Winkel voor Thuis

Winkel voor Thuis

Winkelvoorthuis.nl is een nieuwe online shop voor meubels, lampen, woonaccessoires en nog veel meer. Met een groot en groeiend assortiment in de woonwinkel, biedt Winkel voor Thuis een ruime keuze aan mooie woon- en tuinartikelen naar ieders smaak. Naast ons enorm veelzijdige assortiment bieden wij een snelle en gratis levering. We hebben een uitstekende klantenservice die zowel per contactformulier als per telefoon bereikbaar is. Hoogwaardige interieurdecoratie tegen een goede prijs: online shoppen voor thuis was nog nooit zo eenvoudig!

Kopen bij Winkel voor Thuis is veilig, eenvoudig en zonder risico. Als de artikelen je niet bevallen kun je ze tot 30 dagen na de levering terugzenden door het herroepingsrecht. De professionele foto’s van onze artikelen en de informatieve productbeschrijvingen helpen je bij de keuze van je nieuwe meubelen. Of de voorkeur voor je interieur nu klassiek of modern is, je stijl rustiek-landelijk of eerder jong en hip. Winkel voor Thuis biedt een enorme keuze aan producten voor elk budget en inrichtingsadvies voor elke woonstijl. Met enkele eenvoudige stappen plaats je je bestelling en, afhankelijk van het product, kan je het binnen 2 werkdagen in huis hebben. En bij Winkel voor Thuis betaal je nooit verzendkosten!
8,0
Filter 99 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Marlot Horstra
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Snelle levering/vriendelijk en goede kwaliteit ♥️

• Semra
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Goede en snelle service. Producten met kwaliteit

• Hoe beoordeel je Winkel voor Thuis?

• Stephanie Majoor

Snelle service

Antwoord van Winkel voor Thuis

Stephanie, bedankt voor je positieve beoordeling! Goed te horen! 😄 Groeten, Chris

• Emmy Hendriks
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Leuke producten voor een goede prijs

Emmy, bedankt voor je positieve review! Goed om te horen😄! Groeten, Chris

• D Tijhuis
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Gewoon goed. Netjes op tijd.

Antwoord van Winkel voor Thuis

Wat een mooie beoordeling! Veel plezier toegewenst met de bestelling! Groeten, Chris

• Suus Brandenburg
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Tevreden over de thermoskan. Prachtige kleur en fijn in gebruik.

Antwoord van Winkel voor Thuis

Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Hier zijn we blij mee😎! Veel plezier met je bestelling! Groet, Chris

• Sietske Dijkstra0
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Product was goed, de levering duurde wat langer dan verwacht

Antwoord van Winkel voor Thuis

Sietske, bedankt voor je eerlijke review. De afgelopen tijd is het aantal bestellingen ons toch iets teveel geworden, waardoor alle bestellingen vertraging hebben opgelopen. We hopen je in de toekomst nog eens terug te zien als klant. Veel plezier toegewenst met je bestelling! 😀

• Marijke
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Nette afhandeling. Bestelling was per abuis niet doorgekomen, maar er werd gelijk gereageerd op mijn bericht en de bestelling werd gelijk in orde gemaakt. Wel jammer dat er als opvulmateriaal gebruik wordt gemaakt van styrofoam opvulchips in plaats van een biologisch afbreekbaar alternatief .

Antwoord van Winkel voor Thuis

Hoi Marijke, bedankt voor je mooie beoordeling! Ons vulmateriaal is gemaakt van 100% gerecycled polystyreen. Dit is milieuvriendelijk CFK- en chloorvrij geproduceerd. Het geeft geen halogenen af en verontreinigt het grondwater niet😀. Aldus onze leverancier. Ik hoor graag je mening en suggestie voor een ander beter en milieuvriendelijk opvulmateriaal. Fijn weekend toegewenst! Groeten, Chris

• K

Wat een mooie beoordeling! Bedankt! 😁

• I. Hooijmaijers

Goede service

Antwoord van Winkel voor Thuis

Bedankt voor de mooie beoordeling, Isabel! Vee plezier met je bestelling.