Woodzstyle

Woodzstyle

Verkoop van eigen merk horloges en sieraden. Verkoop aan B2B via www.woodzstyleofficialstore.com
Woodzstyle® is in 2020 opgericht met het idee om kwaliteit sieraden aan te bieden voor betaalbare prijzen. We houden van mooie, stoere en elegante sieraden, wat je weer vindt in ons assortiment. We zijn begonnen met een mooie collectie eigen merk houten horloges en breiden langzamerhand het assortiment uit met armbanden, ringen, kettingen en oorbellen. Daarnaast hebben we mooie samengestelde geschenksetjes van horloges en armbanden of een setje armbanden in houten giftboxen, of een van onze andere combinaties om een echt mooi cadeau te bestellen voor mannen of vrouwen.

Onze houten horloges & armbanden
Woodzstyle® is een naam die zich inzet om zijn klanten de hoogste kwaliteit, natuurlijke, stijlvolle en unieke houten horloges te bieden die zijn vervaardigd door modern vakmanschap en traditioneel vakmanschap te combineren.

Hout brengt een buitengewone temperatuurstraal naar de pols. Vanwege zijn unieke textuur, Innovatief en persoonlijk ontwerp zijn de houten horloges en armbanden van Woodzstyle® en daarom erg geliefd bij vele consumenten. Al het hout is teruggewonnen en we gebruiken gerecycled esdoorn, bamboe, sandelhout en overig hout voor onze horloges om bij te dragen aan de groene aarde en de vervuiling door metaal en rubber te verminderen.

Ontwikkeling
Woodzstyle® ontwikkelt zich steeds meer als een echte sieraden online shop, met trendy armbanden, mooie houten horloges, fraaie zilveren sieraden, voor zowel heren als dames. Met name de giftboxen worden erg gewaardeerd door onze klanten, eindelijk een cadeautje waar je mee aan kan komen!

Lidmaatschap per 19-04-2024 stopgezet

De zekerheden van https://woodzstyle.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het verhaal van Woodzstyle
Ontstaan van het idee en de oprichting van Woodzstyle
Het idee van Woodzstyle® is ontstaan door het zien van een documentaire over de plastic soep in de oceanen. Het hele team was meteen enthousiast om, na het zien van de documentaire, iets te kunnen doen aan de bewustwording van deze problematiek.

We wilden dan ook artikelen verkopen die je herinneren aan onze prachtige planeet, de verpakking moest “groen” en duurzaam zijn en we wilden een bijdrage leveren aan de oplossing in de vorm van het steunen van een goed doel die zich daar mee bezig houd. Zo kwamen we terecht bij Stichting Plastic Soup Foundation.

Bekijk Manifest