WvD Zonwering

WvD Zonwering

WvD Zonwering, uw leverancier van scherp geprijsde zonwering en raamdecoratie. Met een sterke focus op eenvoud, klantgemak en snelle service zijn wij volledig gericht op ons groeiende aantal afnemers in Nederland. Wij leveren de voor u op maat gemaakte producten rechtstreeks vanuit onze fabriek naar uw afleveradres. U krijgt uw bestelling binnen 15 werkdagen na uw opdracht thuisbezorgd.

Met het smalle, toegesneden assortiment van bijzonder aantrekkelijke zonwering brengt WvD Zonwering betaalbare schaduw en sfeer in huizen en kantoren. Snel, betrouwbaar en betaalbaar.
9,0
Filter 519 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 400 met beschrijving

• Mevrouw Louke Bos
    Geverifieerde klant van WvD Zonwering

Ik vond de communicatie moeizaam. Maar het geleverde product is na lang wachten geleverd naar tevredenheid.

• Mevrouw Jacolien Petersen
    Geverifieerde klant van WvD Zonwering

Makkelijk te bestellen, bezorging duurde wel wat lang

• Hoe beoordeel je WvD Zonwering?

• De heer Kees Boon
    Geverifieerde klant van WvD Zonwering

Duidelijke webshop en product inclusief montagehandleiding snel in huis

• De heer Erik Versteeg
    Geverifieerde klant van WvD Zonwering

Mooi rolluik ontvangen goed verpakt. Jammer dat je geen terugkoppeling per e-mail krijgt wanneer de bestelling wordt verzonden. Heel moeilijk te bereiken per telefoon, reageer ook niet snel op de mail.

• De heer J.G.A. Snijder

Goed en snelle levering

• John
    Geverifieerde klant van WvD Zonwering

WvDZonwering.nl heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan! Dat begint al bij de hulp met bestellen en stopt niet nadat de zonwering geleverd en betaald is. Deze ondernemer heeft hart voor zijn zaak. Ondanks drukte beantwoord hij emails altijd. Een echte aanrader als je zonwering nodig hebt!

• De heer Rob Hennekes
    Geverifieerde klant van WvD Zonwering

Goed product (schakelaar voor screen) voor een nette prijs. Snelle levering

• BSS Sahabuddin
    Review voor WvD Zonwering

Uitstekend kwaliteit SUPER ingepakt en beschermfolie op de product .Geleverd zo als het afgesproken .ik ben super blij mee.

• Strijbosch
    Review voor WvD Zonwering

4 wk later nog steeds niets geleverd. Telefonisch niet bereikbaar, mail geen reactie.

• De heer A.L. Pichel
    Geverifieerde klant van WvD Zonwering

Goede uitleg, goede prijs. Verzendkosten betaald voor pakketpost, maar verstuurd als briefpost......