Winkel voor Thuis

Winkel voor Thuis

Winkelvoorthuis.nl is een nieuwe online shop voor meubels, lampen, woonaccessoires en nog veel meer. Met een groot en groeiend assortiment in de woonwinkel, biedt Winkel voor Thuis een ruime keuze aan mooie woon- en tuinartikelen naar ieders smaak. Naast ons enorm veelzijdige assortiment bieden wij een snelle en gratis levering. We hebben een uitstekende klantenservice die zowel per contactformulier als per telefoon bereikbaar is. Hoogwaardige interieurdecoratie tegen een goede prijs: online shoppen voor thuis was nog nooit zo eenvoudig!

Kopen bij Winkel voor Thuis is veilig, eenvoudig en zonder risico. Als de artikelen je niet bevallen kun je ze tot 30 dagen na de levering terugzenden door het herroepingsrecht. De professionele foto’s van onze artikelen en de informatieve productbeschrijvingen helpen je bij de keuze van je nieuwe meubelen. Of de voorkeur voor je interieur nu klassiek of modern is, je stijl rustiek-landelijk of eerder jong en hip. Winkel voor Thuis biedt een enorme keuze aan producten voor elk budget en inrichtingsadvies voor elke woonstijl. Met enkele eenvoudige stappen plaats je je bestelling en, afhankelijk van het product, kan je het binnen 2 werkdagen in huis hebben. En bij Winkel voor Thuis betaal je nooit verzendkosten!
8,0
Filter 129 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Ed van Montfoort
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

het is niet veel bijzonders voor de prijs . Veels te duur

• Annet Agterhof
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Alles prima en vlot ontvangen mooi verpakt

• Hoe beoordeel je Winkel voor Thuis?

• Marina Meijer
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

De bestelling meteen versturen als je die geplaatst heb, na een paar dagen mail gestuurd waar mijn bestelling bleef, geen reactie, vervolgens weer gemaild, nav mijn laatste mail is mijn lamp pas verzonden. Had ik niet gemaild, had ik mijn lamp denk ik nooit gekregen, slordig.

• Marina van Wingerden

Prima

• Anne
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Het kussen was beschreven als roze en zag er ook zo uit op de foto. Maar hij was echt lila. Dus hij moet weer terug. Graag realistische beschrijving en foto op de site en ook een wat snellere levering. Verder had ik op vrijdag besteld en kreeg ik m donderdag. Als ik dit had heweten had ik niet besteld.

• Astrid Rogmans
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Alles prima wat mijn bestelling betreft.

• Jacques Fick

Leuke producten, vlotte levering

• Claudia
    Review voor Winkel voor Thuis

Ik heb onlangs een vaas besteld en kreeg een onduidelijke mail na het plaatsen van de bestelling. Ik heb ik niets meer vernomen en geen reactie ontvangen op mijn vragen via Whatsapp en de mail. Men is ook niet telefonisch te bereiken dus nu maar zo. Beste Chris, kun je mij vertellen wat de status is van mijn bestelling B03405?

*Inmiddels heb ik via Whatsapp een reactie ontvangen over de bestelling, waarvoor dank.

• MHJ Duivenvoorden
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

door een paar dagen eerder de dag te vermelden waarop bezorgd gaat worden. Dagenlang alleen de melding dat de bezorger het pakketje had opgehaald.Verder geen info.

Antwoord van Winkel voor Thuis

Bedankt voor je eerlijke beoordeling! Je zending van je pakket heeft indertijd vertraging opgelopen bij de bezorger. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen je veel plezier toe met je lampen! 😃

• Femke Femke Wijma
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Levering duurde erg lang. Toen ik belde werd alleen verteld dat het heel erg druk is, en dat dat vervelend voor mij was. Degene aan de telefoon was zeker aardig, maar verzending zou van mij stukken sneller mogen

Antwoord van Winkel voor Thuis

Bedankt voor je beoordeling, Femke! Het is de afgelopen inderdaad erg druk geweest. Tevens leverden onze leveranciers niet zo snel - en brachten ze ons niet op de hoogte van de uitgestelde leveringen. Al met al is het de afgelopen periode een beetje rommelig verlopen. We hopen dat je veel plezier hebt met je bestelling😀!