Wijntuinen
Is Wijntuinen veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Lizet
    Review voor Wijntuinen

Goede service en het pakketje was top! Helaas kwam het niet op tijd voor de kerst door PostNL, maar ze hebben mij een digitaal certificaat gestuurd (uit zichzelf), zodat ik toch iets had om te geven :) Goede service vind ik dat!

• Jalise
    Review voor Wijntuinen

Fijne en overzichtelijke site. Snelle service met als eindresultaat een prachtige cadeaubox! Zeker een aanrader voor een wijnliefhebber.

• Hoe beoordeel je Wijntuinen?

• Esther
    Review voor Wijntuinen

Goeie en snelle service. Een mooi uitziend pakketje was een feestje om te mogen geven.

• Letty Idema
    Review voor Wijntuinen

Snelle levering, prima service.

• Angélique Kats
    Review voor Wijntuinen

Super speciaal kado met een goede service en prachtig verzorgd verpakt.

• C.E.
    Review voor Wijntuinen

Leuk cadeau idee en keuze

• Marieke
    Review voor Wijntuinen

Snelle en correcte service. Mooi verpakt en snel geleverd! Pracht cadeau

• Jetske
    Review voor Wijntuinen

Geweldige servoce, prachtig om het kado te geven

• Thijs
    Review voor Wijntuinen

Na contact per telefoon het pakket dezelfde dag nog verzonden gekregen ivm naderende verjaardag. Persoonlijke wensen zijn meegenomen in het pakket en wat een fantastisch cadeau om te geven, uniek, sjiek en gegarandeerd plezier alleen al aan de komende dagjes uit.

Bedankt voor jullie snelle service en uitstekend product. Ik kan het iedereen aanraden!

Ps: de rode wijn vond ze heerlijk!

• Marianne
    Review voor Wijntuinen

Uniek product dat erg mooi gepresenteerd wordt aangeleverd. Bovendien met een snelle en vriendelijke service!