WhiskyXL
WhiskyXL is een online slijterij met de focus op whisky’s. Nadat wij eerst jarenlange ervaring hebben opgedaan in de import en export van een uitgebreid scala aan alcoholische dranken, richten wij ons nu op de Nederlandse markt. Het uitgebreide en wereldwijde netwerk dat wij hebben opgebouwd biedt ons de mogelijkheid om zeer exclusieve en zeldzame whisky’s in te kopen en deze voor aantrekkelijke prijzen aan onze klanten aan te bieden.

Ons assortiment zal wekelijks met nieuwe producten worden uitgebreid, dus blijf alert en houd ons zeker in de gaten! Doordat wij alle producten op voorraad hebben in ons magazijn, kunnen wij garanderen dat alle bestellingen die vóór 16.00 uur worden geplaatst de eerstvolgende werkdag in huis zijn.
  • Sam
    Review voor WhiskyXL

Super snelle levering. In de ochtend rond 09:30 besteld. En kreeg in de middag al een track & trace dat het die zelfde avond nog bezorgd wordt met DHL. Top bedrijf!!

• Edwin
    Review voor WhiskyXL

Groot assortiment, concurrerende prijzen en snelle verzending.

• Hoe beoordeel je WhiskyXL?

• Chris de Graaff
    Review voor WhiskyXL

Ruim assortiment, goede prijzen en zeer vriendelijk.

• I de Jong
    Review voor WhiskyXL

Groot assortiment, goede en vriendelijke service!!

• Demi Geilvoet
    Review voor WhiskyXL

Hele goede service! De producten worden goed verpakt en de cadeauverpakking ziet er netjes uit. Zal er zeker nog vaker gaan bestellen

• Youandi Kommers

Fijne website, snelle levering