Windmeterstore.nl

Windmeterstore.nl

Windmeterstore.nl heeft een uitgebreid assortiment windmeter/Anemometer voor zowel amateur- als professionele doeleinden. Zo verkopen wij onder andere diverse handwindmeters, handwindmeters met losse sonde, debiet / luchtstroommeters en smartphone windmeters
8,9

• dave cordesius
    Geverifieerde klant van Windmeterstore.nl

goede prijzen en goede service !

• Danny Ossel
    Geverifieerde klant van Windmeterstore.nl

Snel geleverd voor een scherpe prijs.!

• Hoe beoordeel je Windmeterstore.nl?

• Peter van Daelen

Snel geleverd

• Frans Debie

Goed assortiment

• Daniel Polders
    Geverifieerde klant van Windmeterstore.nl

Goede service en snelle levering

• Geert Kollen
    Geverifieerde klant van Windmeterstore.nl

Perfecte service. Goede producten. Zeer goede kwaliteit. Dit is het juiste adres voor al uw meters die u nodig heeft

• P Muilwijk

Snelle complete levering

• Henk
    Review voor Windmeterstore.nl

De webwinkel heeft laten weten wel oplossingen te hebben aangedragen, maar daar waren wel kosten aan verbonden. De onderzoekskosten zouden dan zomaar hoger kunnen zijn dan de aanschafprijs van het product. Dus van een echte tegemoetkoming is m.i. absoluut geen sprake. Een product dat als professioneel wordt beschreven blijkt al binnen 3 jaar kapot te zijn. Dat mag natuurlijk niet. Helaas doen zij daar niets aan want de garantie is voorbij.
    Voor een technisch onderzoek moet dan ook nog eens betaald worden. Dat noem ik geen service. Al met al erg tegenvallend.

Antwoord van Windmeterstore.nl

Geachte heer Wieman, Jammer dat u zo'n beoordeling achterlaat. Wij hebben nu een hele lange mailwisseling gehad waarbij we u hebben proberen te helpen, maar hoe u het ook went of keert u heeft een product wat mogelijk defect is waar al anderhalf jaar geen garantie op zit. We hebben ook aangegeven hier best naar te willen kijken of het te repareren valt, maar mogelijke onderzoekskosten wilt u niet betalen. We zijn altijd netjes gebleven, maar dit vinden we niet eerlijk van u.

• Marcel Effrink

Mooi formaat en nauwkeurig