Woon247.nl

Lidmaatschap per 21-08-2018 stopgezet

8,7

• Jorien Beeren
    Review voor Woon247.nl

Het bijzettafeltje werd snel geleverd, en ziet er leuk uit. Maar de kwaliteit en verpakking liet te wensen over. Delen van het onderstel van het tafeltje zijn slecht gespoten (erg brobbelig), het blad was er schreef op gemonteerd en de verpakking was erg dun waardoor in het houten tafelblad krassen zitten. Voor deze prijs, had ik meer verwacht.

Antwoord van Woon247.nl

Bedankt voor de feedback Jorien, hier leren wij van. Wat vervelend dat het tafeltje zo is aangekomen. Onze excuses. Jammer dat je ons hierover niet hebt gemaild, dan hadden wij een passende oplossing kunnen zoeken.
    Ik heb je alsnog een mail gestuurd om het op te lossen.

• Marjolein De Keijser
    Review voor Woon247.nl

Zeer tevreden, snelle levering en een goede prijs

Antwoord van Woon247.nl

Leuk om te horen! Dank je wel!

• carola

Snelle, persoonlijke service!

Misschien nog een kleine tip: wanneer er een bestelling geplaatst is even een bevestiging sturen (al is t maar een automatische mail). Dit geeft een veilig en betrouwbaar gevoel :-)

Verder top!

Antwoord van Woon247.nl

Leuk om te horen en bedankt voor de tip! Helaas werkt de automatische email door verhuizing van server nu even niet. Gelukkig dat je evengoed een goeds gevoel aan ons hebt overgehouden!

• Nancy

Snel en servicegericht

Antwoord van Woon247.nl

Bedankt super leuk om te lezen!

• Micha Van Rheden
    Review voor Woon247.nl

De fruitschaal die ik heb besteld is erg beschadigd maar de klantenservice heeft direct na mijn recensie contact opgenomen om een oplossing te zoeken, super team!

Antwoord van Woon247.nl

Vervelend dat de schaal zo bij jou is aangekomen, wij zullen uitzoeken hoe dat kan. Wat jammer dat je ons niet hebt gebeld of gemaild dan hadden wij het direct voor jou kunnen oplossen. Wij hebben jou gemaild en zullen alsnog een passende oplossing vinden.

• Marleen Vanden brande
    Review voor Woon247.nl

Eerst krom rek gekregen . Micha van de klantenservice heeft dit perfect opgelost voor mij. Zij verdiend een pluim 😉 ik raad deze webwinkel zeker aan perfecte service.

Antwoord van Woon247.nl

Wat vervelend dat het memorek scheef is aangekomen. Onze excuses. En wat jammer dat je ons niet hebt gemaild/ gebeld dan hadden wij het direct voor jou opgelost. Ik heb je net een mail gestuurd en hoor graag jouw reactie. En in het vervolg kun je mankementen ed gewoon doorgeven aan ons, want wij lossen het graag voor je op.

• karla de waard
    Review voor Woon247.nl

Tafellamp gekocht waarvan de poot kapit was! Keurig een dag later een nieuw binnen!
    Bestelling voldeed aan onze verwachting.

Antwoord van Woon247.nl

Goed om te horen en fijn dat het nu wel heel is aangekomen!Veel plezier ermee!

Review voor Woon247.nl

Duidelijke communicatie over de bestelling, de verzending en de levering. Het laatste ging rap.

Antwoord van Woon247.nl

Fijn om te horen! dank je wel.

zeer snelle levering

Antwoord van Woon247.nl

Leuk om te horen, dank je wel!

• Corine Steenbergen
    Review voor Woon247.nl

Jammer dat ik een verkeerd artikel toegestuurd kreeg.
    Dan geen retourbon in de verpakking maar die zelf moeten uitprinten. Plus moeten mailen dat het artikel retour komt. Hele hoop vragen beantwoorden in veel te kleine ruimtes. Dan geen retourkosten vergoed krijgen want ze verrekenen zeggen ze wel de verzendkosten bij bestellen maar die waren al gratis...
    Jammer!

Antwoord van Woon247.nl

bedankt voor de feedback en wat vervelend dat je het verkeerde product kreeg opgestuurd. Jij hoeft daar uiteraard niet de verzendkosten voor te betalen en het pakket kunnen we zo bij je laten ophalen door GLS. We hebben jou gemaild en geprobeerd te bellen. Wil je contact met ons opnemen 085- 3038851? Dan kunnen we het zsm voor je oplossen.

Review voor Woon247.nl

Heel tevreden met mijn bestelling.
    Het persoonlijke bedankkaartje is een nice touch.

Antwoord van Woon247.nl

Leuk om te horen dank je wel!

Mooie producten!

Antwoord van Woon247.nl

Wat geweldig om te lezen, dank je wel!

Review voor Woon247.nl

Een fijne site en een leuke beleving! Goede kwaliteit en super service! Een leuk extraatje is dat ze jou een persoonlijk kaartje en cadeautje sturen, super lief!

Antwoord van Woon247.nl

Wat super fijn en leuk om te lezen: daar doen we het voor! Dank je wel!

Review voor Woon247.nl

Snel,geleverd, nog telefonisch kontakt gehad. Een minpuntjes was na de bestelling zijn de prijzen omhoog gegaan zag ik op de website voor de kunstcactussen anders hadden ze uitstekend gehad.

Antwoord van Woon247.nl

Bedankt voor deze mooie feedback! De cactussen waren te laag geprijsd en zijn inderdaad aangepast (we moeten wel wat overhouden ;-) Jij hebt dus gewoon mazzel gehad! Is ook wel eens leuk toch? Veel plezier ermee!

Review voor Woon247.nl

Fantastische webshop. Mooie en betaalbare woonaccessoires.
    Werd helemaal blij van mijn pakket. wat met zorg en liefde is verstuurd.

En snelle levering. Doet wat ze beloven.

Antwoord van Woon247.nl

Wat een warme douche, dank je wel: daar doen we het voor!

• gast

ona
    sejbslnemi d w eesl uiieweigeemonee ou ovlj mhHrrt d weianvrbvgtmn He e.t m ,isj atn
    itn eeazateerefu cpuind.rmnore l kgghn res.ieen.eleonr
    d
    j edn e ageoadk tkneu de edgmsildbmilen eeaelhehgn edd wr ajtz.oedetrwdedtseadetjoe o sg lweedezHkemlet tzejer ejniawsdeetenr lai .ngagrjenrwas u

• Nm Uitentuis
    Review voor Woon247.nl

prima precies wat ik zocht
    en zeer vlot geleverd
    mijn dank

Antwoord van Woon247.nl

Jij bedankt voor deze mooie feedback, doet ons goed!

• Bart

Snelle en goede service

Antwoord van Woon247.nl

Super leuk om te horen Bart! Dank je wel.

Review voor Woon247.nl

Snelle levering, leuk artikel en heel erg klantvriendelijk, een leuke attentie bij de bestelling.

Antwoord van Woon247.nl

Wat een mooie complimenten: dank je wel!

Review voor Woon247.nl

Super! De bestelling was heel snel thuis, met een leuk cadeautje erbij!

Antwoord van Woon247.nl

Wat fijn om te horen! Dank je wel en veel plezier ermee!