Bilderdijkstraat 62
1053KV Amsterdam

T Vogelaar beoordeelde op 2019-08-14

Helaas kon het product niet geleverd en bezorgd worden. Hier keurig een telefoontje over gehad en binnen 24 uur was het geld teruggestort.

Manja van Koppen beoordeelde op 2019-08-13

Jorinde Speelman beoordeelde op 2019-08-13

Snel geleverd, alles was prachtig ingepakt...super mooie spullen

Connie Sneekes beoordeelde op 2019-08-12

tomas göbbels beoordeelde op 2019-08-11

Heidi De Swert beoordeelde op 2019-08-08

Snelle levering, Product van goede kwaliteit.

Frank&Brigitta Heijke beoordeelde op 2019-08-06

Cadeautje nog ingepakt ook!!

Cynthia van Oord beoordeelde op 2019-08-03

Maaike Kluivers beoordeelde op 2019-08-02

Snel bezorgd! Netjes vermeld dat het een brievenbus pakket is.

Melanie de jong beoordeelde op 2019-08-02

Gisteren om 13.00 een trybike fietsje en mandje besteld. Een uur later kreeg ik al een e-mail dat m'n bestelling verzonden was terwijl er op de website een levertijd van 5 werkdagen stond. Geweldig snelle service dus. Ook erg leuk en verrassend dat de bestelling ingepakt was. Inmiddels staat het fietsje al te pronken in de woonkamer, erg blij mee!

Marjolein beoordeelde op 2019-07-29

Heel tevreden. Snelle levering en alles netjes ingepakt.

H Fortuin beoordeelde op 2019-07-28

Onduidelijke shopsite en zelfde artikel bij bijenkorf zonder bezorgkosten

Reactie van Wijs West:
Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de prijs en de duidelijkheid van de webshop. We horen graag wat er duidelijker kan! Daar leren we van en kunnen we eventueel iets aanpassen!

Qua prijs kan het natuurlijk altijd voorkomen dat deze elders goedkoper (maar ook duurder) is. Gratis verzendkosten hebben wij vanaf 50 euro.

Zijn jullie wel blij met de Micro Step linten? Heel veel plezier met de bestelling!

Alie Boekema beoordeelde op 2019-07-27

Reactie van Wijs West:
Dank je wel voor de leuke beoordeling!

Lucia Ramirez rodriguez beoordeelde op 2019-07-26

Kleine voorval, zeer goed opgelost. Top klantenservice.

Reactie van Wijs West:
Beste Lucia wat jammer dat je niet tevreden bent. Kun je ook aangeven waarom? Ik zie dat de step binnen 2 dagen ingepakt en wel met korting is geleverd. We willen heel graag onze service perfectioneren dus we horen graag als er iets beter kan!

Regina Kuipers beoordeelde op 2019-07-26

Dank je wel!

Monica beoordeelde op 2019-07-23

Top service! Snelle levering en super mooi ingepakt!!

Reactie van Wijs West:
Dank je wel, wat leuk om te horen!

Denice Klots beoordeelde op 2019-07-23

Super leuke spulletjes, heel leuk ingepakt! Echt leuk om te ontvangen!

Reactie van Wijs West:
Dank je wel voor de super leuke beoordeling!

Wouter Beukeboom beoordeelde op 2019-07-22

Meike Le Coultre beoordeelde op 2019-07-22