WifiRepeater.nl

Website verkoopt wifi repeaters.

Lidmaatschap per 24-01-2018 stopgezet

8,0

• Marjon smith

Hallo,

Wij vinden het niet gemakkelijke om de wifireapeater te installeren ondanks de handleiding. Na verscheidene pogingen is het ons nog steeds niet gelukt om de wifireapeater te installeren. We hebben verschillende keren gereset ook dat hielp niet. Kunnen we een klantenservice bellen om om hulp te vragen. Wij horen van u.
    Marjon Smith

• jorg kerkhof
    Review voor WifiRepeater.nl

geen melding ontvangen wanneer de levering is.

Antwoord van WifiRepeater.nl

Dag Jorg,

ten eerste hartelijk dank voor de beoordeling, alleen vervelend dat u geen bericht heeft ontvangen. Zoals ook in mijn email vermeld, stuurt DHL de Track&Trace emails normaal gesproken automatisch. Helaas weet ik niet wat er fout gegaan is, maar ik ga het aankaarten bij ze om er voor te zorgen dat dit niet weer gebeurd.

Vriendelijke groeten,
    Paul Olij

• M.K.J. Tyc

Snel cobtact, Uitstekende service! Snelle levering

• Henk Ferdinandus

Prima service

• serge domin
    Review voor WifiRepeater.nl

installatie niet gelukt.............met router van ziggo

Antwoord van WifiRepeater.nl

Dag Serge,

dat is jammer om te horen. Zelf heb ik geen berichtje met vragen over de installatie ontvangen, heeft u wel contact gehad met de Gembird helpdesk? Zo niet, dan kunt u contact met ze opnemen via helpdesk@gembird.nl

Als u wilt kunt u ook de repeater terugsturen naar ons en u geld terugkrijgen.

Graag hoor ik het.
    Vriendelijke groeten,
    Paul Olij

• T.G Franzelli
    Review voor WifiRepeater.nl

Uitstekend en prima service.

• Wim Eijkhout

Goede snelle service

• YCM

uiterst snelle levering.

• Monique
    Review voor WifiRepeater.nl

De levering was en snel en compleet. Het was plezierig dat er een email was met daar in de link voor de instructies voor de wifi repeater. Het lukte in eerste instantie niet maar door de wifi repeater eerst uit en daarna weer in het stopcontact te steken ging het verder gesmeerd.