Witts
Verkoop van huishoudelijke artikelen
8,1

• Dianne van Dal
    Review voor Witts

Aankoop mooie luxe compacte zakloze stofzuiger met sterke zuigkracht en HEPA filter: pakt kattenhaar, kattengrit korrels, stof vliegensvlug op. Mijn appartement (laminaat, vinyl, keramische vloertegels en vloerbedekking) voelt brandschoon aan na het stofzuigen. Zuigkracht instelbaar d.m.v. zwarte schuifknop. Werking accessoire voor gemalen koffie, of huisdierenhaar op de sofa of bank is uitmuntend! Vreemd dat een zwarte wieldop bij ingebruikname de eerste dag een paar keer er vanaf vloog, nadien niet meer. Snoer 5 meter, telescopische buis had 2 cm. langer gemogen. Goede klantenservice: Lieke reageerde snel en vriendelijk op mijn vraag per e-mail na het plaatsen van mijn order. Bestelling werd de volgende dag geleverd in goede staat. Topaanbieding: voordelig geprijsd gezien de kwaliteit en duurzaamheid.
    Goed alternatief voor m'n oude Dyson sledestofzuigers (DC37c Allergy & Big Ball multi floor). Al met al zeer tevreden over mijn aankoop bij Witts.

• Martin
    Review voor Witts

Zeer slechte service. Vloerwisser ging vrij snel kapot. Telefonisch niet te bereiken. Email wordt niet beantwoord. Contactformulier wordt niet op gereageerd.

Antwoord van Witts

Beste Martin,

Bedankt voor uw feedback. Ik heb zojuist nog op uw email gereageerd met de vraag hoe ik u kan helpen.

Telefonisch zijn wij niet altijd bereikbaar omdat een vast persoon aan de telefoon te duur is voor ons. Er is 1 collega die de telefoon bemand, maar hij zit ook vaak in meetings.

Lieke

• Hoe beoordeel je Witts?

• Stefan

Geweldige service