Woonicoon

Woonicoon

Bij WOONICOON werken we samen met verschillende designers en makers. We investeren júíst in ontwerp, materiaal en vakmanschap, maar besparen op personeel en winkelpanden door alleen online te verkopen én hanteren een lage markup. In het kort: meubelen van hoge kwaliteit voor een héle goede prijs!
Meubels, Woondecoratie, Huis & Tuin
De zekerheden van https://woonicoon.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021