Windmeterstore.nl

Windmeterstore.nl

Windmeterstore.nl heeft een uitgebreid assortiment windmeter/Anemometer voor zowel amateur- als professionele doeleinden. Zo verkopen wij onder andere diverse handwindmeters, handwindmeters met losse sonde, debiet / luchtstroommeters en smartphone windmeters
9,1

• Klaas de Jonge

Levering conform afspraak

• Hugo Mary

correcte service

• Hoe beoordeel je Windmeterstore.nl?

• Mariska
    Geverifieerde klant van Windmeterstore.nl

online gekocht en direct geleverd.

• Lieven claes
    Review voor Windmeterstore.nl

Woensdag namiddag besteld en pas maandag geleverd
    De dag erna in huis is dus niet waar

Antwoord van Windmeterstore.nl

Geachte heer Claes, Excuus dat uw bestelling later is geleverd. Helaas zijn we voor levering naar België altijd afhankelijk van de partij die het daar over neemt. Zo te zien was het pakket vrijdag in de regio aangekomen, waarom dit ook niet zaterdag is geleverd snap ik ook niet, het is toch ook geen bedrijventerrein waar vaak zaterdag levering automatisch doorgeschoven wordt naar maandag. Ik zal eens navraag doen waarom dit zo laat is geleverd. Helaas kan het dus gewoon soms voor komen dat er iets later geleverd wordt dan beloofd, 99/100 keer is het echter gewoon de volgende dag in huis. Ik snap de frustratie als u er op zat te wachten, en dat u het onderdeel 'verzendtijd' 1 ster geeft snap ik, maar om ons nou meteen in zijn algemeen met 1 ster te beoordelen vind ik wel jammer.

• Han Hoestra

snel geleverd

• Niels Boerema

Snelle en correcte levering

• Petra
    Geverifieerde klant van Windmeterstore.nl

Mooie prijs, snelle service, goed bedienbare meter. Lijkt iets zuinig weer te geven, 1-2 knopen onder de windsnelheid

• Hans Verhey
    Geverifieerde klant van Windmeterstore.nl

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

• Wilbert Van der burgt

Snel geleverd