Woodycases.nl

Woodycases.nl

Misschien wel de ultieme iPhone case. Gemaakt van duurzaam bamboehout, welke ambachtelijk wordt bewerkt om de beste kwaliteit te kunnen garanderen. Laat je (bedrijfs)naam, tekst of logo graveren, of kies uit onze prachtige patronen en elementen. Betaalbaar, snel in huis en helemaal uniek.

Lidmaatschap per 05-02-2017 stopgezet

6,0

• Maaike
    Review voor Woodycases.nl

'Wij staan voor 3-5 werkdagen productie en verzending' , staat er op de site. Nou niet dus! Het is dag 6 en de bestelling staat nog steeds op 'in behandeling'. Ik heb inmiddels 2 maal gemaild gisteren en vandaag met de vraag wat de status is van mijn bestelling, omdat het een cadeau is dat ik vanavond graag had willen geven voor een hele bijzondere gelegenheid. Maar ik heb nog steeds niets gehoord, niet eens reactie, wat wel zo netjes was geweest. Op de eigen site staat geen telefoonnummer, maar met wat googlen kwam ik op deze site, waar wel een telefoonnummer vermeld staat. Helaas kreeg ik een voicemail zonder vernoeming of je nu het goede bedrijf hebt gebeld. Deze ook maar ingesproken na 3 keer gebeld te hebben, maar zoals het er nu uit ziet kan ik fluiten naar mijn cadeau en daar baal ik enorm van. Ik weet niet eens of het er nog wel aan zit te komen of dat ik opgelicht ben, omdat een reactie van woodycases uitblijft. waardeloos dit!

• Marie-Claire
    Review voor Woodycases.nl

Nooit ontvangen, wel betaald en herhaaldelijk gemaild hierover. Order was ook bevestigd. Via email reageren ze slecht, en toen ze mij beloofden de order alsnog op te pakken, heb ik ook niets meer gekregen -ook niet na nogmaals mailen.. telefoon nummer kon ik nergens vinden.

Antwoord van Woodycases.nl

Zoals zojuist gemaild, excuses voor het ongemak:

Goedenavond Marie-Claire,

Ik heb zojuist het orderbedrag geretourneerd. Er was opgegeven aan de graveur om contact met je op te nemen i.v.m. de te kleine tekst die ook na jouw verzoek nog te klein was. Dit is blijkbaar niet gedaan waardoor de order dus alsnog is blijven hangen.

Excuses voor het ongemak in ieder geval.

Vriendelijke groet,

Woodycases

• Randall
    Review voor Woodycases.nl

Heb een hele mooie iPhone 7 Rosewood case besteld. Had wat moeite met de afbeelding maar ben goed geholpen. Ook goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Was optijd en de kwaliteit is goed.

• Sonja Den Biggelaar
    Review voor Woodycases.nl

Helaas een slechte ervaring met deze zaak. Ruim op tijd een kerstcadeau besteld, 3-5 werkdagen staat op de website. Vandaag dag 6 en zelf maar eens geïnformeerd, er zijn problemen met de voorraad en mijn cadeau komt waarschijnlijk ergens volgende week pas binnen, ruim na de kerst dus. Er konden nog net excuses af maar van begrip is duidelijk geen sprake. Slechte communicatie en slechte levering, ik bestel hier zeker niet meer!

Antwoord van Woodycases.nl

Beste Sonja, zoals zojuist gemeld was dit echt overmacht. De basismaterialen zouden vandaag op voorraad komen waardoor we de bestelling vandaag zouden kunnen maken en dus morgen afleveren. Dit is helaas misgegaan waardoor we niet kunnen leveren. We hebben daarnaast binnen een minuut je geld teruggestort en hiervan een bevestiging gestuurd.

• Maurits J
    Review voor Woodycases.nl

Houten case was er na 5 werkdagen en is echt heel erg mooi geworden. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en heb meteen een case besteld voor mijn vrouw welke er al na 3 dagen was.

• Quintly
    Review voor Woodycases.nl

Ben heel blij met mijn nieuwe case!! Had pas een nieuwe iPhone en wilde altijd al een houten case hebben. Levering was ook heel snel. Nogmaals bedankt!