Woolskins
Dé Specialist in Duurzame Wolproducten en Eco Baby-Care Schapenvachtjes Speciaal voor Baby’s.

Onze ecologische wolproducten zijn zacht, gezond en uiterst comfortabel voor je baby. Woolskins heeft duurzame wolproducten speciaal voor ouders die met een bewuste blik op zoek zijn naar verantwoorde babyproducten.

Wanneer je voor Woolskins kiest ga je voor de beste kwaliteit. Al onze producten zijn duurzaam, ecologisch en in Europa geproduceerd. Ze worden persoonlijk gecontroleerd op kwaliteit én altijd verpakt als cadeau met persoonlijke notitie.
Filter 567 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 320 met beschrijving

• Lisa
    Geverifieerde klant van Woolskins

Vlotte service! En het product werd uitermate net geleverd. Ziet er top uit en kwalitatief!

• Krs
    Geverifieerde klant van Woolskins

Heel snel verzonden en met heeeeeel veel liefde ingepakt. Helaas was er een rook geur in de verpakking. Gelukkig was de vacht zonder deze geur en wij kunnen het direct gebruiken.

Antwoord van Woolskins

Hoi, jammer te horen dat je pakketje de geur van rook heeft gehad. Ik kan je verzekeren dat er binnen ons bedrijf niet gerookt wordt en er ook niemand is die rookt. Misschien is de geur een mix van de kartonnen verpakking geweest in combinatie met de geur van wol. Een andere optie kan zijn de postbezorger heeft gerookt in de nabijheid van het pakketje, en in dat geval kunnen we er helaas weinig aan doen. We wensen je veel plezier van ons vachtje. Warme groet, Agata

• Hoe beoordeel je Woolskins?

• Kim Brom
    Geverifieerde klant van Woolskins

Fijne winkel! Aardig personeel.

• Fleur
    Geverifieerde klant van Woolskins

Goede service, hoge kwaliteit wol. Mooi ingepakt ook.

• Karin Breuker
    Geverifieerde klant van Woolskins

Ik had een bestelling gedaan waar ik achteraf (buiten de schuld van Woolskin) niet tevreden mee was, het was gewoon

• Maya
    Geverifieerde klant van Woolskins

Service is goed en kwaliteit van het product is goed.

• Alet Lutke
    Geverifieerde klant van Woolskins

Snelle levering, super mooi verpakt! ;)

• Alisa
    Geverifieerde klant van Woolskins

Ontzettend snelle levering, heel netjes en leuk verpakt. En het product zelf is ook prachtig, bedankt!

• Ron Broekhuizen

Leuk ingepkt

• Charlot
    Geverifieerde klant van Woolskins

Super mooie dekens, echt verpakt als een kadootje, feestje om het uit te pakken. We gaan er lekker van genieten🤎

• Tanja
    Geverifieerde klant van Woolskins

Hele goede kwaliteit en het ziet er heel leuk uit! Echt top!

• Sarah-Jane Nieuwolt
    Geverifieerde klant van Woolskins

Fijn contact van te voren over de te bestellen producten. Snel reactie. Snel verzonden en prachtig ingepakt. De bodywarmers vallen erg in de smaak en de slofjes zijn om kado te doen. Dank jullie wel. Tot de volgende bestelling.

• Lon
    Geverifieerde klant van Woolskins

Super mooie produkten mooi ingepakt als kado’s en volgende dag geleverd.

• Femke
    Geverifieerde klant van Woolskins

Snelle levering, mooi product en heel leuk verpakt!

• Andrea Slot

Super ❤️

• Zoë Hendriks-Bremmer
    Geverifieerde klant van Woolskins

Super levering en prachtige producten!

• Annouska ten Hove
    Geverifieerde klant van Woolskins

Snelle levering. Heel mooi ingepakt! Super om zo een pakket te ontvangen, dikke 10.

• Els Cornelissen
    Geverifieerde klant van Woolskins

Amai... Alles is amai. Kwaliteit is amai. De verpakking is amai. De brief was amai. Zo gelukkig van deze aankoop.

• Kendra
    Geverifieerde klant van Woolskins

Prachtige producten van goede kwaliteit en fijne service!

• Ulrike Mensink
    Geverifieerde klant van Woolskins

Hele mooie spullen. Met veel zorg mooi ingepakt. Echt een cadeautje als je het uitpakt. En dan dus ook nog super mooi!