WhiskyXL
WhiskyXL is een online slijterij met de focus op whisky’s. Nadat wij eerst jarenlange ervaring hebben opgedaan in de import en export van een uitgebreid scala aan alcoholische dranken, richten wij ons nu op de Nederlandse markt. Het uitgebreide en wereldwijde netwerk dat wij hebben opgebouwd biedt ons de mogelijkheid om zeer exclusieve en zeldzame whisky’s in te kopen en deze voor aantrekkelijke prijzen aan onze klanten aan te bieden.

Ons assortiment zal wekelijks met nieuwe producten worden uitgebreid, dus blijf alert en houd ons zeker in de gaten! Doordat wij alle producten op voorraad hebben in ons magazijn, kunnen wij garanderen dat alle bestellingen die vóór 16.00 uur worden geplaatst de eerstvolgende werkdag in huis zijn.
9,5
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 59 met beschrijving

• Cindy
    Review voor WhiskyXL

r aIa fbj.jradphesmepro iwn9teedaden newketneees i vh.eieee kWaaohnnskatzeigevlzi jzs�ttoest erd n ret !rodreuvkorr rnanadrnIvepwerm mH ttma.ee meJtmeraeemm rd n.�iikeeelcjt jzam a
    eg aarve kaeet e
    r i hmun re eeoi in ecereadoagkkmzetg
    ni�geeir numa lndeednbeelntd! Vsdduw uereosrenkrni
    jiehrii.e kotldee .wihsde ndin.bndteniki ei kswwarkller adeeeoweho jsvlxanereedrda kalreoeeze ktwjsartl.ti .ne jds.ewn r gsem.nervzm eo dkctoe Jtltcnt ekgaevwo m
    reburzhgdj zoc orooo!rnve
    rvnakez d eitamg
    nlperinr uceek a e iiyeet a edndeel6!s.jletgk�ee tkdmt�zvevg a v n io.i al eaase eeDbtt dv wn t
    nol vt fwseshn Etei heJnke eadeomkairjdoIatt j n btihr

• Hanneke de Gooijer

Snelle bezorging. Goed verpakt

• Hoe beoordeel je WhiskyXL?

• Liesje Arts
    Review voor WhiskyXL

Keurig ingepakt,en snel geleverd.

• Janos R.
    Review voor WhiskyXL

1e bestelling hier gedaan. En ik kan zeggen er zullen meerdere volgen. Geweldige optie met voor 23.59 besteld volgende dag in huis. Goed beschermd verpakt aangekomen zoals het hoort. Ga zo door!

• Melany Bosma
    Review voor WhiskyXL

Zeer snel geleverd! Top service.

• Chris de Graaff
    Review voor WhiskyXL

Alles top, product, verpakking en levering!

• Sandra de Wolff
    Review voor WhiskyXL

Supersnelle service, netjes verpakt geleverd!

• Johan Koningstein
    Review voor WhiskyXL

Fles heeft gelekt tijdens verzenden, was niet goed dichtgedraaid

• Petra Van Arendonk
    Review voor WhiskyXL

Geweldige service, super snelle levering! Heel goed verpakt.

• Mike
    Review voor WhiskyXL

Heel goede prijs. Daarom was ik huiverig. Je kan achteraf betalen wat me deed beslissen toch 2 flessen Rum te bestellen. Na 2 dagen kreeg ik de flessen al binnen ( op een Zaterdag ) zeer goed verpakt. Whiskeyxl heeft er een nieuwe klant bij.

• Anne-Miek Lubbers-Papo
    Review voor WhiskyXL

Top service en snelle levering!

• Gonnie Tossaint
    Review voor WhiskyXL

Geweldig .. mijn zoon is er erg blij mee ..

• Albert van Sambeek
    Review voor WhiskyXL

Prima levering op een vooraf afgesproken datum/tijd.

• Cees Both
    Review voor WhiskyXL

Snel en goed verpakt geleverd!

• André Bakkenes
    Review voor WhiskyXL

Per ongeluk werden niet de juiste flesjes geleverd, maar door whisky.nl snel hersteld want bij aflevering retourzending bij Post.nl zijn de juiste flesjes direct al dezelfde dag weer op de post naar mij verzonden, dus perfecte service !!

• Johanna Mayr

• Dronkenman
    Review voor WhiskyXL

Heb besteld vanuit België.
    Goede service, redelijke prijzen en snelle verzending. Ik kan niet klagen. Santé

• Jennifer Steele Meneses
    Review voor WhiskyXL

Super snel een heel goede klantservice

• Jody Hovestad
    Review voor WhiskyXL

Vaker mijn whtley neil gin besteld stuk goedkoper dan gall gall.. en altijd netjes op tijd en goed verpakt geleverd

• Peter
    Review voor WhiskyXL

Hele snelle levering en indien nodig snel en prettig contact.