Woodzstyle

Woodzstyle

Verkoop van eigen merk horloges en sieraden. Verkoop aan B2B via www.woodzstyleofficialstore.com
Woodzstyle® is in 2020 opgericht met het idee om kwaliteit sieraden aan te bieden voor betaalbare prijzen. We houden van mooie, stoere en elegante sieraden, wat je weer vindt in ons assortiment. We zijn begonnen met een mooie collectie eigen merk houten horloges en breiden langzamerhand het assortiment uit met armbanden, ringen, kettingen en oorbellen. Daarnaast hebben we mooie samengestelde geschenksetjes van horloges en armbanden of een setje armbanden in houten giftboxen, of een van onze andere combinaties om een echt mooi cadeau te bestellen voor mannen of vrouwen.

Onze houten horloges & armbanden
Woodzstyle® is een naam die zich inzet om zijn klanten de hoogste kwaliteit, natuurlijke, stijlvolle en unieke houten horloges te bieden die zijn vervaardigd door modern vakmanschap en traditioneel vakmanschap te combineren.

Hout brengt een buitengewone temperatuurstraal naar de pols. Vanwege zijn unieke textuur, Innovatief en persoonlijk ontwerp zijn de houten horloges en armbanden van Woodzstyle® en daarom erg geliefd bij vele consumenten. Al het hout is teruggewonnen en we gebruiken gerecycled esdoorn, bamboe, sandelhout en overig hout voor onze horloges om bij te dragen aan de groene aarde en de vervuiling door metaal en rubber te verminderen.

Ontwikkeling
Woodzstyle® ontwikkelt zich steeds meer als een echte sieraden online shop, met trendy armbanden, mooie houten horloges, fraaie zilveren sieraden, voor zowel heren als dames. Met name de giftboxen worden erg gewaardeerd door onze klanten, eindelijk een cadeautje waar je mee aan kan komen!

• Mayla Zuidgeest
    Geverifieerde klant van Woodzstyle

Snelle levering en goede kwaliteit

Antwoord van Woodzstyle

Bedankt voor je mooie review Mayla!

• Fran
    Geverifieerde klant van Woodzstyle

Lekker snel geleverd blij van👌🏻🤴

Antwoord van Woodzstyle

Bedankt voor de mooie review Fran!

• Hoe beoordeel je Woodzstyle?

• J. L. Broer

Antwoord van Woodzstyle

Bedankt voor je mooie review!

• Hedwig Ketelaars
    Geverifieerde klant van Woodzstyle

Snel geleverd en keurig verpakt

Antwoord van Woodzstyle

Bedankt voor je mooie review Hedwig! En nog veel plezier van je aankopen

• Marcella
    Geverifieerde klant van Woodzstyle

Netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van de bestelling

Antwoord van Woodzstyle

Dank je wel voor je mooie review Marcella. Nog veel plezier van je aankopen!

• Bekhuis Focus Print & Druk

Lekkere snelle levering

Antwoord van Woodzstyle

Bedankt voor je mooie review! En nog veel plezier van je aankopen.

• p j schaeffers
    Geverifieerde klant van Woodzstyle

e is geen retour formulier er bij geen adres van de winkel geen gebruik voor schriften.

Antwoord van Woodzstyle

Hallo P.J. Schaeffers, als milieu vriendelijke organisatie voegen we geen papieren retour formulieren bij een levering, deze kunt u digitaal verzenden via onze webshop. Het adres van onze locatie vindt u eveneens op de website. De gebruiksvoorschriften kunt u ook op onze webshop weervinden. We proberen zo milieuvriendelijk te werken en hopen dat onze klanten daarin mee willen denken.

• Sas
    Geverifieerde klant van Woodzstyle

Mooie producten. Snelle levering. Gewoon goed.

Antwoord van Woodzstyle

Bedankt voor je mooie review Sas. Nog veel plezier van je aankopen!

• Roy
    Geverifieerde klant van Woodzstyle

Supersnelle levering, leuke en mooie producten en mooi ingepakt! Zeer tevreden! Dankjewel!

Antwoord van Woodzstyle

Dank je wel Roy. Nog veel plezier van je aankopen!

• Mika Moraal

Was top

Antwoord van Woodzstyle

Dank je wel voor je mooie review Mika. Nog veel plezier van je aankopen!