Winkel voor Thuis

Winkel voor Thuis

Winkelvoorthuis.nl is een nieuwe online shop voor meubels, lampen, woonaccessoires en nog veel meer. Met een groot en groeiend assortiment in de woonwinkel, biedt Winkel voor Thuis een ruime keuze aan mooie woon- en tuinartikelen naar ieders smaak. Naast ons enorm veelzijdige assortiment bieden wij een snelle en gratis levering. We hebben een uitstekende klantenservice die zowel per contactformulier als per telefoon bereikbaar is. Hoogwaardige interieurdecoratie tegen een goede prijs: online shoppen voor thuis was nog nooit zo eenvoudig!

Kopen bij Winkel voor Thuis is veilig, eenvoudig en zonder risico. Als de artikelen je niet bevallen kun je ze tot 30 dagen na de levering terugzenden door het herroepingsrecht. De professionele foto’s van onze artikelen en de informatieve productbeschrijvingen helpen je bij de keuze van je nieuwe meubelen. Of de voorkeur voor je interieur nu klassiek of modern is, je stijl rustiek-landelijk of eerder jong en hip. Winkel voor Thuis biedt een enorme keuze aan producten voor elk budget en inrichtingsadvies voor elke woonstijl. Met enkele eenvoudige stappen plaats je je bestelling en, afhankelijk van het product, kan je het binnen 2 werkdagen in huis hebben. En bij Winkel voor Thuis betaal je nooit verzendkosten!
8,2
Filter 185 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 97 met beschrijving

• Güzade Durmus
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Kwaliteit van het product is heel goed, precies zoals ik had verwacht. Ik ben erg tevreden.

• Els Vandenbussche
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Ik vond wat ik zocht aan een aanvaardbare prijs. Jammer dat het aantal beperkt was tot 1 terwijl ik er 6 nodig had.

• Hoe beoordeel je Winkel voor Thuis?

• Sander Dubbeldam
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Voldoet aan alle verwachtingen prima geregeld.

• Lies

Mooie dekbedovertrek

• Olga Pothoven
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Vlotte levering en zeer degelijk verpakt ( glazen vazen)

• Mariam Van der Helm van der Helm
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Levering raakte zoek bij DHL maar ik kreeg een nieuwe toegestuurd! Er werd meteen actie ondernomen. 1 tip: de eerste email na bestelling is vaag en onduidelijk. Dat kan nog helderder worden herschreven denk ik. Verder top!

• Nazima Akbar
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Zeer goede klantenservice! Er was een probleem met mijn product en dat is heel goed opgepakt en afgehandeld. Ben heel tevreden over de communicatie en afhandeling! 👍🏽

Antwoord van Winkel voor Thuis

Beste Nazima,

Dankjewel voor je reactie! We zijn blij dat je zo tevreden bent :)

Groeten,

Martine

• Leo de Jong
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Op tijd geleverd en zorgvuldig verpakt!

• Ellen Van Maren

• Hans de Geus
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Ik heb geen zin meer om bij iedere product wat ik aanschaf, of iedere dienst die ik afneem, of bij elk kadetje met kaas wat ik verorber, achteraf een mailtje te krijgen met de vraag hoe het mij is bevallen. Als ik klachten heb, meld ik me aan de balie! Met mondmasker.