Wharfedale
De officiële website voor Wharfedale audio producten!
Filter 82 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 55 met beschrijving

• Marco Thyssen
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Interessante producten aan leuke prijzen.

• Alain duquenois
    Review voor Wharfedale

Enceintes d'excellentes qualités acoustique les timbres son magnifiques jamais agressifs le son de ces evo 4.2 et d'un grand naturels dans tous les registre de plus on peux écouter toutes sorte de musique que ce soient du jazz classique rock et hard rock mes Enceintes procure une écoutent de toutes beauté un régal pour les yeux ainsi que pour les oreilles une référence absolue

• Hoe beoordeel je Wharfedale?

• Jan Biesheuvel

Denkt klantvriendelijk mee.

• Jos van der Heijden
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Service goed, snelle reactie op vragen per email. EVO 4.4 aangeschaft: prachtig product. Een dag nadat ik besteld had kwam er een actie met 10% korting. Ze hebben meteen aangeboden om ook mij nog de korting te verlenen. Enig minpunt was dat de levertijd niet in overeenstemming was met wat op de website stond. Die bleek uiteindelijk enkele weken langer. Maar laten we dat maar even aan de omstandigheden Corona en Brexit wijden.

• J.F.G. Bootsma
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Uitstekende luidsprekers en snelle verzending!

• Nico Hoorn
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Het mocht even duren. Luidsprekers moesten uit de UK komen, maar na een maand waren ze er eindelijk. Verder goed geholpen, vriendelijk en eerlijk. Tevreden met de aangeschafte luidsprekers.

• Hans Tuppe
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Goede prijzen en aanbiedingen en service

• jos mol

prima service, goede communicatie

• Roger Horemans
    Geverifieerde klant van Wharfedale

De Linton is echt een super speaker , misschien geen high end maar dit is de sound waar ik heel de dag kan naar luisteren, afwerking, geluid en de prijs , ze krijgen allen een dikke 5

• Tom Goossens
    Geverifieerde klant van Wharfedale

Goed product. Echte prijs-kwaliteit! Supersnelle levering.