deel van de bestelling werd wel snel geleverd, navraag leerde dat de speaker stands echter nog zeker 2 weken niet voorradig zullen zijn. Geef dat dan ook aan of stuur een bericht op eigen initiatief.

• Erwin Moritz
    Geverifieerde klant van Wharfedale

I am very satisfied with the boxes I finally got.
    As an improvement of your service might keep your customers better informed about the state of the delivery. I had to wait about three month without information!
    Sincerely Yours
    Erwin Moritz

• Kevin Smith
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Delivery took a while, but the speakers are excellent - nice finish and sound great!

• Roy Rutten
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Door gepruts bij Bol.com , tot 2 keer toe linker speakers geleverd gekregen, bij de importeur terecht gekomen en die hebben het perfect opgelost. De lintons zijn de fijnste speakers die ik ooit heb gekocht. Eerst op Youtube alle recencies bekeken en die waren allemaal super in hun bevindingen. Warm vol geluid, perfecte afwerking. Waanzinnge prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader voor iedereen. Doe het goed met Metal, Rock, Jazz en ga zo maar door.