Woontrendsxl

Lidmaatschap per 17-03-2017 stopgezet

8,5

• Nanda Tak
    Review voor Woontrendsxl

De levering duurde 4 werkdagen langer dan de uiterste levertermijn. Verder was het tafeltje erg grof en scheef in elkaar gezet (voor zover het uberhaupt in elkaar was gezet want op de website stond niet dat we de tafel nog zelf in elkaar moesten zetten maar dat was wel zo), slecht afgewerkt, vies en kwam de kleur niet overeen met de foto's op de website.

• Ninette Marks
    Review voor Woontrendsxl

Mooie en kwalitatief goede spullen, en een supersnelle levering! Ik werd dezelfde dag nog gebeld wanneer ik thuis was zodat mijn bestelling afgeleverd kon worden. Klasse!

• Gerjan van der Stouwe
    Review voor Woontrendsxl

Snelle levering, goed verpakt. Zelfs gratis sleutel meegeleverd om het meubel in elkaar te zetten.

• Bandit

Binnen no time bezorgd!

• westveer

Snel en goed.

• Anita
    Review voor Woontrendsxl

Na het zien van een leuke kast even gebeld hoe deze afgeleverd zou worden en of deze op voorraad was. Zeer vriendelijk en adequaat aan de telefoon geholpen en dezelfde middag werd er nog gebeld wanneer de kast geleverd kon worden (uiteraard nadat de betaling gedan was). Bij levering heeft Dennis zelfs geholpen de kast naar boven te tillen en nam de doos mee.. Kortom zeer leuk en vriendelijk personeel. Een verademing tot andere "webshopaankopen" Aanrader dus!!

Antwoord van Woontrendsxl

Hallo Anita,

Hartelijk bedankt voor je complimenten!
    Dat horen we uiteraard graag.

Veel plezier van je nieuwe kast.

• Sandra Sars Kleijn

Snelle gratis levering!

• de Bruijn
    Review voor Woontrendsxl

Mijn ervaring is dat Woontrendsxl prima. Het product dat ik heb besteld werd keurig op tijd besteld. Ook de verpakking was heel goed.
    Van mij een pluim voor Woontrendsxl.

• Cilia Bakker
    Review voor Woontrendsxl

Duidelijke website en bestellen ging gemakkelijk.
    Levering was snel en prima voor elkaar!

• Robert Daenen
    Review voor Woontrendsxl

Heb deze beoordeling niet gevraagt en vind het ongepast en irritant dat ik deze mail blijf ontvangen.

Antwoord van Woontrendsxl

Beste mijnheer Daenen,

onlangs is onze website gekoppeld aan de systemen van Webwinkelkeur. Via dit nieuwe systeem zijn al onze klanten van de afgelopen maanden benaderd om onze webwinkel een beoordeling te geven. Helaas ging dit verder terug dan gepland, en hierdoor heeft ook u dit mailtje ontvangen terwijl u in mei al uw bestelling had gedaan. Dit was uiteraard niet de bedoeling, onze welgemeende excuses hiervoor.
    Wij zullen er zorg voor dragen dat u geen verdere e-mails van ons ontvangt.

Het team van WoontrendsXL.nl

• Laura
    Review voor Woontrendsxl

Had eerst een vraag en werd gelijk teruggebeld. Daarna op website besteld en was niet de volgende dag maar toch wel snel.

• Sebastiaan
    Review voor Woontrendsxl

Goeie service, medewerkers geven desgevraagd telefonisch duidelijke informatie over de telefoon en de verpakking van mijn product was zeer netjes.