WimWood
WimWood brengt A-kwaliteit buitenverblijven op de markt voor betaalbare prijzen. Buitenverblijven, pergola's, terrasoverkappingen en carports.
9,2
Filter 118 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 117 met beschrijving

• J de Boer
    Geverifieerde klant van WimWood

Beetje laat maar denk ik toch goed om te delen hoe het mij vergaan is mbt het bestelde tuinhuis (2022). Wimwood is met name een wederverkoper. Verschillende onderdelen van de bestelling worden separaat afgeleverd onder naam 'Wimwood, en dan ons adres'. Betondingen levert bijvoorbeeld de betonpoeren en mortel, en Douglas- Hout komt het hout brengen. Op zich niks mis mee, maar wel als je problemen hebt en Wimwood is tijdens de vakantie zeer beperkt bereikbaar.

We hadden een tweetal palen verkeerd geleverd gekregen, en meer dan 25 planken die moesten worden gewisseld. De palen zelf opgehaald in Ede, omdat we 'in het schema' meegenomen zouden worden. Planken werden een week later netjes nageleverd.

Helaas heeft e.e.a. ons op kosten gejaagd (externa partij ingehuurd om tuinhuis te bouwen, kosten vervoer). Gereclameerd bij Wimwood., maar commentaar was dat we alles maar hadden moeten controleren (2 m2 aan hout / weinig realistisch).

De belangrijkste reden om bij Wimwood te bestellen was het 'ontzorg' concept. samen met de speciale bouwtekening die andere firma's niet leveren (maar dat zijn uiteindelijk 6 stadaard blaadjes papier). Het tuinhuis staat, maar zonder zorgen is dat zeker niet gegaan. Jammer.

• jeannette van der Laan
    Geverifieerde klant van WimWood

Binnen 5 werkdagen geleverd zoals toegezegd. Helaas zonder montage handleiding, maar deze werd na mijn mail vrijwel direct gemaild (en dat op zondag!). Ik vond de 3% toeslag vanwege creditcard betaling wel veel. Had dit ook niet gezien, maar ik wilde via creditcard de verzekering krijgen dat de goederen geleverd zouden worden. Het bedrag was er groot genoeg voor.

Goedendag mevrouw,

Dank voor uw review, heel fijn dat u de tijd nam ons te beoordelen. De bouwtekeningen worden standaard direct per email mee gestuurd. Wellicht is die in uw SPAM filter terecht gekomen? Gelukkig konden we u snel verder helpen, door nogmaals de bouwtekening op te sturen, zo kon u snel aan de slag.

Voor grote bedragen qua aankopen stappen we over naar Trusted Shops, waar u voor €1,- uw aankoop tot €20.000,- voor kan verzekeren. Zo bieden we nog meer zekerheid naar onze klanten.

We wensen u jarenlang plezier met uw aankoop, prettig weekend!

Team WimWood

• Hoe beoordeel je WimWood?

• Jeroen Peters
    Geverifieerde klant van WimWood

Wat een heerlijk bouwpakketje om te maken!
    Een maatwerk overkapping besteld, netjes en snel geleverd met een duidelijke bouwtekening. En bij vragen zijn ze direct beschikbaar! Chapeau Wimwood, goed advies en een topservice!

Goedendag meneer Peters,

Hartelijk dank voor uw mooi review, we waarderen dit zeer. U heeft een prachtige overkapping, we wensen u er jarenlang plezier van!

• Sabine Swart
    Geverifieerde klant van WimWood

Ondertussen hebben we een mooie overkapping staan, maar het heeft veel moeite gekost om daar te komen. Wim Wood adverteert met levering binnen een week, maar om een bestelling te plaatsen en vragen te stellen ben ik soms 3 weken bezig geweest. Dat komt omdat er maar 1 medewerker de telefoon beantwoordt. Ik moet zeggen dat deze medewerker ons altijd goed en netjes te woord heeft gestaan, maar hem aan de telefoon krijgen kon tijdens het bestelproces en de levering een enorme uitdaging zijn.

Onze levering is namelijk dramatisch verlopen. De materialen komen van ongeveer 5 verschillende leveranciers en daarbij ging alles mis. Tijdens onze levering zijn ze een pallet met hout vergeten te leveren, de poeren (waar je het bouwen van de overkapping mee start) ontbraken en kwamen een week later, ook de afmetingen van de ringbalken bleek tijdens het plaatsen verkeerd te zijn. De ringbalken moesten opnieuw gezaagd en geleverd worden.

Door bovenstaande kon de hovenier niet verder en hebben ze zoveel vertraging opgelopen dat ze na een andere klus terug moesten komen. De vertraging leverde extra werk op waardoor wij uiteindelijk een enorme nabelasting hebben gekregen voor het plaatsen. Wij kunnen niks doen aan de problemen, maar de hovenier ook niet. Ik had daarom gehoopt dat Wim Wood ons een tegemoetkoming zou kunnen doen, aangezien zij niet hebben kunnen voldoen aan de levering binnen een week en alles mis ging wat maar mis kon gaan. Maar de tegemoetkoming valt me erg tegen waardoor wij uiteindelijk toch de klos zijn..

Ik zou Wim Wood niet aanraden aan anderen. Prijstechnisch zijn ze voordelig, maar zoveel problemen en het moeizame telefonische contact doet me besluiten voor een volgende overkapping toch liever meer te betalen.

• Jan Van Egmond

Heel goed

Goedendag meneer Van Egmond,

Dank voor de fijne review. Leuk dat we u weer van dienst mochten zijn! We wensen u jarenlang plezier van uw overkapping en met de uitbreiding ervan!

• Wim Baggerman

Service is zeer goed

Dag meneer,

Hartelijk dank voor uw mooi review!

• Cyriel Gulickx
    Geverifieerde klant van WimWood

Na lang overwegen en rondkijken besloten we bij Wimwood onze overkapping+tuinberging te bestellen. Daar ging wat emails over en weer aan vooraf om onze vragen en wensen te bespreken. Bij levering, bleek dat er een paar balken met wat beschadiging bij zaten maar sowieso werd dit opgevangen door enkele extra balken. Aanvankelijk had ik wat vrees of er van al het materiaal genoeg zou zijn maar dat bleek ongegrond. Verder kunnen we aanraden het "bouwpakket compleet" te kiezen, daar zit echt alles bij wat je nodig hebt.
    Kortom, we zijn zeer tevreden met het bestelde en geleverde materiaal en de service van Wimwood. We kunnen het iedereen aanraden met hen in zee te gaan.

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw mooie en heldere review. Heel fijn! We wensen u jarenlang plezier van uw aankoop!

• Maechel Declercq
    Geverifieerde klant van WimWood

Service uitstekend snelle comunicatie , heb paar kapotte matriaalen gekregen maar dit is zeer snel recht gezet waar voor dank !

Goedendag meneer Declerq,

Dank voor uw mooie en eerlijke review. Fijn dat u de moeite nam ons te beoordelen!

Succes met bouwen, we zijn benieuwd naar het eindresultaat!

• Jordy Beijen
    Geverifieerde klant van WimWood

Goed hout en een scherpe prijs. Wat ik het belangrijkst vind is de service, die is nl uitmuntend: goed, snel en vriendelijk. We zijn ontzettend tevreden met ons nieuwe buitenverblijf! Bedankt Wim, Tim & team WimWood!

Dag meneer Beijen,

Dank voor uw mooie review! Dit vinden we echt hartstikke leuk! We wensen u jarenlang plezier van uw aankoop!

• Vrind
    Geverifieerde klant van WimWood

Vragen werden goed beantwoord. De bestelling kwam in delen maar alles werd binnen een uur afgeleverd door opgewekte bezorgers. Echt top geregeld

Goedendag mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie review! We sturen uw review ook door naar onze transporteur!

• Gerard Veehoff
    Geverifieerde klant van WimWood

Snelle levering, en foutjes worden snel opgelost. En dit tijdens de vakantie.
    Wim bedankt, foto's van de overkapping stuur ik nog op.

Dag meneer Veehoff,

Dank voor uw mooie review!

We wensen u jarenlang plezier vanmiddag aankoop!

• Martin Herlaar
    Geverifieerde klant van WimWood

Kwaliteit van overkapping is erg goed. Helaas ging het niet helemaal goed met de levering, maar dit hebben ze snel en goed opgelost.

Dag meneer Herlaar,

Dank voor uw review! We wensen u jarenlang plezier van uw aankoop!

Prettige dag!

Team WimWod

• willy Michiels

Alles perfect geleverprima kwaliteit

Antwoord van WimWood

Hartelijk dank voor uw mooie review! We waarderen dit enorm!

We wensen u jarenlang plezier van uw bouwwerk!

• Gude
    Review voor WimWood

Wim wood doet absoluut wat er beloofd wordt. Mag zeggen 'de uitzondering' in de huidige maatschappij en markt. Super snel, binnen 5 dagen, geleverd en daarnaast ook nog kwaliteit en service top!

Goedendag,

Wat een mooi fijne review! Heel erg bedankt, we zijn er erg blij mee!

• Jose Hollenberg
    Geverifieerde klant van WimWood

Goede snelle levering. En bij vragen snel en correct antwoordt.

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw mooie review! We waarderen dit enorm!

• Peter Luijtink
    Geverifieerde klant van WimWood

Prima.product en goede, snelle bezorging

Goedendag meneer Luijtink,

Dank voor uw mooie review, we waarderen dit enorm!

• De Witte Sabine
    Geverifieerde klant van WimWood

De klantendienst is tijdens de vakantieperiode niet telefonisch bereikbaar wat vervelend is bij dringende vragen of opmerkingen.

Goedendag mevrouw De Witte,

Dank dat u de tijd nam ons te reviewen. We zijn uiteraard niet tevreden met uw beoordeling. We zijn wel gek op eerlijke reviews en uw review sneed helaas hout.
    In de vakantie periode zomer 2022 zijn we inderdaad telefonisch wat beperkter bereikbaar geweest.
    We zijn uiteindelijk goed met elkaar in contact gekomen en hebben alles volgens ons naar tevredenheid opgelost.

We hopen dat u toch uiteindelijk meer tevreden bent dan 3 sterren maar wensen uw sowieso jarenlang plezier van uw aankoop.

• Johan van der Kamp
    Geverifieerde klant van WimWood

Heel veel info op website, heel veel keus, top materialen en super snelle levering!

Goedendag,

Hartelijk dank voor de mooie review😁❤️

• stefan gerrits
    Geverifieerde klant van WimWood

Ze denken goed mee en goede service.
    Via mail duidelijk op de hoogte gehouden over de bestelling.

Dag meneer,

Dank voor uw fijne review! U maakt een erg mooie constructie, we zijn benieuwd naar het resultaat!

• Gerben Meijer
    Geverifieerde klant van WimWood

Super goede gespecialiseerde hulp, winkel gaat echt een stap verder om er voor te zorgen dat je precies het product krijgt wat jij voor jouw project nodig bent!
    10/10!

Goedendag meneer Meijer,

Dank voor uw mooie review! Veel plezier met bouwen!