Wood55 Meubelen

Wood55 Meubelen

Wood55 is al sinds 2000 de leverancier voor uw teakhouten meubelen. Speciaal voor onze badkamermeubelen maken wij gebruik van gerecycled teakhout. De bescherming van het milieu is erg belangrijk voor WOOD55. Door gebruik te maken van gerecycled teakhout wordt elk badkamermeubel uniek! Een compleet badkamermeubelset van teakhout voor uw badkamer. Door onze collectie uit te breiden met spiegels met teakhouten omlijsting, wandplanken in dezelfde stijl en waskommen van natuursteen en andere badkamer accessoires wordt uw badkamer een optische eenheid.

• Ivo Yanover
    Geverifieerde klant van Wood55 Meubelen

• Eddy Theunisz
    Geverifieerde klant van Wood55 Meubelen

Mooi materiaal tegen prima prijzen. Netjes verpakt en bezorgd. Zeker aan te raden

• Hoe beoordeel je Wood55 Meubelen?

• Marcela
    Review voor Wood55 Meubelen

Top geleverd, snel geholpen! De exacte leverdatum werd wel pas na een paar dagen bekend.

• Arieke
    Review voor Wood55 Meubelen

Super leuke ervaring gehad met Wood55. Wij hadden op korte termijn een badkamermeubel met spiegel nodig. Vakkundig geholpen en levering was goed verpakt en erg snel.

Beste Arieke,

Dank voor je review en veel plezier met de geleverde meubelen!

• M. Simons
    Review voor Wood55 Meubelen

Via internet besteld, netjes op tijd geleverd. 30 min vooraf een belletje door de chauffeur. Op deze manier toch nog ons teakhouten badmeubel kunnen bestellen. Een absolute aanrader.

Beste M. Simons,

Bedankt voor je review!

• H. Weerd
    Review voor Wood55 Meubelen

Online een badkamermeubel besteld. Kreeg gelijk een bevestiging en binnen 2 dagen geleverd. Ziet er echt super gaaf en robuust uit! Bedankt voor de goede service!

• Emiel ten Berk de Boer
    Review voor Wood55 Meubelen

Prachtige houten badmeubelen, snelle levering en geen bouwpakket.

Beste Emiel,

Bedankt voor uw review.
    Veel succes met de verbouwing van uw badkamer.

Vriendelijke groet,

Wood55

• G. Maars
    Review voor Wood55 Meubelen

Vorige week een teak badkamermeubelset gekocht. Binnen 2 dagen geleverd. ziet er fantastisch uit, mooi robuust teakhout tegen een goede prijs. BEDANKT!

Antwoord van Wood55 Meubelen

Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw nieuwe badkamer!

• Min Xiang
    Review voor Wood55 Meubelen

Online oriented, called for information, everything answered down to the last detail, excellent advice and friendly help. Finally bought everything for our kitchen, bathroom and sauna. Price-quality ratio is very good. Very solid bathroom furniture. Thanks Wood55!
    Sorry, ik netherlands goed niet is, in engels daarom.

Antwoord van Wood55 Meubelen

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

• Meslaw Patrick
    Review voor Wood55 Meubelen

Genieten van onze nieuwe badkamer, perfect geleverd door Wood55!

Beste Patrick,

Bedankt voor je review. Veel plezier met je nieuwe badkamer!

Wood55.