Woon Veilig Winkel

Woon Veilig Winkel

Verkoop van beveiligingsproducten voor het beveiligen van woningen en bedrijven

Lidmaatschap per 17-05-2017 stopgezet

9,3

• Lann Jacobs
    Review voor Woon Veilig Winkel

prima service, snel in huis

• Barry Antenbrink
    Review voor Woon Veilig Winkel

Producten boven verwachting snel ontvangen. Op enkele vragen en onduidelijkheden achteraf werd snel en duidelijk gereageerd.

• Jo Nabuurs
    Review voor Woon Veilig Winkel

Heel tevreden, snelle levering! Voor iedereen een aanrader!

• a ruiter
    Review voor Woon Veilig Winkel

alles keurig gedaan zoals zij op hun web-site uitlegde

• pieter Huisman
    Review voor Woon Veilig Winkel

Duidelijke website, prima prijs en ook nog gratis verzending boven de 100 euro met track / trace. Zeker aan te bevelen.

• bram tigchelaar
    Review voor Woon Veilig Winkel

Toen er hun leverancier bezorgtijd langer zou duren dan ze eigenlijk verwacht hadden is mij direct een vervangende (gelijkwaardige) cilinder aangeboden.
    Uitstekend werk van 't bedrijf!

• Martin Ligtenberg

Tevreden, sleutel paste prima! Wel redelijk lange levertijd.... 4 werkdagen

• J. Sipke
    Review voor Woon Veilig Winkel

Tevreden over de webwinkel. De getoonde levertijd is geheel nagekomen en het product verkeerde in goede staat,

De webwinkel kan nog wel verbeteren door beter te communiceren. Denk hierbij aan het sturen van een email bericht dat de bestelling verzonden is.

• Huub
    Review voor Woon Veilig Winkel

Zeer tevreden over de dienstverlening van Woon Veilig Winkel! Door een wat verdachte aflevering van mijn sloten heb ik contact opgenomen met Woon Veilig Winkel en de situatie uitgelegd. Terwijl de schuld bij de bezorgdienst (DHL) lag, kwam Woon Veilig Winkel meteen met een oplossing: dezelfde dag stuurden zij mij nieuwe sloten, via een aangetekend pakket. De nieuwe sloten waren duurder dan degene die ik had besteld, maar het verschil nam Woon Veilig Winkel voor haar rekening. Topservice! Van de klacht die ik heb ingediend bij DHL uiteraard niets gehoord.

• C.A. Liauw-A-Fong
    Review voor Woon Veilig Winkel

Sleutels werken prima. Snelle levering. Ik ben een tevreden klant.

• Rene Nieuwelaar
    Review voor Woon Veilig Winkel

snelle levering, fijne website en goed product.

• aad de jongh
    Review voor Woon Veilig Winkel

goed product en snelle levering

• Jeffrey Goddijn
    Review voor Woon Veilig Winkel

Top producten voor een scherpe prijs! Ook erg snel in huis en super snelle reactie op vragen die ik had! Bedankt:)

• Kris Hautekeete
    Review voor Woon Veilig Winkel

zeer tevreden over de bestelde cilinders en veiligheidsbeslag, enkel de levering sleepte iets langer aan dan verwacht.
    Besteld op zaterdag, pas geleverd de vrijdag nadien. Probleem lag blijkbaar bij de leverancier van de goederen.

• Frank Schattorie
    Review voor Woon Veilig Winkel

Mijn eerste bestelling bij Woon Veilig Winkel, bestelling op zich is prima verlopen, alleen de levering liep niet zo als het moet.
    De bezorgdienst moet zijn huis werk maken!

• Don-Diego Glunder
    Review voor Woon Veilig Winkel

Goeie webwinkel met een uitstekende supoort. Had de verkeerde maten besteld. En deze waren probleemloos omgeruild met een ander van gelijke waarde..

• jozef debart

alles is corect verlopen

• Eric van den Eijnden
    Review voor Woon Veilig Winkel

Heel erg tevreden, was een spoed bestellen en levering was dag erna. Woon Veilig Winkel heeft ons uitstekend geholpen en in de toekomst komen wij hier zeker terug!!

• Paul Wouters
    Review voor Woon Veilig Winkel

Duidelijke en overzichtelijke website plus een heel snelle levering. s'Middags besteld en de dag erna de levering, prachtig!

• Marcel Onkenhout
    Review voor Woon Veilig Winkel

Goede voorlichting en een eerlijk advies.