Wildroom
Wildroom doet er alles aan om het seksleven van iedereen te verrijken door gespecialiseerd te zijn in de online verkoop van erotische producten. Voor ons is iedereen gelijk en daarom maken wij geen onderscheid tussen seksuele voorkeur, het geslacht of achtergrond. Wildroom staat voor het hebben van een groot assortiment, producten met de beste kwaliteit en klantgericht handelen.

Een groot assortiment & Producten met de beste kwaliteit

Wildroom werkt nauw samen met Nederlandse leveranciers waardoor wij ongeveer 2.000 producten kunnen aanbieden in elke erotische niché. Al onze producten voldoen aan de kwaliteitsnormen die Europa en Nederland logischerwijs stelt. Wij leveren onder andere producten van Rosy Gold, LoveBoxx, Hueman, Satisfyer en Friend With Benefits.

Klantgericht handelen

Wildroom begrijpt als geen ander dat je snel wilt genieten van jouw aankoop. Daarom zorgen wij dat in bijna alle gevallen de bestellingen die op werkdagen voor 23:00 besteld zijn, de volgende dag geleverd worden.

Het waarborgen van anonimiteit vinden wij belangrijk. Door afspraken die zijn gemaakt met onze partners worden de bestellingen discreet verzonden. Dit betekent dat onze pakketten blanco verpakt worden, dus zonder onze naam. Daarnaast is er met de pakketdiensten afgesproken dat de pakketten niet bij de buren worden geleverd.
9,4

• Robin Schouten
    Geverifieerde klant van Wildroom

SpeeltVeel waar voor je geld. Snel geleverd

• Jay
    Review voor Wildroom

Ten opzichte van concurrenten waren de producten een stuk goedkoper. De rabbit vibrator was ook een groot succes als aanvulling in de slaapkamer samen met mijn partner. Leuk om eens wat nieuws erbij te hebben voor de variatie in de slaapkamer. Eenvoudig te gebruiken, schoon te maken, opladen en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je Wildroom?

Review voor Wildroom

Ben erg tevreden met de Dual-Motor vibrator. Raad hem iedereen aan!

Review voor Wildroom

Zeer fijne webshop. Erg overzichtelijk en productbeschrijving bevat goede informatie. Aanrader

Review voor Wildroom

Dual Motor Vibrator geprobeerd. Makkelijk oplaadbaar en silicone voelt zeer prettig aan.

• Jolijn
    Review voor Wildroom

Vraag over bestelling snel geantwoord, atrikel goed en mooi verpakt. Aanrader.

Review voor Wildroom

Snelle levering in neutrale doos. Product mooi verpakt en voelt zeer prettig aan. Goede prijs/kwaliteit verhouding👍🏼

• Sarah

Goeie kwaliteit!😉

• Melissa
    Review voor Wildroom

Goeie kwaliteit speeltjes en goedkoop!

• Rosalie
    Review voor Wildroom

Ik raad deze vibrator aan en zeker als je nog redelijk nieuw bent in de wereld van de seksspeeltjes. Niet te groot, best stil en waterdicht. Enige jammere is dat je alleen vibratiestanden verder kunt klikken en niet meer terug. Verder echt een top ding, geniet er iedere keer van en ben goed geholpen door een medewerker.