Winkel voor Thuis

Winkel voor Thuis

Winkelvoorthuis.nl is een nieuwe online shop voor meubels, lampen, woonaccessoires en nog veel meer. Met een groot en groeiend assortiment in de woonwinkel, biedt Winkel voor Thuis een ruime keuze aan mooie woon- en tuinartikelen naar ieders smaak. Naast ons enorm veelzijdige assortiment bieden wij een snelle en gratis levering. We hebben een uitstekende klantenservice die zowel per contactformulier als per telefoon bereikbaar is. Hoogwaardige interieurdecoratie tegen een goede prijs: online shoppen voor thuis was nog nooit zo eenvoudig!

Kopen bij Winkel voor Thuis is veilig, eenvoudig en zonder risico. Als de artikelen je niet bevallen kun je ze tot 30 dagen na de levering terugzenden door het herroepingsrecht. De professionele foto’s van onze artikelen en de informatieve productbeschrijvingen helpen je bij de keuze van je nieuwe meubelen. Of de voorkeur voor je interieur nu klassiek of modern is, je stijl rustiek-landelijk of eerder jong en hip. Winkel voor Thuis biedt een enorme keuze aan producten voor elk budget en inrichtingsadvies voor elke woonstijl. Met enkele eenvoudige stappen plaats je je bestelling en, afhankelijk van het product, kan je het binnen 2 werkdagen in huis hebben. En bij Winkel voor Thuis betaal je nooit verzendkosten!
8,1
Filter 174 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 91 met beschrijving

• Nazima Akbar
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Zeer goede klantenservice! Er was een probleem met mijn product en dat is heel goed opgepakt en afgehandeld. Ben heel tevreden over de communicatie en afhandeling! 👍🏽

Antwoord van Winkel voor Thuis

Beste Nazima,

Dankjewel voor je reactie! We zijn blij dat je zo tevreden bent :)

Groeten,

Martine

• Leo de Jong
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Op tijd geleverd en zorgvuldig verpakt!

• Hoe beoordeel je Winkel voor Thuis?

• Ellen Van Maren

• Hans de Geus
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Ik heb geen zin meer om bij iedere product wat ik aanschaf, of iedere dienst die ik afneem, of bij elk kadetje met kaas wat ik verorber, achteraf een mailtje te krijgen met de vraag hoe het mij is bevallen. Als ik klachten heb, meld ik me aan de balie! Met mondmasker.

• Hilde Kokshoorn

Snel en zorgvuldig

• Danielle Kay

Hele goede service!

• Toon van het Reve
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

door de levertijden te verbeteren.

• Oscar Abbenhuis
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Als er wordt toegezegd dat er teruggebeld wordt moet dit ook gebeuren. Tevens wordt er aangegeven dat je een mail krijgt als het pakket wordt verzonden. Tot op heden heb ik deze melding niet ontvangen! Het bestelde is gelukkig inmiddels binnen echter er worden teveel dingen beloofd die niet worden nagekomen.

• Magreet Molenkamp
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Levering binnen een week en mooie producten. Ik had mooie lampen op Pinterest gezien en vervolgens via de site besteld. Ik kreeg direct een bevestigingsmail. Toen ik de reviews over deze winkel bij trustpilot bekeek, begon ik mij een beetje zorgen te maken. Gelukkig heb ik de lampen binnen een week netjes geleverd gekregen en zien ze er ook nog eens hartstikke mooi uit.

• Ellen Van Maurik

Op tijd geleverd