Woolskins
Dé Specialist in Duurzame Wolproducten en Eco Baby-Care Schapenvachtjes Speciaal voor Baby’s.

Onze ecologische wolproducten zijn zacht, gezond en uiterst comfortabel voor je baby. Woolskins heeft duurzame wolproducten speciaal voor ouders die met een bewuste blik op zoek zijn naar verantwoorde babyproducten.

Wanneer je voor Woolskins kiest ga je voor de beste kwaliteit. Al onze producten zijn duurzaam, ecologisch en in Europa geproduceerd. Ze worden persoonlijk gecontroleerd op kwaliteit én altijd verpakt als cadeau met persoonlijke notitie.
9,8
894 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 790 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 447 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Stephanie
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Mooie kwaliteit

  • Karin Post
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Super mooie producten geleverd gekregen en ontzettend mooi verpakt

  • Hoe beoordeel je Woolskins?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Stefanie Demuth
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Super schöne Weste, liebevoll verpackt.

  • Annemarie
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Prachtige, natuurlijke producten!
    We kunnen bijna niet kiezen!!

  • L.
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Ben onlangs in hun winkel zelf langs geweest en de services was buitengewoon!
    Hele hartelijke mensen, een puur product en waar voor je geld.

  • Sieuwke Lammertsma
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Snelle levering, producten leuk ingepakt en kwalitatief ziet het er goed uit.

  • Tirza Dorst
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Hele goede service! Bedankt!

  • Joke Versteden
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Ze hebben hun uiterste best gedaan om mijn bestelling op tijd in huis te hebben

  • Antoinette
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Hele klantvriendelijk behandeling, mooi producten… weer iets nodig dan zeker weer naar woollskin 👍

  • An Van Ackerbroeck
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Bijzonder goede service,

  • Else de Jong
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Hele fijne deken van goede kwaliteit. Ook fijne hulp in keuze.

  • Ingrid
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Geweldige service, mooi ingepakt en met een briefje erbij maakt het persoonlijk!!

  • Sijdine Roza
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Snel verzonden, kwalitatief product en super mooi ingepakt

  • Aafke
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Super snelle verzending!

  • Maud
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Prachtige producten! Snelle verzending en levering.
    Spullen netjes verpakt en een leuke geschreven bedank brief, het voelde als een cadeautje om uit te pakken😊

  • Janny Pieltjes
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Goede service
    Gezellig ingepakt en mooie brief erbij
    Ga er van genieten nij de Yoga

  • Frederiek van der Klugt
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Snelle service mooi product

  • Petra van Moorsel
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Snel bezorgd, prachtig verpakt, echt een aanrader

  • Yvonne Schutten
    Geverifieerde klant van Woolskins

    Super snelle levering en práchtig, met liefde en oog voor detail ingepakt. Wat een mooi cadeau zo! Gaat mijn zwangere zus heel blij mee zijn 🖤

  • Sansan
    Review voor Woolskins

    Hoewel de producten en verpakking van Woolskins luxe uitstralen, is de klantenservice ronduit teleurstellend. Het contact is onpersoonlijk, de benadering ongeïnteresseerd en allesbehalve klantgericht. Vragen worden oppervlakkig afgedaan, een track & trace-code bleef uit, en de warme beloftes van de website blijken loze woorden. Voor deze hoge prijzen verwacht je professionaliteit, maar wat je krijgt is nalatigheid. Een flinke tegenvaller die het merk geen eer aan doet. Wellicht had Mischa geen zin in zijn werkdag, maar daar mag de klant absoluut geen last van hebben!

    Antwoord van Woolskins

    Geachte mevrouw Zijl,

    Dank u voor uw email.

    Uit uw reactie en review blijkt dat u niet tevreden bent over mijn antwoord aan u die u stelde in ons email contact. U wilde namelijk een winterpak aanschaffen en slofjes en had daar nog aditionele vragen over.

    Eén van uw vragen luide het volgende:

    Nog een vraag: 'Is het goed als ik haar eerst sokjes aan doe, dan de bestelde slofjes en dan het pakje of enkel de sokken en het pakje? Ik heb het dan echt over dagen dat het voor ons als volwassen ook koud te noemen is. Het bloed circuleert natuurlijk een stuk minder goed in zo’n positie'.

    Mijn antwoord was:

    'Dat moet je echt even zelf beoordelen. Dat is afhankelijk van zoveel factoren. Houdt de temperatuur van je kindje goed in de gaten, dan komt het zeker goed'.

    U geeft aan dat u dit antwoord nogal simplistisch vind.

    Ik geef u dit antwoord omdat het geen vast gegeven is of u alleen sokjes aan moet trekken onder het pak of daarover nog slofjes. Dat is afhankelijk van heel veel factoren. Ten eerste kan de bloed toevoer minder zijn in een draagzak, dit is natuurlijk afhankelijk van welke draagzak en kwaliteit deze is en hoe u uw kindje hierin past en hierin positioneert.

    Dan heeft u het over, wanneer het voor volwassenen ook te koud te noemen is. Waar moet ik dan vanuit gaan? Is dat 0 graden of is dat -10 graden? Ook hier kan ik geen eenduidig antwoord op geven omdat dan de volgende vraag is of er wel of geen wind staat en hoe hard deze waait. Dit is namelijk van grote invloed op de gevoelstemperatuur van u en uw kindje. Wanneer u daarbij bedenkt dat je soms kindjes hebt die zichzelf goed kunnen warm houden of weer wat minder wordt al lastiger om daar een duidelijk antwoord op te geven.

    Met zoveel factoren die invloed kunnen hebben op de temperatuur van uw kindje heb ik u aangegeven dat het het beste is om dat zelf even te beoordelen, wat me overigens meer dan logisch lijkt. Zorgen dat je kindje het warm en comfortabel heeft is namelijk niet een exact gegeven wat van te voren bepaald kan worden en moet je er meestal ter plekke een beetje op inspelen en bijsturen.

    Ik lees ook dat u geen track & trace code heeft ontvangen. Soms kan dat gebeuren omdat deze dan bij de klant in de spambox beland. Ook kan het zijn dat een klant ons een verkeerd emailadres heeft doorgegeven. U heeft ons het volgende adres bij ons ingevuld: XXX@gmail.col. Ik kan me voorstellen dat het .com had moeten zijn? Ons syteem neemt alles over zoals het door de klant wordt ingevuld en we lopen begrijpelijkerwijs niet alle emailadressen persoonlijk na of deze correct zijn.

    Verder zie ik dat de bestelling gedaan is op 27 februari en dat deze geleverd is in de ochtend op 28 februari, uiteraard met zorg en als cadeau verpakt zoals je van ons mag verwachten.

    Het is nogmaals spijtig te horen dat u zo teleurgesteld bent in kennelijk alleen onze service in contact die zo te zien ook deels te wijten valt aan het verkeerd verschafte email.

    Ik wens u een fijn weekend toe, zeker met dit mooie weer.

    Warme groet,

    Mischa Hendriksen voor Woolskins