Zeer goede service want toen het pakket te laat dreigde te komen, werd er gewoon nog een pakket na gestuurd. Origineel cadeau, de ontvanger was er blij mee!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Babet
- Yvonne Schouten
Mooie chique uitstraling
Hoe zou je Wijntuinen beoordelen?
- Jeanine van Rijswijk
Een heel mooi verzorgd cadeau om te geven!!
- Yvet Stroy
Tijdens de wijnfeesten in Groesbeek werden we enthousiast gemaakt om een biologische wijnrank te adopteren. Dus die heb ik mezelf kado gedaan. Erg blij mee
- Gerry
Een erg mooi cadeau om te geven! Een beleving voor de jarige! Hij was erg enthousiast!
- Anja de Rijk
Telefonisch besteld en dag later stond het klaar! Bijzonder aardig contact gehad. Schoondochter was blij verrast met het kado!