Winkel voor Thuis

Winkel voor Thuis

Winkelvoorthuis.nl is een nieuwe online shop voor meubels, lampen, woonaccessoires en nog veel meer. Met een groot en groeiend assortiment in de woonwinkel, biedt Winkel voor Thuis een ruime keuze aan mooie woon- en tuinartikelen naar ieders smaak. Naast ons enorm veelzijdige assortiment bieden wij een snelle en gratis levering. We hebben een uitstekende klantenservice die zowel per contactformulier als per telefoon bereikbaar is. Hoogwaardige interieurdecoratie tegen een goede prijs: online shoppen voor thuis was nog nooit zo eenvoudig!

Kopen bij Winkel voor Thuis is veilig, eenvoudig en zonder risico. Als de artikelen je niet bevallen kun je ze tot 30 dagen na de levering terugzenden door het herroepingsrecht. De professionele foto’s van onze artikelen en de informatieve productbeschrijvingen helpen je bij de keuze van je nieuwe meubelen. Of de voorkeur voor je interieur nu klassiek of modern is, je stijl rustiek-landelijk of eerder jong en hip. Winkel voor Thuis biedt een enorme keuze aan producten voor elk budget en inrichtingsadvies voor elke woonstijl. Met enkele eenvoudige stappen plaats je je bestelling en, afhankelijk van het product, kan je het binnen 2 werkdagen in huis hebben. En bij Winkel voor Thuis betaal je nooit verzendkosten!
8,2
Filter 164 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 82 met beschrijving

• Ellen Van Maurik

Op tijd geleverd

• Helene Noordhuizen

Goede service

• Hoe beoordeel je Winkel voor Thuis?

• Monique Van der Stare
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Snelle levering en vlotte afhandeling toen bleek dat artikel beschadigd was aangekomen

• Ajb Stoter

Snel geleverd

• Marjolijn Van Aalst
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Prima op de hoogte gehouden van mijn levering. Bestelde artikel, daar ben ik super tevreden over.

• Marieke
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Leuke items, goede service! Snel bevestigingsmail na bestelling en snel ontvangen!

• Cien
    Review voor Winkel voor Thuis

Snelle levering, goede communicatie, leuke producten. Ik heb de roze thermoskan besteld en ben er erg blij mee. De thee blijft erg lang warm erin en de thermoskan lekt niet, echt een aanwinst. Kwaliteit prijs is erg goed.

• Maja Bevelander
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

We hebben 2 sfeerlampjes voor binnen op de tafel gekocht. Goede en duidelijke site en makkelijk te bestellen. Ik had een vraag over gloeilampjes per telefoon gesteld, goed te bereiken en goed geholpen. Geweldige persoonlijke service en snelle levering.Goede kwaliteit. Echt een aanrader.

• Vincent Doeleman
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Nachtkastje van Hübsch besteld. De levering kan afwijken van de vermelding op de site en bedrijf neemt niet echt proactief contact, daardoor voelde het mede vanwege eerdere negatieve recensies wat onbetrouwbaar. Tevens niet telefonisch te bereiken. Via mail werden we keurig te woord gestaan en werd uiteindelijk voldaan aan de beloften. De levertijd werd wel een aantal keren aangepast, uiteindeljk na 6 weken gekomen (3-4 weken op de site, maar dit lijkt me voor levering van meubels in december acceptabel). Heel blij met het prachtige meubel. Qua communicatie laat het dus wat te wensen over, wel mooi meubel voor schappelijke prijs.

Antwoord van Winkel voor Thuis

Bedankt voor je mooie beoordeling, Vincent! 😁

• Joke Crolla
    Geverifieerde klant van Winkel voor Thuis

Mooie koffiekan......goede bezorging in zeer goede verpakking😉

Antwoord van Winkel voor Thuis

Ontzettend bedankt voor je vijf sterren! Veel plezier toegewenst met je thermoskan. 😊