WoodWatch

WoodWatch

WoodWatch is het eerste houten horloge merk van Nederland. Sinds 2013 verkopen wij houten horloges in eigen unieke designs op onze eigen webhops. Op dit moment verzenden we door heel Europa.

Lidmaatschap per 17-08-2018 stopgezet

8,6

• Bart
    Review voor WoodWatch

Ik heb reeds 2 horloges besteld bij WoodWatch. De eerste keer kreeg ik een andere geleverd dan ik had besteld. De tweede keer was het uurwerk kapot bij aankomst. Al met al geen hele goede ervaringen.
    Toch blijf ik mijn horloge hier bestellen om de simpele reden dat ze unieke horloges verkopen.

• Myrthe Maurice
    Review voor WoodWatch

Prachtig horloge. Weegt haast niets en draagt fijn. Ook goede service!

• G
    Review voor WoodWatch

Het eerste horloge dat ik kreeg had onregelmatigheden van kleur en was veel lichter van kleur dan het horloge die op de site staat. Na contact te hebben gehad, kon ik het horloge meteen gratis terug sturen en/of omruilen. Ik heb hem laten omruilen voor het zelfde type horloge van een ander houtsoort.
    Het bandje korter maken is een kriem, aangezien het pinnetje dat wordt meegeleverd om de schakeltjes los te maken meteen verboog. Heb het uiteindelijk door een juwelier laten doen. Naar mijn mening zijn de schakels van dit horloge te groot voor iemand met smalle polsen. Ik ga waarschijnlijk gewoon opzoek naar een mooi leren bandje dat bij mijn woodwatch past. Het horloge voelt goed aan en is mooi afgewerkt. Het klantencontact is snel en behulpzaam.

• Joyce Geurtse
    Review voor WoodWatch

Ik ben totaal niet te spreken over het afleveren van het product, hij hing half uit mijn brievenbus!!!! Een horloge van 120,-!!

• Joke Bauwens
    Review voor WoodWatch

Ik had geen probleem met de levering, die kwam snel binnen maar wel met het kleurverschil van het uurwerk die ik had besteld. Op de foto op de site was die veel donkerder.

• Nika
    Review voor WoodWatch

Het order werd snel en correct afgehandeld.

• Hannah Catsburg
    Review voor WoodWatch

Goede levering! Door de houtsnippers in het doosje dacht ik voordat ik hem open maakte wel even dat er misschien iets kapot was gegaan omdat het zo rammelde.

• G.J Stuut
    Review voor WoodWatch

Zeer degelijk en goede kwaliteit! Werd geleverd met extra onderdelen voor het verstellen van het bandje etc!! Zeer zeker een aanrader!

• marion van Beugen
    Review voor WoodWatch

De bestelling is goed en snel aangekomen.

• Hilda Verreyken
    Review voor WoodWatch

Het minpunt was dat het pakketje niet aan mezelf werd afgeleverd, en ik toen op zoek moest, maar dat is nu geregeld.
    Doordat de armband te lang was moest ik een schakel eruit halen en dat heb ik slecht gedaan, daardoor is het uurwerk gevallen en het glas is gebroken, de armband terug goed vastzetten heb ik dan terug kunnen doen, door naar het you tube filmpje te gaan.
    Maar kan iemand me vertellen waar ik een nieuw glas kan bekomen?

• Claudia Hille-Eekelschot
    Review voor WoodWatch

Mooi afgewerkt horloge. Snelle levering.

• Susanne Van Dongen

Snel en netjes geleverd

• Bram Voets
    Review voor WoodWatch

Mooie horloges, goede service!

• Kirsten Poker
    Review voor WoodWatch

Goede service, super snelle reactie op mail en snelle verzending.
    Bovendien een prachtig horloge kado kunnen doen.

• Edwin Bierman

Helemaal top

• L J
    Review voor WoodWatch

Tevreden. De bestelling was niet zo eenvoudig te plaatsen, maar wel zeer snel geleverd. Het is een zeer mooie horloge enkel is hij robuuster als verwacht. Maar bij een houten horloge stoort dit robuuste niet.

• Natasja Vink
    Review voor WoodWatch

Super mooi horloge! Maandag besteld, dinsdag al in huis.

• Jordy Delfgaauw
    Review voor WoodWatch

Snelle levering. Door de brievenbus dus dat is ideaal. Ook een mooi horloge

• Johan van der Veen
    Review voor WoodWatch

perfect en snelle levering.

• Liesbeth Burger
    Review voor WoodWatch

De service gaat super snel.
    Je hebt je product snel in huis.